ČO JE V MOJOM MOBILE?













Od prvého septembra dvetisíc trinásť mám HTC One, čo znamená, že v septembri to budú už dva roky. Pôvodne som ho mala dostať až na narodeniny, ale môj tatik hneď, ako sa to dozvie, tak tú vec kúpi a potom nechce, aby mu ležala v skrini, a tak tú vec dostanem skôr. -a potom mu je málo a pýta sa, čo chcem na narodeniny-.
Rozhodovala som sa medzi troma, neskôr dvoma mobilmi- Xperia Mini biela, Samsung Galaxy S III  a HTC One. Spolužiak mal Xperiu a povedal, že sa mu kazí, a že je to shit. Tak som sa potom rozhodovala medzi tými dvoma. Tento čo mám, som chcela hlavne pre zosilnené reproduktory, ktoré sú vpredu s BeatsAudio a pre úžasný 4 ultramegapixelový fotoaparát. Pretože som chcela fotiť pre blog a s mojím Samsungom Galaxy Ace to bolo hotové utrpenie. No a Samsung Galaxy S III dostala moja spolužiačka a nielen, že som sa nechcela opakovať, ale už sa mi v skutočnosti ani tak nepáčil. Tak som dostala tento a... ja nie že som s ním spokojná, ale ja ho chcem mať, až pokiaľ sa mi nepokazí.

                                     

Som presvedčená, že ste určite rátali s tým, že na mojej obrazovke bude niečo so seriálom Búrlivé víno. Už som tam mala aj oboch Jurajov, Ninu a Martina, ale vždy skončím pri tomto. Keď odomykám, tak vás ešte zastaví číselný PIN, ktorý si môžu vydedukovať všetci, ktorí vedia o mojej najväčšej slabosti, láske a človeku, na ktorom mi veľmi záleží a neskutočne ho milujem. V dolnej lište mám ikony, ktoré tam už boli- volanie, správy, internet a fotoaparát. Po odomknutí mám prehrávač hudby, kde som si vždy nastavovala Neviem sa nájsť od Nely Pociskovej, ale našťastie ma to už prešlo a mám tam pieseň, ktorá mi pripomína Adama z Piešťan. Nad tým mám ikonku Wi-Fi, na ktorú stačí len kliknúť a automaticky ma doma pripojí na internet. Nad tou ikonkou mám Obchod Play, ktorý už ani veľmi nepoužívam. No a potom mám typicky- hodiny s počasím a dátumom. Po kliknutí na menu (tá kocka medzi správami a internetom) vojdem do ponuky.

       

Mám to poukladané podľa seba. Správy používam viac ako telefón a viac-menej si píšem iba s Kristy. V Médiá to už tak usporiadané bolo. Odtiaľ používam YouTube a Hudbu. Aj v priečinku Google to tak už usporiadané bolo a až teraz vidím čo tam vlastne je :D Čo dokazuje, že to vôbec nepoužívam rovnako, ako E-mail. Najčastejšie z tejto strany používam aplikáciu EduPage, kde každé ráno, každé poobedie a každý večer kontrolujem, či mi nepribudla nejaká známka a ako mi vylepšila či zhoršila priemer. AirDroid používam namiesto Bluetooth. TV Markíza mám len pre Búrlivé víno a sem-tam Chlapi neplačú, kde si i na 57 sekundové video musíte pretrpieť minimálne 30 sekundovú reklamu. Ale čo by som neurobila pre Búrlivé víno, že? Instagram spamujem mojimi fotkami Búrlivého vína. A tak mám hry, ktoré hrám iba ak sa naozaj nudím

                                              
Na ďalšej strane pokračujú hry, potom vypínač/zapínač TV. V produktivite to tiež tak bolo, kde používam iba Poznámky, kde si píšem moje vymyslené rozvrhy hodín, sledovanosť/plakala som z Búrlivého vína alebo iné veci, ktoré si chcem cez víkend zapísať do notebooku, keďže počas školy ho nezapínam. Aj v Nástroje už všetko v mobile bolo, až na MyScriptCalculator, čo je kalkulačka, kde si vlastným prstom napíšete príklad a vypočíta vám ho. Ale dosť často vám tam napíše blud,takže aj tak používam normálnu Kalkulačku. V Hlasový záznamník si zaznamenávam melódie, takzvané soundtracky z Búrlivého vína. V priečinku Iné mám haraburdy, ktoré nepoužívam. Blogger tiež nejako zvlášť nepoužívam, no a v priečinku HTC mám veci, ktoré sa mi nainštalovali pri poslednej aktualizácii Androidu.

                                                        
Na poslednej strane mám hru, ktorú neviem hrať. PhotoMath je kalkulačka, kde si odfotíte príklad a ono vám to ukáže výsledok. HockeyMVP som drtila počas majstrovstiev sveta v hokeji.

Teraz tak premýšľam, že si to idem popresúvať. Takže už to ani platiť nebude, no mazať nebudem asi nič, čiže to je v podstate jedno v akom poradí to mám.

Aký máte mobil?
Čo máte vy vo svojom mobile?


Dária.

Komentáre

  1. HTC One je dobrý mobil (i keď ja to teraz všetko súdim podľa toho, že keď som v práci, tak dávam dokopy i reklamácie mobil a tým pádom mám taký prehľad, ktoré sa často kazia a ktoré nie :D A práve tento často nechodí :D). Väčšinu aplikácii mám i ja ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára