AKO BY MAL VYZERAŤ CHLAPEC MOJICH SNOV


Neberte to príliš vážne, je to len akési rozpoznanie môjho vkusu?

Každopádne začnem výzorom, keď už v názve je slovíčko 'vyzerať'.
Vždy som si do príbehov chlapcov predstavovala s čiernymi vlasmi a zelenými očami. Sama neviem prečo. Ak mám brať do úvahy tých, ktorým sa už moje srdce podarilo ukradnúť, tak všetci mali hnedú farbu vlasov. A čo sa týka očí, i keď neviem, kto má aké, tu najskôr vyhráva buď krásne modré alebo tajomne tmavohnedé. Nejako zvlášť mi na postave nezáleží, nemusí mať vymakané svaly.

Pokračujem jeho vlastnosťami, ktoré by mohol mať.
Nemal by odvrávať, ale byť láskavý. Môže byť lenivý, ale cieľavedomý. Nemusí byť romantický, ale raz za čas by ma niečím romantickým mohol prekvapiť. Nemusí sa hrať na drsného, ale nech ma vie ochrániť. Tá najdôležitejšia vlastnosť - aby ma vedel urobiť šťastnou, by mu nemala chýbať. Ide v podstate o to, že by mal byť taký, aký je Juraj, čo sa vymenovať všetky vlastnosti nedá, ale tá základná, ktorú má aj Juraj - rodina je pre neho všetko. A ešte jednu vlastne viac vlastností, ktoré má Matúš - humor, humor a humor. Vlastný štýl a vedieť si urobiť žart, ale nie tak, aby tým niekoho urazil.

No a ako posledné som si nechala meno.
Hoci vyberať si chlapca podľa mená nie je normálne, ak by to malo byť ešte teraz, tak nech sa pokojne volá Juraj. No, ale keďže je to 'chlapec mojich snov', tak rátam s tým, že je to vlastne niekto, s kým chcem prežiť zvyšok života. A založiť si s ním rodinu. V takomto prípade, sa ani náhodou dotyčný nemôže volať Juraj. Keďže toto meno chcem dať svojmu synovi, a preto už z vlastných skúseností, by sa s najväčšou pravdepodobnosťou mal volať MARTIN, alebo nejako inak na M.

                                  

Nasledujúca téma bude Napíš 15 vecí, ktoré robíš každý deň.

Dária.

Komentáre

  1. Môžem znova za mňa povedať Harryho? :D :D Je to už možno trápne, otrepané a je jasné, že si ho asi nikdy nevezmem a bude už dosť zázrak, keď ho niekde naživo uvidím, ale práve Harry - teda aspoň ten, akého ho poznám ja (keďže to je iba spred fotoaparátov, koncertov a maximálne iba tých takých fanúšikovských videí v hroznej kvalite) - je pre mňa ideálom. Je krásny nielen svojim výzorom, ale najmä srdcom, svojou dobrosrdečnosťou, skromnosťou, ochotou či priateľskosťou, všetci, čo ho zatiaľ stretli, hovoria, aký je milý a láskavý.
    No keďže si Harryho asi nevezmem, chcem po svojom boku niekoho, ako je on.
    Chcem niekoho, kto ma bude vedieť urobiť šťastnou - a to už v akejkoľvek situácii.
    A to mi stačí. Je mi jedno, či to bude nízky blonďák s modrými očami alebo vysoký svalnáč s čiernymi kučerami. Chcem sa vedľa neho zobúdzať i pri ňom zaspávať šťastná.
    A verím, že sa ti tvoje sny naplnia a o pár rokov budeme môcť obe básniť o našich dokonalých polovičkách, ktoré nadovšetko milujeme ❤
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára