CVIČIŤ KAŽDÝ DEŇ? ŽIADEN PROBLÉM!


Trošku oneskorene, ale neviem, kde mi hlava stojí.

Sama som prekvapená, že som to vydržala. Mesiac apríl skončil a ja som si dala záväzok, že budem cvičiť každý deň. Aspoň desať minút bicykel, s rehabilitačnou pomôckou na ruku, poskladať skladačku s pravou rukou a robenie ľah - sedov podľa toho, aký je deň. Plus som ešte chcela pri babke každú sobotu cvičiť aj na cvičiacom lôžku (keďže v piatok som mŕtva zo školy a v nedeľu neviem čo skôr, lebo sa snažím vyhnúť učeniu na pondelok a potom nestíham; mama so mnou na stole cvičiť nechce). A nebola to sranda, keďže sme si asi polovicu cvikov nepamätali a po docvičení nám ešte napadlo, čo sme mohli odcvičiť. Takéto "veľké" (ako to nazývame my) cvičenie bolo iba jedno, pretože sa viac nedalo.

Necvičila som len v jeden deň a to 22.04., pretože som bola u lekárky a boli sme aj samozrejme nakupovať. Prišli sme o pol šiestej s mamou domov úplne zničené. Ale za to som si na druhý deň v sobotu dala cvičenie aj za piatok.

Myslela som si, že to nedám, pretože čo sa týka cvičenia, tak na to proste nemám vôľu a ani náladu, ale vážne som každý deň cvičila spomenuté veci. Keď nebola mama doma, pretože bola preč (nie v práci, proste nebola doma), tak som si namiesto tej zdravotníckej pomôcky (keďže si ju neviem nasadiť sama, bez pomoci iného človeka) dala päť minút stepper a ešte jedno poskladanie skladačky navyše.

Čo sa týka ľah - sedov, tak bolo ich 1820. Čo nie je ani veľa, ale ani málo.

Nesľubovala som si od toho nič, len som konečne chcela trošku aktívnejšie cvičiť. Keďže naposledy som cvičila v októbri minulého roka. Dôvodom bolo presunutie Kukučky na tak mizerný čas, že okrem urobenia úloh, som sa nestihla ani učiť.

Paradoxom je, že sa mi zhoršil prospech a ja nielen, že nebudem s vyznamenaním, ale budem mať čo najbližšie obdobie robiť. Napriek tomu som čakala, že schudnem aspoň jeden kilogram, ale nič. Stojím si na váhe, čo tiež nie je zlé.

Do ďalšieho mesiaca si nedávam niečo špeciálne, ale musím si práve toto dať, pretože viem, že by som sa toho nedržala.

A prišla som na to, že ak niečo dám na blog alebo napíšem mojej spriaznenej duši, tak to aj splním. Viete, asi sa riadim tým heslom: 'Chcem to mať čierne na bielom.'

Dária.   

Komentáre

  1. Ja len verím, že teraz s cvičením neprestaneš na ďalších pár mesiacov :D A možno teraz nevidno žiadne nejaké obrovské výsledky - či už v rámci chudnutia alebo zlepšovania ruky (môžem to takto nazvať?) - hlavne nesmieš prestávať. Počas apríla si spravila obrovský pokrok, a asi najhoršie, čo môžeš spraviť, je zase prestať, lebo znova potom na to nabehnúť bude iba ťažké :D Len sa nevzdávaj ♥♥♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára