TÝŽDEŇ DRUHÝ


Počkajte... musím si nahmatať tep. Žijem? Asi áno. Ešte poriadny nádych a výdych.

Dobre, prežiť tento týždeň bolo umením. A ani si neviete predstaviť, aká som rada, že už je víkend.

V pondelok sme mali mať tri písomky a sloh z angličtiny. Našťastie nám Bur. písomku presunul na piatok. Z angličtiny sme písali žiadosť a trošku ma zdesilo, že máme mať minimálne stošesťdesiat slov, aj som s tým mala zo začiatku problém. Keď som si spočítala slová, mala som okolo stoštyridsať, ale keď som už napísala poslednú vetu a po spočítaní som prišla na to, že mám stosedemdesiatdva slov. Teraz zostáva iba dúfať, že žiadosť písaná Jurajovi Baumannovi nedopadne horšie, ako na trojku. Na telesnej sa bola Kristína pýtať riaditeľa, či nemôžeme zostávať v triede. Ten povedal, že áno, a tak od pondelka necvičiace môžeme zostávať pekne v teple a smrade našej triedy. Učili sme sa slovenčinu a geografiu. Na slovenčine sme písali desaťminútovku z komunikácie, i keď mi vypadlo, čo presne je komunikačný kanál, tak mám jednotku. Verte či nie, ak niečo môžete pokaziť, tak to pokazíte. Teda aspoň na mňa to tak platí. Geografiu som pekne krásne zorala, pretože len ja si môžem pomýliť pôdne druhy a azonálne pôdy. Na občianskej nám zodpovedal na všetky otázky z písomky, takže stačilo ho len počúvať a podčiarkovať si v zošite informácie. Aj to je pre niektorých mojich spolužiakov problém.
Nie žeby sme si sloh z angličtiny napísali v utorok, kde nás nečakala žiadna písomka. Bola som odpovedať z fyziky, pretože som si potrebovala opraviť štvorku z príkladov. Rovnako nám rozprávala, čo nám vychádza z oboch predmetov - fyziky a matematiky. Poobede mi takmer zaskočila slina, keď mi na elektronickú žiacku knižku pribudli dve jednotky z chémie. Áno Kristy, máš na mňa dobrý vplyv!
V stredu nám rozprával známky z dejepisu, a keďže tam mám štyri jednotky, inú známku ako jednotku, som ani neočakávala. Na telesnej sme s Dominikou zostali v triede a učili sme sa chémiu. Odkedy máme túto profesorku, neučila som sa chémiu, iba si to čítala cez prestávky a tento školský rok aj cez telesnú. V utorok to bolo prvýkrát, čo som sa učila priebeh Krebsovho cyklu a aj som ho vedela. Vážení, ona to po nás na písomke nechcela! Na mediálnej sme sa hodnotili, ako skupina, kto koľko pracoval na časopise. A stále sa cítim divne, lebo slovenčinárka čítala moju tvorbu a akosi je to pre mňa už čosi iné. Teraz máme robiť druhé číslo časopisu a opäť sa toho, ako jazykový korektor obávam.
Vo štvrtok som čakala, že ma na angličtine vyvolá odpovedať, ale nestalo sa tak. Spýtala som sa jej, že čo mi vychádza a zatiaľ je to na dvojku. Čo mi vyhovuje, pre mňa bolo podstatné, či nemám medzi dvojkou a trojkou. Na biológii som bola odpovedať a opäť, svaly som vedela najlepšie, chcela som jej povedať musculus sternocleidomastoideus a skúšala ma iné veci. Našťastie úspešne. Znova, poobede mi prišla jednotka z chémie a ja sa začínam báť, aby sa ma nespýtala, či nechcem ísť odpovedať na jednotku. Lebo i keď o to nestojím, ak by mi chcela dať šancu, tak by som do toho šla.
No a dnes bol posledný z najvyčerpávajúcejšieho obdobia. Na slovenčine sme písali sloh. Na občianskej písali sľubovanú písomku. Potom je tu informatika, ktorá ma rozčúlila najviac z celého týždňa. Pretože, keď vám na začiatku hodiny povie, že si zaslúžim na polroka jednotku a následne pri krúžkovaní vám dá dvojku, tak nielen, že ho znenávidím, ale ja... už nemám slov a ani síl to riešiť. Nie. Na svete v obrazoch som bola odpovedať z geografie, pretože sme museli mať uzavreté známky, keďže budúci týždeň je lyžiarsky a profesorka ide tiež. A z tej písomky som mala dvojku. Strašne mi to bolo ľúto, pretože som tam mala potom 1,1,1,2,2. Nakoniec aj toto dopadlo dobre a konečne som dosiahla to, čo som chcela už minulý rok a mám jednotku na polroka. Na záver snáď už len spomeniem, že od druhého polroka ma k nám asi prísť nová spolužiačka a akosi sa mi to nepáči. Veď nás bude tridsaťjeden, a to už je fakt číslo.

 

Aký ste mali týždeň?

Dária.

Komentáre

  1. Keď vidím slová ako "pôdne druhy", tak neviem, či plakať alebo radšej rýchlo otvárať zošit a opakovať :D Ale na druhú stranu som rada, že už nemusím premýšľať nad tým, čo nejaký Krebsov cyklus vôbec je (čosi zo sacharidmi, či?) :D
    Ale známky máš skutočne veľmi veľmi pekné - gratulujem ♥
    A z novej spolužiačky sa teš, veď je to príležitosť na nové kamarátstvo ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára