RECENZIA KNIHY: ŠTYRI

Slovenský názov : Štyri; Originálny názov : Four
                                                   Autor : Veronica Roth; Preklad : Elena Guričanová
                                                          Vydavateľstvo : Slovart; Rok : 2015
                                                                Trvanie prečítania : 4 dni

O knihe :
Zbierka príbehov približuje život Tobiasa Eatona, neskôr známeho ako Štyri. Zistite, čo sa premieľalo hlavou Tobiasovi pred jeho rozhodovacou ceremóniou, čo ho donútilo opustiť rady Sebazaprenia, ako si poradil s iniciačnou skúškou v Neohrozenosti, prečo si vybral postavenie, v ktorom napokon stretol Tris, ktorá navždy zmenila jeho život.

Veronica Roth nám v poviedkach Utečenec, Kandidát, Syn a Zradca predstaví Tobiasa Eatona-Štyriho, ako sme ho doteraz nepoznali. Súčasťou knihy sú aj tri exkluzívne scény z knihy Divergencia vyrozprávané z Tobiasovho pohľadu.
(zdroj : martinus.sk)

Názor na knihu :
Milujem svoje experimenty, že knihy na pokračovanie (série) už nečítam. No i napriek tomu som sa rozhodla prečítať knihu z Tobiasovho pohľadu. Videla som film Divergencia a nenadchol ma, ale knihy z mužských pohľadov milujem! A keďže som si myslela, že je to len prepísané do jeho pohľadu, myslela som si, že zabijem dve muchy jednou ranou. Mýlila som sa. Knihu som čítala začiatkom septembra a nečítala som od nevidím do nevidím, snažila som si túto knihu užiť, preto až štyri dni. Film som akosi nepochopila, ale kniha mi dosť veľa vysvetlila. V podstate ušlo mi aj to prečo sa volal Štyri, takže kniha mi všetko vysvetlila pekne po poriadku. Ak by som napísala, že sa mi kniha nepáčila, tak by som klamala. No ani ma neohúrila natoľko, aby ma donútila prečítať si celú sériu.

Hodnotenie :

Čítali ste túto knihu?
Akú knihu ste naposledy čítali alebo čítate teraz nejakú?