PLAYLIST - JANUÁR


                                                       Samuel Tomeček - Nech sa darí       
                                          
Na facebooku mi vyskočilo od jednej mojej bývalej spolužiačky, ako novoročné želanie pesničkou od Suverena. A mne sa v mysli vybavila táto pieseň, ako ju Samo spieval na Športovcovi roka. Tak som si ju našla, vypočula a potom nevedela prestať počúvať. Či už ten klip, na Slovensku my máme sa najlepšie. Najlepšie je aj tak: Nech sa ti darí, nech si šťastní. Nech nemáš nepriateľov.

                                                       ♫ Lukáš Kobela - Nina a Martin                                                 
                                               
Dávať sem všetky soundtracky by bolo asi zbytočné, keďže po oslávení tretieho výročia som nebola ochotná počúvať nič iné. Ale táto má špeciálne postavenie aj dvadsiateho deviateho januára. V ten deň som si totiž nebola ochotná pustiť nič iné, vzhľadom na moju našu prvú spoločnú noc.

                                                        ♫ Alvaro Soler - El mimo sol                                                       
                                        
Poznáte niekedy ten pocit, keď už ste úplne zúfalí a neviete čo počúvať, tak si zapnete rádio? Ja som tak spravila konkrétne cez internet a zamierila som si to rovno na horúce hity. Púšťala som si ich zaradom, a keď šla táto, vedela som, že ju poznám. Počúvala som ju častejšie, no až pri druhom počutí som zistila, že je to po španielsky. A čo je španielske, to je na sto percent obľúbené! Jedna z najľahších metód, ako sa môžete naučiť nové slovíčka obľúbeného jazyka. Takže pod rovnakým slnkom.

                                                             ♫ Shawn Mendes - Stitches                                                                                                                                                                                                                         
Jednoznačne najprehrávanejšia pesnička v mojom playliste. Tiež som ju našla medzi horúcimi hitmi. Páčila sa mi na prvé počutie, to áno, ale význam som pochopila až na tretie. Keďže ani preklad ma nejako zvlášť nezaujal, až keď mi Kristy napísala, že táto je z tých všetkých najlepšia. Tak som si ju pustila aj s klipom. Som jediná, ktorá sa v päťdesiatej štvrtej sekunde vždy strhne? Že ma to bolí, keď dostáva facky? Teraz tento klip beriem, ako život. Život nám dáva prekážky a je len na nás, či zostaneme ležať na zemi alebo vstaneme a ukážeme mu, že sme silný. Že aj napriek stehom musíme ísť ďalej. Čo ma zaskočilo, som zistila len nedávno. To, že si zmyje krv vodou znamená, že sa to všetko odohráva iba v jeho hlave a nie naozaj. Metafora nadovšetko.
 
                                                                ♫ X Ambassadors - Renegades
                                             
Tiež sa mi zapáčila medzi horúcimi hitmi. Po preklade textu mi dávala akosi väčší zmysel. A po videoklipe (ktorý som tu radšej nedala) som zrazu nechápala, ako sa to mohlo stať. Ako som mohla natrafiť na podobných ľudí, ako som ja.

                                                        ♫ Thom Artway- I have no inspiration
                                          
Tipovali by ste, že tento mladík je z Česka? Melódia je chytľavá, ale až po preklade textu som prišla na to, že text nemá myšlienku. A tu je teda dôkaz toho, že z ničoho sa dá spraviť niečo.

Aké pesničky ste vy počúvali v januári?

Dária.

Komentáre

  1. Stiches je úžasná a krásna pesnička, ale musím sa priznať, že po tom, ako ju v poslednej dobe hrávajú úplne všade, tak sa mi už trochu opočúvala :D
    Ale ani som netušila, že Thom Artway je z Čiech - klip k I Have No Inspiration som videla mesiace dozadu na Očku a celkom sa mi zapáčila :)
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára