AKO SOM BOLA MESIAC BEZ MINERÁLNEJ VODY A ČOKOLÁDY


V januári som si začala písať, čo ma v daný deň potešilo a môžeme to nazvať aj mini denníkom.
Vo februári som si každý deň zapisovala piesne, ktoré som počula a vznikol z toho slušný playlist.
No a v marci som si zorganizovala projekt, ktorý mal byť zorganizovaný vo februári, ale keďže som mala meniny a podostávala čokolády, tak som to musela odložiť.

AKO SA ZBAVIŤ ALEBO NEZBAVIŤ AKNÉ
Keď raz mama v Teleráne počula, ako taký jeden odborník na výživu vravel, že akné sa tvorí z čokolády, tak som jej to nechcela veriť. Začala som sa však pozorovať a ono to vážne bolo z tej čokolády. Keď som si porovnala tvár, kedy som čokoládu nemala a kedy áno, tak tam bolo vidieť rozdiel. Vravela som si, že to množstvo musím akosi obmedziť, ale bolo to jedno. Či som si dala tabličku čokolády alebo polovicu, výsledok bol rovnaký. Snažila som si čokoládu zakázať, ale bolo to pre mňa ťažšie, ako som si myslela. I keď som to už raz dokázala.
Len pred nedávnom mi zase babka povedala, že v televízii vraveli, že je to z minerálnych vôd. A ja som v tom období pila naozaj veľa perlivých minerálok. Vtedy som si povedala, že asi nebudem mesiac jesť a snáď to prejde.
Dvadsiateho deviateho februára som našla odkaz na internete, že akné sa tvorí z nedostatku zinku. Následne som začala hľadať potraviny, ktoré zinok obsahujú - tekvicové semienka a arašidy.

A ja som si stále myslela, že mi to nejako prejde. Vážne som mesiac bez čokolády. Teda, raz na obed v jedálni bol ryžový nákyp poliaty čokoládovou polevou, už len tá kombinácia je divná a fakt sa tej čokoláde nedalo vyhnúť. A ešte raz, keď som jedla koláč od krstnej, a snažila som sa tie malé kúsky čokolád nejako objesť, ale keď som zahryzla, už som cítila čokoládu v ústach. Čo sa týka môjho pitného režimu, čaj, čaj, čaj. Voda z vodovodného kohútika. 100% ovocné šťavy. A úprimne, čaj už nechcem vidieť do októbra, aspoň. K tomu všetkému som sa snažila aspoň každý druhý deň čistiť si tvár prostriedkom na čistenie pórov s kyselinou salicylovou a dva dni som použila i BB cream.  

Nechcela som byť dokonalá, neznášam make-up. Necítim sa prirodzene, vadí mi to na tvári. Veľmi som sa chcela už akné konečne zbaviť aspoň na chvíľu, aj z dôvodu, že v osemnástke som si neurobila ešte poriadnu fotku a mňa na facebooku strašne iritujú tie staré. Nie žeby mi záležalo na fotke na facebooku, ale chcem sa odfotiť aj iba tak pre radosť. Každý okolo mňa má normálnu tvár a ja. Škoda reči, pretože to bolo celé zbytočné. Mám pocit, že je to ešte horšie. Jedla som aj iné jedlá, ako cereálie, jogurty, tak som si myslela, že aj pôjdu trochu dole čísla na váhe. Ach.



Veď posúďte sami.


Som zvedavá, čo si vymyslím od zajtra, jedna vec by tu bola. Ale naozaj neviem, či to vydržím. Veď 30. apríla sa dozvieme. Jedna zmena zajtra už príde.

Dária.     

Komentáre

  1. Ja som nikdy tak veľmi nesledovala, kedy sa mi tvorí viac akné a kedy je moja pleť naopak čistejšia :D Ale asi by som mala, pretože moja pleť je chvíľu celkom pekná, ale zase sú chvíle, kedy mám chuť pri pohľade do zrkadla plakať :D
    A skús tomu dať trochu viac času. Ja viem, že mesiac je možno dosť, ale zbavenie sa čokolády či iných prehnane sladkých jedál a minerálok určite nie je na škodu, aj keby ti akné úplne nezmizlo :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára