FAKTY O MINULOSTI

1. Narodila som sa 29.09.1997 o 12:20
2. To, že mám nejaký zdravotný problém sa rodičia dozvedeli až po pár mesiacoch, keď si ma začali všímať
3. Začala som chodiť, keď som mala rok a pol
4. Rozprávať som začala veľmi neskoro, rodičia so mnou chodili k logopedičke a tá im povedala: „Nebojte sa, ešte budete prosiť, aby bola ticho.“ Mama mi teraz vraví, že mala pravdu :D
5. V škôlke som mala spolužiačku, ktorá mi robila zle a ja som ju za to nenávidela
6. Pamätám si, ako som čakala na mamu, kým po mňa príde do škôlky, bolo to akurát, keď ostatné deti išli spať
7. V škôlke som spadla zo schodov
8. Pamätám si, ako sme mali skrinky v škôlke, kde sme mali topánky a boli tam nálepky ako vláčik. Raz, keď po mňa prišli obaja rodičia som im hovorila, že mám kamaráta/kamarátku, ktorý/á má skrinku takto: a s rukou som prešla dopredu a dozadu. Vtedy som sa od tatika dozvedela, že sa tomu hovorí: oproti :D
9. Priznanie k trapasu: V škôlke sme išli vonku na dvor, takže sme tam boli. Lenže ja som potrebovala ísť na veľkú potrebu, a tak som šla. Pamätám sa, že dvierka boli zelenkavé. Lenže potom mi to nešlo spláchnuť, a tak som ušla. Potom, keď som počas dňa šla opäť na WC, šla som o kúsok ďalej. Vtom kde som bola predtým ja, bolo jedno dievča a povedalo to učiteľke. Potom pri obede, kde som jedla paradajkovú polievku sa ma na to učiteľka pýtala, či som to nebola náhodou ja, čudne som sa na ňu pozrela a pokývala hlavou, že nie :D
10. V poslednom ročníku v škôlke som si našla kamarátku a zhodou okolností to bola Rómka. Pamätám si, ako sme viedli našu triedu na obed.
11. Už v škôlke som absolvovala plavecký kurz a hneď v prvý rok som sa stala najlepšou plavkyňou, dostala som takú akoby medailu, na ktorej bol Nemo.
12. Na plaveckom kurze nás špliechali a ten kto sa utrel šiel do skupiny neplavcov, ja som vtedy patrila tuším k delfínom a mala som oranžové dvojdielne plavky
13. Bola som v triedach: I.B, II. trieda, III.B, IV.B, V.B, VI.B, VII.B, VIII.B, IX.B
14. Od prvej triedy som chodila na ZUŠ na výtvarný odbor
15. V druhej triede som mala byť týždenníčka a mohla som si vybrať s kým chcem byť, všetci sa hlásili, dokonca aj moja spolu sediaca Karolína a ja som si aj napriek tomu vybrala Alexa, môjho ešte vtedy najlepšieho kamaráta
16. Priznanie k trapasu: Buď v prvej alebo v druhej triede som si počas hodili prdla a nepriznala som sa, ani keď to Timea bola povedať učiteľke
17. Pamätám si, ako mi Alex blahoželal na narodeniny
18. Pamätám si vďaka fotke, ako bol v kočíku, s ktorým som sa hrávala, v rukách držal fľašu šampanského (zavreté)
19. Pamätám si, ako sme s Alexom našli žabu a Alex ju prešiel so skateboardom a zo žaby vyšlo všetko vnútro, potom to Alex vytiahol u nás pri obede
20. Pamätám si, ako sme s bratom jedli melón pri bráne na bielom stole
21. Pamätám si, ako som sa na stole pod orechom hrala s babkou na školu
22. Pamätám si, ako som prišla po Alexa, že ideme von a on si akurát naťahoval pančuchy pred televízorom :D
23. Pamätám si, ako si Alex postavil iglu na ich dvore a môj brat im pomáhal (Alexovi a jeho sestre Nikole)
24. Pamätám si, ako bol Alex sám doma zamknutý a ja som prišla poňho, či nejde von, otvoril okno v kuchyni, najprv hodil šľapky, a potom vyskočil aj on z okna
25. Pamätám si, ako sme prišli za Alexom kvôli domácej úlohe z matematiky, pretože ju nevedela ani moja mama
26. Pamätám si, ako sme cestovali k babke na druhý koniec republiky a prišli sme tam v noci, potom sme v noci ešte obracali naspäť
27. Od druhého ročníka som navštevovala krúžok nemeckého jazyka
28. V posledný deň druhého ročníka, keď sa moji spolužiaci dozvedeli, že odchádzam, Karolína (druhá) povedala: „Ja ťa nikam nepustím, priviažem ťa o stoličku!“
29. Presťahovali sme sa na východné Slovensko
30. V prvý deň, keď ostatní dostávali zošity šla som po kôpku aj ja a môj triedny: „Ty si tu nebola minulý rok.“ „Nie.“ „Tak choď si sadnúť na miesto.“
31. Prvého koho som bližšie spoznala v mojej novej triede bola Saša
32. Už v tretej triede som sa skamarátila so Samom N. a sedeli sme spolu
33. Už v tretej triede na polroka som mala dvojku z matematiky na vysvedčení, na konci som si to ešte vytiahla na jednotku
34. Na pokec som sa dostala ako 9-ročná
35. Prihlásila som sa na mojpsik.sk
36. Pamätám si, ako som vo štvrtej triede dostala 4 z matematiky
37. So sesternicou K. som chodila každé poobedia vonku
38. Od štvrtého ročníka mám stále na vysvedčení dvojku z matematiky
39. Získala som 3.miesto v okresnom kole výtvarnej súťaže
40. V piatej triede si nás rozdelili do štyroch tried a nás so Samom rozdelili, ale Samo požiadal o preradenie a potom sme boli zase spolu, dovtedy som sedela s Dominikou
41. Mame som povedala: „Vieš prečo som, keď som bola malá plakala 8 hodín vkuse?“ „Prečo?“ „Pretože som mala na sebe ružové oblečenie.“
42. Stala som sa fanúšičkou INE KAFE
43. V šiestej triede som mala na polroka trojku z matematiky, dvojku z fyziky a dvojku z dejepisu, na konci školského roka som to opravila na 2,1,1
44. Získala som 3.miesto v školskom kole nemeckej olympiády
45. V siedmej triede som bola v škole v prírode, kde som tancovala so Samom, Ferom a M., do ktorého som sa zamilovala
46.  V siedmej triede som si zničila priateľstvo so Samom
47. V siedmej triede som mala na polroka dvojku z MAT, FYZ, DEJ a na konci som si opravila FYZ
48. Pred ôsmou triedou som si vytvorila svoj prvý blog s mojou vtedy net kamarátku Dankou
49. Získala som silné priateľstvo s Naty, ktoré mi dokázalo, že net priateľstvo neexistuje
50. Spoznala som Kristy, ktorá je teraz moja BFF
51. V ôsmej triede som sedela s novou spolužiačkou Gabriellou na prosbu triedneho
52. Stala som sa fanúšičkou Zoči Voči
53. V ôsmej triede som mala na polroka dvojku z MAT, BIO, DEJ a na konci som si opravila DEJ a pokazila CHE na dvojku
54. Rok 2012 bol mojim najhorším rokom v živote
55. V deviatej triede som naďalej sedela s Gabriellou
56. V deviatej triede som sa takmer neučila a preto som sa viac zameriavala na matematiku ako slovenský jazyk
57. Stala som sa fanúšičkou Búrlivého vína a definitívne sa zaľúbila do Juraja Loja
58. Testovanie 9 som mala MAT-75% a SJL-76%
59. Prijímacie konanie som spravila na MAT- 19/20 bodov, SJL-19/20 bodov
60. Spravila som skúšky v ZUŠ na jednotku
61. Vôbec som sa neučila na písomku z FYZ  (raz som si to prečítala) a mala som plný počet bodov a jednotku s hviezdičkou
62. Prestala som odcudzovať spolužiačku Kiku a považovala som ju za moju kamarátku
63. V deviatej triede som mala na polroka dvojky zo SJL, MAT, CHE  a na konci sa k tomu pridal ANJ
64. Od tretej triedy mi bol triednym učiteľom jeden a ten istý učiteľ
65. Definitívne som odišla z mojpsik.sk
66. Začala som sa učiť španielčinu
67. Nastúpila som na gymnázium
68. Získala som novú triedu, kde sme z našej bývalej školy zo štyroch tried šestnásti
69. Začínali sa mi hromadiť zlé známky
70. Uvedomila som si ako veľmi milujem nemčinu
72. Prežila som imatrikulácie (Sme ako ZOMBIE, sme mŕtvi, neživí)
73. Zažila som najlepší rok v mojom živote, rok 2013
74. Na polročnom výpise známok som mala dve trojky (BIO, CHE)
75. Našla som si kamarátko-spolužiačku Dominiku
76. V prvom ročníku na gymnáziu som si zlepšila na vysvedčení BIO, CHE na dvojky a pohoršila si MAT na trojku
77. Zažila som najlepšie leto 2014
78. Nastúpila som do druhého ročníka, sedím sama a veľkou oporou mi je Dominika
79. Bola som zaľúbená do dvoch mojich spolužiakov
80. V škole sa mi celkom darí
81. Prestúpila som na blogspot

Dária

Komentáre

  1. Obe moje sestry chodili k logopedičke, len ja nie :D Ja som zase začala hovoriť veľmi skoro :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára