JURAJ LOJ - ČLOVEK V MOJEJ MYSLI AJ V SRDCI


Dnes je Juraja a ja celý deň naňho myslím. Včera som takmer prešla cez všetkých mojich spolužiakov len, aby som mohla rámik na školskom kalendári presunúť na dvadsiateho štvrtého.

Odkedy som na blogspote veľmi o mojom najobľúbenejšom seriáli nepíšem a len hádžem fotky na instagram. Preto si dovolím spomenúť pár scén z uplynulých dielov seriálu Búrlivé víno.

Diváci sa konečne dočkali a piata séria priniesla aj svadbu hlavných postáv Niny a Martina. Deň 8.1.2015 si asi navždy zapamätám, vtedy si totiž títo dvaja povedali svoje áno. Pred touto svadbou však boli scény prípravy svadby a to, že sa k sebe túlili mi vyčarovalo úsmev na tvári. Boli si ešte pred svadbou oddýchnuť v Paríži a scény odtiaľ. ♥ Dostala som seriálový záchvat, ale nie ako doposiaľ. Seriálové záchvaty u mňa znamenajú, chvíľková zástava dýchania, plakanie, tlkot srdca a niekedy aj dupot nohami. Ale vtedy, ukázali Martina Roznera v inom svetle. Jurajovi Lojovi dali inú linku, ako doteraz. Bola to scéna, keď si vypli mobily a Martin volal domov, či je všetko v poriadku. Keď sa Nina vrátila zo sprchy, tak uvidela, že s niekým volal. Keď sa spýtala s kým, tak Martin povedal, že s nikým. A Nina to chcela vedieť, tak ho začala naháňať a Martin sa smial, Juraj sa smial.
Od decembra znamená pre mňa oveľa viac.

Dovolím si sem spomenúť pár slov, ktoré som už dávnejšie písala mojej spriaznenej duši, Kristy.


A v neposlednom rade ide o Juraja, ktorý je nielen že moja láska, človek, ktorého obdivujem ale je predovšetkým moja motivácia ísť ďalej, aj keď som na dne. Ísť ďalej, aj keď už nič nebude, ako predtým. A po tom čo som si uvedomila 29. (♥) je to silnejšie a myslela som si, že to už ani silnejšie byť nemôže. Lenže pravda je takáto: Celý čas čo počúvam Prvá, tak naňho myslím, ale nie tak že ho milujem. Ale predstavujem si ako je v Milujem Slovensko a ako kamera ho zaznamenala ako si spieva. A keď som ju počula prvýkrát a druhýkrát, tak som si myslela, že Juraj si predstavuje svoje zoznámenie so Zuzkou. Minimálne, že na ňu myslí. Pretože neviem kto bola jeho prvá, ale z tých dospelejších je naozaj Zuzka jeho prvá a aj posledná, pretože majú syna a nepotrebujú si to dokazovať sobášom. Aj keď by som si to veľmi priala, je to naozaj jeho súkromie. A nie ako jeden sledovateľ Búrlivého vína: "Sú zlatí, ale prečo sa nevezmú? veď už majú spolu syna." Naozaj tento vzťah dokazuje lásku, že nie hneď "čakáme dieťa, tak si ju vezmem." Pretože mám pocit, že to tak každý robí. Juraj je proste iný, na javisku, iný v seriáli, iný v inom seriáli, iný ako Martin a iný ako Juraj. Je svojský a milujúci partner a otec. Jeho Lucas naozaj zmenil. Doteraz ho média otravovali, vyhodili ho pre nezhody z divadla a aj už jednu účasť v Milujem Slovensko odmietol. Nemôžem potvrdiť aký je v skutočnosti, ale teraz keď má rodinu je iný. Dáva do Martina Roznera viac, precíti to. Áno sú to aj roky praxe, ale aj tak.

Juraj Loj nie je len moja láska, môj život ale je motivácia, ktorá zostane navždy motiváciou.


Obrovské ďakujem patrí Nele Pociskovej, ktorá našla moju nádej, našla som ju v nej. <3 Najväčšie Ďakujem ako je celý tento vesmír patrí jednoznačne Jurajovi Lojovi, ktorí je tu pre mňa, aj keď nevie ako mi pomáha. <3 Milujem ťa. <3 Držte sa obaja v osobnom živote a tebe Juraj, želám všetko dobré v rodine, nech ste so Zuzkou šťastní, nech už sa jej nestane čo sa jej stalo a doprajete Lucasovi súrodenca. Nech ste všetci traja zdraví. :) Uvidíš ako bude Lucas v budúcnosti na teba hrdí a svojim kamarátom bude rozprávať: "Toto je môj ocko." A ukáže nejakú fotku zo scény Búrlivého vína. <3

Ja tu budem pre teba vždy, naveky. <3



Juraj Loj nie je pre mňa obyčajný človek či herec, je to osobnosť duše, ktorá vyžaruje ten najväčší úsmev a tú najväčšiu lásku rovno ku mne. <3

Keď mi bolo v decembri naozaj zle, tak mi práve Búrlivé víno pomohlo sa pozbierať a ísť ďalej. Scény Niny a Martina ma držali nad vodou. Odvtedy som šťastná, mám úsmev na tvári.

Z môjho instagramu:
Juraj Loj - Človek, vďaka ktorému dýcham, usmievam sa, smejem sa, plačem, žijem, verím, no predovšetkým milujem <3
Jedni z mála ľudí, ktorí mi dokážu ešte vyčariť úprimný úsmev na tvári. ❤
Z Jurajovho scenáru:"Dal som ti sľub."
Ale ja ti prisahám, že nás troch sa to nedotkne." "No samozrejme, vy ste moja rodina." "Ty si môj manžel a hlava rodiny."

"Ale najdôležitejšie je, že som našiel svoju životnú lásku."

"Mám pri sebe ženu, ktorú naozaj milujem."

"Čo je?" "Jediná kompletná milujúca rodinka sme my, ty, Jurko a ja." "Ty si matka, ja som otec a Naďa je Jurkova kamarátka."

 "Ľúbim ťa, vieš o tom?" "Aj ja teba."
"Prečo sa na to pýtaš?" "Počkaj, ty mi chceš povedať, že, čo?"

"A to mi hovoríš len tak?"

"Mám sa ísť pozrieť ja?"

"Mrzí ma to" "Ja ti strašne chcem dať dieťa a hlavne teraz, keď vidím aký si úžasný otec."

Už sa mi naozaj dlho nestalo, žeby som plakala pri tomto seriáli. Nina s Martinom sú na obraze oveľa menej a vtedy sa cítim, akoby chýbala nejaká veľká časť zo mňa. Teraz v pondelok som však plakala, pretože sa opäť k sebe túlili, zabolelo ma brucho a už to išlo.
Už som sa na utorok netešila, veľmi dlho.  Zhodou náhod aj 105.diel, ktorý bol až do 29.septembra 2014 mojim najobľúbenejším bol tiež v utorok a aj vtedy aj teraz moje motýle v bruchu sa naháňali a celý deň som mala seriálový záchvat.
Nina sa totiž s Martinom snažia o dieťatko a už to vyzeralo, že je tehotná, ale zase sa to iba celé pokazilo.

                                      

Juraj Loj je pre mňa niekto. Milujem ho, myslím naňho stále. Čo sa týka scén a dialógov, ktoré im scenáristi píšu, posunuli sa v jeho osobnosti výrazne dopredu. A Juraj podáva excelentný výkon, precíti to. A tým mňa dostáva do rozpakov.

Okrem toho, opäť ho začali česať tak, ako v dobe, keď som sa doňho zaľúbila. A ja ho môžem milovať ešte viac. Ešte aj v jednej scéne nedávno mal trochu obtiahnuté tričko a ja som slintala nad jeho svalmi a telom. Čo u mňa doteraz nebolo zvykom.

Preto ma aj pletie, keď môj spolužiak Fero taký istý účes (kopirant jeden!) a so mnou zamáva.

Preto ak mi je zle, tak si rozprávam v duchu Juraj Loj. Ak mi je smutno, ak som naštvaná, ak mi rýchlo búši srdce. Juraj Loj je neustále v mojej mysli, ale predovšetkým v mojom srdci, kde mu patrí to najväčšie miesto, aké mu len môžem dať.


Dária.

Komentáre

  1. Honey, tvoje články, hlavne presne tieto, keď rozprávaš a píšeš o niečom, čo máš rada, čo miluješ a nevieš bez toho žiť, sú moje najobľúbenejšie. Dávaš do toho celé svoje srdce a z tých riadkov cítiť, že toto si ty, toto sú tvoje výlevy srdca, toto sú tvoje stránky, ktoré nikomu neukazuješ, je to niečo, čo nekonečne miluješ a čo pre teba znamená veľmi veľa
    Nechcem sa znova opakovať, lebo tak ako je pre teba Juraj Loj, je pre mňa i Harry. Sú to ľudia, ktorí nás držia deň čo deň na nohách, ktorých milujeme, obdivujeme, ktorí nás posúvajú ďalej, pomáhajú nám vstávať a nevzdávať sa. A som rada, že máš nejakú takú osobu, viem, ako veľmi mi pomáha Harry a že tebe takto pomáha Juraj. x
    A takto dodatočne mu prajem všetko najlepšie k meninám x

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára