MESIAC, KEĎ SOM NESPLNILA SVOJ PROJEKT


Máj skončil. A ja si akosi neviem vymyslieť projekt na jún. Za to na letné prázdniny mám toho toľko, že aj tak polovicu, ak nie väčšinu, nespravím.

Mojim želaním alebo predsavzatím na tento mesiac bolo nevykašľať sa na školu počas hokeja. Učiť sa aj napriek tomu a zlepšiť si prospech. Haha, prospech sa mi ešte viac zhoršil a úplne som rezignovala.

Moje známky za tento mesiac: 1-; 2; 2; 1; 2; 2/3; 2; 3; 2; 1; 1/2; 2; 3, 3, 1.

Dobre, teraz, keď sa na tie známky pozriem, tak to nie je až také zlé. Skôr ide o to, že z akých  predmetov sú tie známky. Ak budem mať päťkrát na vysvedčení slovíčko výborný, tak budem šťastná. Vyzerá to, že budem prospela veľmi dobre, a to práve pre angličtinu. Okrem toho som si naopak, všetko nechávala na poslednú chvíľu.

Ale ako vravím - Dôležité je neprepadnúť. Bolo aj horšie a aj mame je to jedno. Chcem vo štvrtom ročníku poriadne zamakať.

Jednu výhodu to predsa len prinieslo - keď ma vyvolala odpovedať z biológie, doma som si to raz prečítala, a pred hodinou necelé učivo. Ak by som si to stihla prečítať celé, tak by to možno bolo lepšie. Po odpovedi mi povedala, že je vidieť, že som sa to učila a dáva mi 2. Nuž, aj na mňa sa tentokrát usmialo šťastie, čo sa týka tohoto. Šťastná som stále.

Dária.

Komentáre

  1. V prvom rade - nech žije pomaturitné obdobie a moje ničnerobenie :D :D :D
    Ale veľmi držím palce - a ešte nevešaj hlavu, veď máš pred sebou celý jún a ešte nič nie je stratené! Možno to bude chcieť trochu vytrvalosti a sebanútenia, ale nevzdávaj sa - nech aspoň skončíš ročník s pocitom, že si do svojich známok dala všetko ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára