JURAJ MÁ 32?


Ahojte!
Vždy, keď neviem, ako mám začať, tak sa vám pozdravím a dúfam, že kým napíšem ten pozdrav, tak mi to napadne. No, akosi ani teraz neviem. A nie je to preto, že neviem, čo chcem povedať. Ale bije sa vo mne jedna zvláštna otázka.

                                  Prečo je 29 v mojom živote až tak často?


Prišla som na to pri premýšľaní názvu príspevku. Premýšľala som aký dať názov, aby som sa neopakovala. A keďže je tam číslo, tak som začala premýšľať, kedy som oslavovala Jurajove narodeniny po prvýkrát. A možno už tušíte, že jeho narodeniny a moje prvé narodeniny s ním boli, keď oslavoval 29 rokov.

29.01.2013
V 29.dieli ma rozplakal.
29 rokov
29.09.2014


             

Dnes Juraj slávi svoje 32. narodeniny. Je neuveriteľné, ako sa za tie roky mení, vyvíja, precíti. A predsa cítim, že hoci sú štyria, ale v skutočnosti sme piati.

Prajem Ti Juraj, aby si Ty, Zuzka, Lucas a Izabella boli zdraví a šťastní. Veľa úspechov, spoločných chvíľ s rodinou, život plný smiechu a sĺz od šťastia. Všetko najlepšie! :)

Čo sa však v jeho 31-tke udialo?
24.04.2015 sa dozvedel, že bude druhýkrát otcom.
Pomohol Nadácii Markíza nazbierať peniaze chorým deťom.
Jeho postava Martina Roznera si prešla vývinom. Aj v seriáli je otcom a má po boku ženu, ktorú miluje.
16.12.2015 sa mu narodila dcéra Izabella. (pred štyrmi dňami mala dva mesiace)
Postava Martina Roznera odišla na čas do Tirolska spolu s Ninou a Jurkom.
Tým sa mohol viac venovať rodine, aj keď neviem, či nenatáčal ďalej.
Postava Martina Roznera sa vrátila do Vínneho a prežíva harmonické chvíle so svojou rodinou.

Nechcela som sem napísať nejaký siahodlhý príspevok. Iba som mu chcela zaželať všetko dobré, keďže to stále ukázať na verejnosti nemôžem. Dnešok nebude o tom, čo k nemu cítim. Dnes to nebude o mne. Dnes to bude o ňom.

Ďakujem.

Dária.

Komentáre

Zverejnenie komentára