TRI ROKY S BÚRLIVÝM VÍNOM


Posledný rok, čo toto výročie oslavujem. Posledný rok, kedy budem stále žiť v zmene môjho života. Tretie výročie.

December 2012
"Pokračovaniu seriálu Horúca krv sa môžete tešiť na jeseň 2013, v novom roku sa však môžete tešiť na nový seriál Búrlivé víno."- TV Markíza

"Ja nechcem žiaden nový seriál Búrlivé víno, ja chcem Horúcu krv." - Dária.

Vždy som častejšie sledovala Televíziu JOJ, išli tam lepšie seriály, filmy alebo relácie. Nevravím, že som TV Markízu nesledovala, ale akosi som ju nemala rada. Až potom, keď mi ukradli Alexandra Bártu z Paneláku, tak som sa na nich poriadne naštvala. No, chcela som vidieť, čo to za seriál s názvom Horúca krv prinesú - a tu sa začalo moje sledovanie Markízy. Ten seriál sa mi naozaj páčil, a preto som im odpovedala takto. To som vtedy ešte ani netušila, že ma promo Zakázaná láska tak zaujme. A tak som si povedala, že to skúsim, len tak, zo srandy. Veď môžem s tým aj hneď skončiť. 

                                      

                                      

A tak som si 1.januára 2013 sadla na gauč, a o 18:00 to začalo.
Chcem šťastie nájsť, tak kde mám ísť. Hľadám ho kde sa len dá. Strácam nádej, nevládzem snívať. Čakám zázrak musí to prísť, hľadám stále, že sa raz nájdem. Zatiaľ však neviem sa nájsť.
Sama som si až pri konci všimla, že šli bez reklamy. Stavili na dramatickú linku na konci, čím ma donútili si pozrieť i druhú, tretiu epizódu. A už ma mali. Vzali si moje srdce a ja som spoznávala samu seba.

Veľmi ma mrzí, že si svoju prvú reakciu pre tých ostatných - čiže tú blogovú na seriál Búrlivé víno nespomínam. Pamätám si však, že mama prišla z práce domov až druhého januára a ja som ju donútila si pozrieť prvú epizódu, aby sme tú druhú mohli pozerať spoločne. Viem aj, že som na blogu mala challenge, a tam hneď druhý deň som zmenila taktiku pridania seriálov - chcela som od najobľúbenejšieho, ale premyslela som si to a dala to podľa abecedy - a to bol druhý deň! Na ten tretí si pamätám veľmi dobre. Porušila som moje pridávanie (len do 19:00) a pridala som článok o prvom bozku Niny a Martina. A štvrtý deň? To som už bola presvedčená, že som bola naňho namotaná, len som si to nechcela priznať. Tatik potreboval robiť niečo s vŕtačkou a ja som sa naňho hnevala, že to musí robiť práve teraz. Pretože navŕtal aj kábel a mne sa nielenže epizóda nenahrala, ale som z nej videla iba asi pätnásť minút. Vtedy som chodila ešte na mojpsik.sk a mala som tam tiež človeka, ktorý to sledoval, a tak som ho donútila, aby mi podrobne opísal, čo sa tam dialo. Vytrvalo som čakala, kedy bude epizóda na internete, a keď som si ju stiahla, tak som si ju rovno aj pozrela. Áno, pre seriál Búrlivé víno som šla spať tesne pred polnocou.

I cez to som si nič pripustiť nechcela, možno preto, že som si myslela, že ma to prejde. Až keď som sa kvôli Jurajovi Lojovi takmer zabila pri vystupovaní z autobusu, až vtedy som si pripustila k nemu lásku. A 10.februára aj k tomuto seriálu. Seriál Búrlivé víno je doteraz na prvom mieste v obľúbenosti seriálov, hoci je pod Kukučkou. Dalo by sa to zapísať:
11  - Kukučka
12  - Búrlivé víno
Keď si to vezmete matematicky, oboje sa rovnajú jednej. Takže sa nič nezmenilo.

                                            

A o to viac bolo všetko bláznivejšie a silnejšie. Pozeranie scén kde je Nina s Martinom, večné počúvanie Neviem sa nájsť (včera to boli tri roky, čo som si ju prvýkrát vypočula), smiech, padanie z gauča od večného smiechu, plač, ktorý ma bolel. Bolesť brucha. Potom v neskorších epizódach som ho nazvala seriálovým záchvatom, pretože sa do toho pridala zástava dýchania, kričanie neslušných slov či dupanie nôh. Písanie si scén, prerozprávanie scén.

Nezmienim sa tu ani slovom o láske k Jurajovi, na to bude iný deň. Budem tu písať iba o seriáli, ale rovnako nie štatistiky alebo podobne, na to sa pozrieme po skončení siedmej, teda poslednej série. Ak vlastne dodržia slovo a bude posledná.

Dnes je ten deň, kedy si pozriem vybrané epizódy zo všetkých sérii, aby som si opäť pripomenula, prečo tento seriál tak milujem.

Búrlivé víno ma zmenilo, úplne. Zmenilo môj pohľad na život, zmenilo ma vo vnútri, pretože som nevedela dávať svoje city najavo. A zrazu smiech, plač, radosť, šťastie, smútok, záchvat, nenávisť a láska. Pomohlo mi objaviť mnoho hercov, ktorí buď ešte nemali možnosť sa presadiť vo väčších úlohách, alebo naopak ešte nemali možnosť sa v seriáli vôbec objaviť.  A ešte sa dokonca naučíte niečo aj o víne.

Našla som svoju tretiu rodinu (druhá je tá Jurajova). Prečo by som Annu Roznerovú inak volala babka Anna? Zoliho Naga, dedko Zoli? Prečo by som potom premýšľala, aké by to bolo, kebyže som Roznerová? Sú moja búrlivá rodina.

Dve rodiny. Jedna vášeň. Spájalo ich priateľstvo a rozdelila nenávisť. Dokáže spojiť jedine: Zakázaná láska.

• Nina a Martin
• Boj s časom
• Vnútorný boj
• Spomienky
• Právo na šťastie
• Temná minulosť
• Agátový háj

• Všetko raz končí


To najväčšie, čo pre mňa kedy Búrlivé víno mohlo spraviť je, že mi dalo život. A keby len taký obyčajný, dalo mi šťastný život. Len vďaka tým všetkým ľuďom, čo priložili len malú ruku k dielu som si nevzala život. Len vďaka nim, Jurajovi a Kristy som stále tu. Ďakujem.

A potom, že prečo bol rok 2013 mojim najobľúbenejším...

                                       

4.januára nás čaká VII.séria, tak som zvedavá, čo prinesie.

Pravý fanúšik Búrlivého vína,

Dária.

Komentáre

  1. Tak v prvom rade gratulujem ku krásnemu výročiu :D Ale čo si budeme hovoriť, tri roky sú poriadne dlho :D

    Okej, teraz som si v hlave prepočítala, že koľko tak ja poznám 1D. Lebo keď čítam všetky tvoje riadky, vyrozprávania z Búrlivého vína či Kukučky, tak všetko to, čo cítiš, viem prirovanť iba k mojim pocitom pri 1D. Plač, smiech - veľa smiechu, zmena, obrovské citové naviazanie a to, že momentálne si už bez toho nevieme predstaviť život.

    Oh, a 5. februára to budú oficiálne ŠTYRI moje roky s One Direction. Štyri roky, odkedy som prvýkrát počula What Makes You Beautiful. Na jedno stranu mám pocit, akoby to bolo včera, ale aj akoby boli mojou súčasťou už celú večnosť.

    Späť k téme.
    Ale som rada, že (aj ty) si našla niečo, na čo sa máš večer tešiť, čo ťa za každú cenu rozosmeje, na čo môžeš myslieť, keď ti je najhoršie, niečo, čo vieš, že ťa podrží nad vodou. Lebo toto je niečo, čo ti nikto nevezme, čo bude len a len tvoje, k čomu sa budeš vracať ešte veľmi dlho ♥

    A tak ešte raz gratulujem.
    A nie je to posledný rok, čo oslavuješ toto výročie. Ako som už hovorila a aj ty si to hovorila, Búrlivé víno je tvojou súčasťou. Takže aj keď príde deň, kedy skončí, chceš mi povedať, že naň zabudneš? Nie. Takže ani neprestaneš oslavovať výročie ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára