FOTOGRAFIE - LETO 2015


Ahojte,
keďže dať do jedného príspevku i fotky by bola fakt poprava, dnes vám dám sem iba fotky. Nie je na nich zdroj, tak Vás prosím, nevydávajte ich za svoje. Nie je ich málo, tak poďme na to!

 


cesta k tatikovi | konečne sme prišli | malý Fliačik
Rakúsko



                                                


       

  

  

                                                   


















































                           



                                                   







Španielsko





                                    







                                        Takto vyzeralo Blody Mary po miešaní s ľadovými dreňami.





       











Je ich 105. Prosím vás, nenapíšte komentár typu: pekné fotky. Už len samotný výber z päťsto osemdesiatich štyroch fotiek mi dal zabrať. A ešte som ich usporiadala, ako boli odfotené, miešalo mi ich, jednu dalo pred tú, čo som dala pred malou chvíľou. Vyznať sa, ktoré som už dala, a ktoré nie, tiež nebolo ľahké a musela som si to i písať.

Páčia sa Vám fotky?

Dária. 

Komentáre

  1. Ten zajačik je krásny ♥ V rakúsku som ešte nebola, ale so spolužiakmi sa chystáme do Viedne, tak uvidíme :D A delfíny i rybičky v akváriách vyzerajú úžasne, vybrala si skvelé fotky ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára