FAKTY O MNE - SPRÁVNE ODPOVEDE


Pred pár dňami som sem dala taký "kvíz" o mne, kde ste mali možnosť sa oskúšať, ako ma poznáte. Aby ste to nemali až úplne ťažké, dala som vám možnosti A, B alebo C. (TU)

Vyplnili to tri dievčatá, za čo im ďakujem a teraz sa poďme spoločne pozrieť, ako sa im darilo.
Uznávala som aj celé odpovede, nie len napísané písmenom. Ak ste mi písali počas rozhodovania A alebo B? Neviem. Tak som vám dala ešte šancu si aspoň tipnúť. Ak ste napísali stále nerozhodne, tak som brala prvé čo ste napísali.

Najviac uhádla bee. a mala 10 správnych odpovedí  z 10.
Tak stredne uhádla Kristy, ktorá mala 8 správnych odpovedí z 10. Ale po opravení, hneď vedela správnu odpoveď.
No a Domi mala 5 správnych odpovedí z 10. Za čo som nesmierne rada, že si našla na vyplnenie čas. Na to, že sa veľmi o osobných veciach nebavíme, ma príjemne prekvapila.

Správne odpovede:
01. B
02. C
03. A
04. B
05. A
06. C
07. A
08. A
09. B
10. C


*08- od 2.ročníka ZŠ som chodila na nemecký krúžok
*10- Michal a Michael nie je to isté. Verte mi, aj ja som si to myslela, ale mama ma rýchlo vyviedla z omylu.
ja* Takže kebyže som chlapec, tak sa volám Michal?
mama* Nie, Michal! Ale Michael!
ja* To nie je to isté?
mama* Nie.

Páčilo sa vám to? Chceli by ste ešte takéto fakty o mne?

Dária.

Komentáre

  1. Haha, ani by ma tak nenapadlo, že by som mohla mať i všetko správne :D Ale hej, určite rob takéto kvízy častejšie, je to zaujímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára