MAJSTROVSTVÁ SVETA V HOKEJI - 2016



 SLOVEnsko do toho!
2012 - ???




                                                       DVE VÝHRY (3b)

                                                     JEDNA VÝHRA PO PREDĹŽENÍ (2b)


                                                         ŠTYRI PREHRY

                                                               
                                                              ZÍSKALI SME 8 BODOV.

Nech bolo, čo bolo. Ja som pri vás stála vždy, či sme vyhrávali alebo prehrávali. Áno, bola to zbytočná prehra s Bieloruskom, ale odišli ste s víťazstvom.

Dária.

 

Komentáre

  1. Hoci nie som nejaký obrovský fanúšik hokeja a ani nesedím pred telkou sledujúc zápasy, na výsledky som celkom zvedavá :D :D

    A inak - mrzí ma, že som sa ku komentovaniu článkov dostala až teraz. Na jednu stranu mi prestalo zobrazovať tvoje nové príspevky na homepage na bloggeri, no na druhú mám toho teraz nesmierne veľa, neviem, kde mi hlava stojí, nič nestíham :D
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť