OTO 16.ROČNÍK


Každý rok od roku 2013 sledujem odovzdávanie sošiek Osobnosť televíznej obrazovky a aj v tomto roku to nebolo výnimkou. Bol to 16.ročník. Som rada ako to dopadlo. Vážne. Zo 14 nominácii som neuhádla dve a uhádla som ešte absolútneho OTO a Sieň slávy som neuhádla.

Nepáčilo sa mi však, že vyhlásenia boli poprehadzované. Prečo ako prvé vyhlásili seriál roka? Dnes tu však nenapíšem, ako som šťastná, že Búrlivé víno vyhralo sošku. Pretože. Nebolo ani v TOP 3. A neuveríte, aká som šťastná. Pretože snáď už tvorcovia pochopia, že je čas, ukončiť to. Ak by to niekoho zaujímalo, tak boli na štvrtom mieste.

Nela bola odovzdávať sošku v kategórii Spevák, kde sme sa dozvedeli, že aj keď to bude dievčatko, tak bude mať priezvisko
Tůma .

Babka mi však povedala, že kdesi vraveli, že budú mať dievčatko. Takže sa to na prelome mája a júna dozvieme. Nela, ona, ona bola taká, ako ju poznám. Zo seriálov, zo živých prenosov, z koncertov. Bola slnko, ktoré sa smeje. 
Rada by som sem dala aj nejaké fotografie či videá, ale ešte nie sú k dispozícii. Takže, hneď čo budú, tak ich sem dám. Predstava, že... ach. Som hlúpa, ale to nepochopíte. Na ďalšej strane obrovská radosť a hrdosť. A viem, že ísť si za svojim snom je môj cieľ. Ďakujem.
Výsledky 16.ročníka OTO (2015):
Seriál roka:
1. Horná Dolná, 2. Doktor Martin, 3. Tajné životy;
4. Búrlivé víno, 5. Divoké kone, 6. Panelák, 7. Rodinné prípady;
Moderátor / ka TV spravodajstva:
1. Adriana Kmotríková, 2. Mária Chreneková Pietrová, 3. Ľubomír Bajaník;
4. Ján Mečiar, 5. Lucia Barmošová, 6. Jaroslav Zápala, 7. Zlatica Švajdová Puškárová;
Redaktor / ka TV spravodajstva:
1. Jozef Kubányi, 2. Viktor Vincze, 3. Danica Kleinová;
4. Adam Zavřel, 5. Miroslava Almásy, 6. Ján Tribula, 7. René Medzihradský;
Osobnosť TV publicistiky:
1. Patrik Herman, 2. Pavol Fejér, 3. Kveta Horváthová;
4. Zlatica Švajdová Puškárová, 5. Viktor Vincze, 6. Peter Bielik, 7. Noro Dolinský;
Hudobná skupina:
1. Fragile, 2. IMT Smile, 3. Elán;
4. Desmod, 5. Horkýže Slíže, 6. No Name, 7. Peter Bič Project;
Moderátor / ka TV športu:
1. Marcel Merčiak, 2. Peter Varinský, 3. Lenka Čviriková-Hriadeľová;
4. Jana Hospodárová, 5. Jarmila Lajčáková Hargašová, 6. Oľga Hamadejová, 7. Radovan Ležovič;
Komentátor športu:
1. Marcel Merčiak, 2. Ján Plesník, 3. Štefan Eisele;
4. Miroslav Špaček, 5. Ľuboš Hlavena, 6. Pavol Gašpar, 7. Ján Hudok;
Moderátor / ka TV programov:
1. Adela Banášová, 2. Milan Junior Zimnýkoval, 3. Marcel Forgáč;
4. Andrej Bičan, 5. Martin Pyco Rausch, 6. Viliam Rozboril, 7. Daniel Dangl;
Speváčka:
1. Kristína, 2. Celeste Buckingham, 3. Mária Čírová;
4. Zuzana Smatanová, 5. Katarína Knechtová, 6. Jana Kirschner, 7. Dara Rolins;

Herec:
1. Daniel Heriban, 2. Ján Koleník, 3. Michal Kubovčík;
4. Lukáš Latinák, 5. Michal Hudák, 6. Tomáš Maštalír, 7. Juraj Kemka;
Herečka:
1. Zuzana Šebová, 2. Petra Polnišová, 3. Monika Hilmerová;
4. Gabriela Marcinková, 5. Kristína Farkašová, 6. Nela Pocisková, 7. Diana Mórová; 

Spevák:
1. Adam Ďurica, 2. Miro Žbirka, 3. Samuel Tomeček;
4. Marián Čekovský; 5. Mário Kully Kolár, 6. Majk Spirit, 7. Ivan Tásler;
Zábavný program:
1. Milujem Slovensko, 2. Kredenc, 3. Moja mama varí lepšie ako tvoja;
4. Nikto nie je dokonalý, 5. 5 proti 5, 6. Vo štvorici po Slovensku vlakom, 7. Inkognito;
Program roka:
1. Chart show, 2. Čo ja viem, 3. V siedmom nebi;
4. Trochu inak v SND s Adelou Banášovou, 5. Česko Slovensko má talent, 6. Projekt MS 2015 v ľadovom hokeji, 7. Superstar;
Cena časopisu Život:
Michal Kubovčík
Sieň slávy:
Emil Horváth
Absolútny OTO:
Adela Banášová


Dária.

Komentáre

  1. OTO síce nesledujem, ale fotky Nely som videla na ďalší deň na Facebooku a musím len súhlasiť - vyzerala úžasne a priam žiarila - veľmi jej to pristalo ♡

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára