MY LITTLE PONY - FRIENDSHIP IS MAGIC!


Nebudem tu nejako viac písať o tomto úžasnom seriáli, tento príspevok vznikol viac-menej len pre piesne. Ak sa mi chystáte v komentároch vysmievať, že to pozerám, tak si skúste najprv prečítať prečo. MLP FiM nie je len seriál pre deti, ale je seriál pre tých, ktorí majú radi záhady, ich riešenia, či si radi zaspievajú, no predovšetkým pre tých, pre ktorých je priateľstvo magické.
Tiež som nedokázala pochopiť moju Brilliant Friend Forever Kristy, prečo to pozerá, čo na tom vidí. Ale i napriek tomu, som si našla na youtube prvé dve epizódy prvej série a pozrela si to po anglicky. Už v týchto dvoch epizódach chceli poukázať na puto priateľstva. Ak mám úprimné napísať, po anglicky rozumiem fakt málo, ale keď to pozerám, strašne veľa si vydedukujem z deja a naučila som sa nejedno nové slovíčko. Je pre mňa úchvatné, že do dvadsiatich dvoch minút sa toho zmestí tak veľa- minimálne jedna pieseň (preto minimálne, lebo vo finále tretej série ich bolo 6), zápletka, nejaký problém, ktorý sa vyrieši.
Každá séria sa začína dvojdielom, momentálne beží 5.séria a 13.júna sa odvysiela 100.epizóda. Všetky série majú po 26 častí, iba tretia ich mala 13.
NIE SOM BRONY! A ani ním nechcem byť, ale Twilight Sparkle, Pinkie Pie, Apple Jack, Rainbow Dash, Fluttershy, Rarity a Spike mi prirástli k srdcu. Musím sa priznať, že na začiatku som si myslela, že AJ a Dashie sú chlapci a nie dievčatá (kvôli hlasu). Že som nevedela meno princeznej- Celestia, že tá ďalšia je Luna, a okrem mena Cadence, že je princeznou aj ona. Čo sú cutie mark a čo znamenajú. Veľa vecí neviem doteraz, ale baví ma to sledovať.
Plakala som pri tomto seriáli a nie raz. Piesne, ktoré tam sú vás donútia premýšľať, usmievať sa i plakať.

                             

                             
   
                                  
                               Úplne prvá pieseň, kde si ma Pinkie získala a donútila sa smiať.

                                   
                                                     No a čo, že vonku svieti slnko...




                           Aj keď som to sem už dávala... Come on everypony smile, smile, smile
                                          
                                     
                            Prvá pieseň, ktorá ma dokázala rozplakať. Pretože aj ja mám BBBFF.
                                        
                                      
      Pretože pravá Cadence spieva úžasne, a keď sa snažila pohnúť vozíkom, tak mi vyhŕkla slza.

                                           
                                                         Apple Jack spieva! One, two, three, four.

                                            
                                      Toto je naša hymna s Kristy, ona mi ukázala, že priateľstvo je magické.

                                               
                                        Pinkie nemusí mať cutie mark s jablkami, aby k ním mohla patriť.

                                               
                                                       Štyri princezné, Cadence spieva. Plakala som.

                                               
                                                                 Naozaj to vyzeralo, že to končí...

                                               
                                                Neplakať pri tomto, je asi také, ako nemať spomienky.    

Dária. 

Komentáre

  1. Aw :D Ja to nepozerám nejako pravidelne, ale vždy sa pri tom posmejem, keď to ide v telke (už neviem, kde to chodí, na minimaxe?) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem kde to chodí, keďže ako si sa mohla dočítať sledujem to na YT po anglicky. Ale čo som počula pesničky po česky, tak ten dabing je hrozný a my máme lepší! :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára