VYSKÚŠALA SI UŽ ZAKÁZANÉ OVOCIE?


V prvom rade sem napíšem, čo si pod pojmom 'zakázané ovocie' predstavujem ja, a tým pádom, aj čo si o tomto pojme máte myslieť vy - v preklade, o čom bude tento príspevok - 'zakázané ovocie' - cigarety, alkohol, drogy a iné (ne)návykové látky.

Začnime po poradí.

CIGARETY. Rátajú sa aj tie detské, teda žuvačky v tvare cigariet? Alebo slané tyčinky? Ak sa do toho rátajú, tak som už cigaretu mala. Ale takú normálnu, prístupnú pre 18+, tak takú som ešte nemala. Vôbec. Som nefajčiar, neviem či hrdý, ale nefajčiar. Teda, jedine pasívny fajčiar, - rozumej - nevyhnem sa niekedy ľuďom, ktorý fajčia a nemajú problém si zapáliť cigaretu predo mnou. Som na ten dym, teda puch, alergická. Mám strašne silný čuch a aj keby ste mi tvrdili, že ste nefajčili, tak ja poznám pravdu. /okej, na základe tohto som postavila príbeh Dária & Juraj/ Takže nie, ešte som cigaretu v ústach nemala a ani neplánujem.

ALKOHOL. Opäť, ráta sa alkoholické pivo, lebo sme doma nemali nealko? Maximálne to alkoholické pivo, ale vždy, naozaj vždy ma z neho preženie, takže sa mu snažím vyhnúť - a ešte sa mi zrýchli tlkot srdca. Potom som iba jedla alkohol a to v podobe rumových čokoládových guliek a ochutnala som aj slivovicovú pralinku. Iný alkohol som zatiaľ nemala. Aj napriek tomu, že mám osemnásť som si ešte ani nepripila (napríklad pri oslavách alebo pri novom roku) alkoholom. Preferujem detské šampanské. Plánujem, huh akoby to bolo niečo dobré, však si otvoriť Víno CUVÉE MÁRIA, a ochutnať aké Nina Roznerová (okej ešte Dolinská) vypestovala. Ale nechcem ho samozrejme vypiť sama celé, len ochutnať ako prípitok. Neviem ešte, možno sa zahrám na Ninu. Ale až po definitívnom skončení seriálu Búrlivé víno.

DROGY. Vymenujem vám sem drogy, ktoré užívam pravidelne: audioheroín, Búrlivé víno, čokoláda a tuším, že je to všetko. Sú to legálne a neškodné, ehm o druhom a o treťom by sa dalo polemizovať, drogy.

INÉ. Dôvod prečo som sa rozhodla k tejto téme vôbec vyjadriť je, že som skúšala vodnú fajku s príchuťou mentolu. Nie je to návykové a vyskúšala som to ako deviatačka na školskom výlete. Bránila som sa tomu, ale spolužiaci ma presvedčili, vtedy som aspoň medzi nich zapadla. Boli to iba tri dni, odvtedy som to neskúšala a už ani nechcem. Úprimne sa za to hanbím, ale ako sa vraví, pokiaľ neskúsiš, nevieš. Alebo sa ešte vraví, že nás ťahajú veci nepoznané. Mama o tom nevie doteraz a dúfam, že sa to ani nedozvie. Za to môj vtedajší triedny sa to dozvedel od mojej spolužiačky, ale mame to nepovedal. Pretože to by nasledoval výsluch a žiaden nebol.

Ale i bez toho, aby som niečo brala sa dosť často správam čudne. A hlavne zabúdam, napríklad si nepamätám, čo som mala včera na večeru.

                                         

Nasledujúci príspevok bude Jedna príhoda z detstva.

Dária.

Komentáre

  1. Ani ja som ešte nefajčila a ani nemám v pláne :D

    Čo sa týka alkoholu... Tak na prípitkoch si už aj ja dám šampanské. Veď prečo nie? :D Celkom mi chutí - ale nie zase tak, že by som ho do seba liala po fľašiach. Rovnako som pila už aj víno - moja mamka si z času na čas zvykne dať jeden pohár po nedeľnom obede, takže keď tak sedíme a rozprávame sa, tak sa delíme o pohár :D A čo sa týka čohosi tvrdšieho... Naše triedne oslavy (také tie poriadne veľké) sa asi nezaobídu bez jedného poldecáku ako prípitok, takže pár takýchto som si už odskúšala i ja. Ale nie je to také zlé, ako som si ako malá myslela. A nie je to ani tak, že zrazu budeš piť celú fľašu. Priznávam, že ten pocit, keď najprv prehltneš studenú tekutinu, ktorá ti zvraští tvár (neviem, mne osobne to akosi pripomína klasický kalciový sirup :D), no potom doslova CÍTIŠ, ako sa ti po tele rozlieva teplo, ako sa ti zvyšuje tep a do líc ti ide červeň. Je to pocit... jednoducho cítiš, že žiješ :D Na jednej takejto oslave mi spolužiak (Jakub) podal pohár, kde bol Jägermeister s tým, že nech to aspoň ochutnám. A ani to nebolo také zlé, je to oveľa sladšie ako vodka.
    No a také somarinky ako rumové pralinky či višne v čokoláde... To mám celkom rada :D Ani tým sa teraz nejdem napchávať a aj tak percento alkoholu v takýchto sladkostiach je veľmi nízke. A tak raz za mesiac to ešte nikomu neuškodilo :D

    Vodná fajka... Tú som skúsila aj ja - v prvom ročníku :D Nejaké veľké výčitky voči tomu nemám, tak trochu na mňa naliehali spolužiaci s tým, že keď som to ani raz nemala, tak prečo si aspoň raz nepotiahnem :D Avšak chuť si už ani trošku nepamätám :D

    Inak som neskúšala nič :D A ani sa nejako nechystám :D
    A verím, že ma teraz nebudeš pokladať za nejakú alkoholičku :D

    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára