BEFORE I DIE - O N E


Rozhodla som sa pridať moje sny, ktoré by som si chcela splniť predtým, než umriem. Budem sem dávať aj tie z predošlého blogu. 

                                                                         



                                                                         
                                        


                                                                       

                                                                        

                                                                        


                                                                       
Máme niečo spoločné?


Dária.

Komentáre

  1. Myslím, že v takýchto veciach máme veľmi veľa spoločného... Aj keď čím som staršia, tak tým viac si uvedomujem, ktoré sny sú pre mňa prioritnejšie a ktoré sú už len... skutočne sny a želania, ktoré by som teda určite raz chcela, aby sa splnili, ale nejako zásadne môj život určite neovplyvnia. Momentálne len chcem úspešne dokončiť školu a zmaturovať na známky, s ktorými potom budem spokojná a nebudem po nociach plakať do vankúša a ľutovať, že som sa neučila. Ale tiež sa popri tom všetkom neskutočnom strese pri maturitách, neskutočnej kope učiva a stužkovej, ktorá je už fakt za dverami, snažím byť hlavne šťastná. Čo je v poslednej dobe veľmi ťažké, keďže už nemám na nič čas a dennodenne trávim nielen hodiny v škole, ale hlavne doma za stolom a za notebookom a som neuveriteľne unavená a vyčerpaná a to je len polovica októbra. Takže tak vnútorne sa snažím myslieť i na svoje šťastie a tešiť sa i z malých vecí :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára