BEFORE I DIE - T W O

Teraz sa zameriam iba na jazyky, s ktorými chcem niečo dosiahnuť.

                                             

                                          

                                          


                                     

                                          
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

                                    

Máme niečo spoločné?

Dária.

Komentáre

  1. Nemám nemčinu veľmi v láske. Ale to je hlavne preto, že ani na základnej, ani teraz nemám pocit, že by som mala priestor si k nej vybudovať nejaký vzťah - nútia nás učiť sa slovíčka na pol strany, ktoré nikdy nevyužijeme, články, ktorým ledva rozumieme. Ale základy už aké-také mám a raz by som sa chcela v nemčine trochu viac zdokonaliť.
    Španielčina je tiež na mojom before-i-die liste a už toho roku som na ňu chcela začať chodiť, keďže minulého roku sme mali v škole krúžok pre začiatočníkov, no - bohužiaľ - toho roku ho už neotvorili a bola som zo toho dosť sklamaná, pretože na samoštúdium veľmi nemám čas.
    Naučiť sa aspoň nejaké základy z posunkovej reči je tiež môj sen a ma základy i z francúzštiny by bolo tiež super ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára