MOJA HISTÓRIA BLOGOVANIA A PREČO SOM ZAČALA BLOGOVAŤ


Každá niekoľkodňová challenge by mala končiť práve touto témou. A ani táto nebude výnimkou.

Začnem však od konca a najprv napíšem, prečo som začala blogovať a ako som sa k blogovaniu dostala. Aj keď som to písala snáď už na každom blogu.

Až do konca deviateho ročníka som navštevovala stránku mojpsik.sk. V tom období si už každý začal vytvárať blog na stránke blog.cz. Vtedy som tam mala kamarátku Danku, a tak sme sa rozhodli, že to skúsime spoločne aj my dve.
Blog sa stal mojou súčasťou od 23. júna 2011. Čiže už to bude päť rokov. Blog ma sformoval, ucelil moje myšlienky, pomohol mi nájsť novú záľubu, ktorá je teraz mojim životným motivačným cieľom. Našla som plno blogeriek (je normálne, že blogujú len dievčatá?) a teraz prejdem na samotné blogy. 

SMALL-PUPPY-DOGS
Čo by to bolo, keby sme nemali blog so psími dušami. Nebol však len o nich. Pridávali sme tam absolútne všetko- od seriálov, fotiek, grafiky až po denníky. Keď začala škola, tak som tam začala písať, čo nové v škole, akú známku som dostala. Poviem vám, teraz, keď si to tak čítam, tak je to naozaj hrozné. Naozaj nič mi nehovorila ochrana o osobných údajoch, bežne som pridala tri články za deň. Články boli niekedy trojriadkové. Za čo som vďačná? 24. septembra 2011 som začala písať svoj prvý viackapitolový príbeh Láska k psíkom.
Prečo som blog opustila? Už vôbec nebol o psoch a Danka tam prestala chodiť. Vytvorila som si nový blog, kde som svoje zameranie nezmenila.

DOROTHYSLIFE
A hneď som tam musela dať svoje meno. Na začiatok som skúsila pridať svoj druhý príbeh Srdce života, ktorý má najdlhšie pokračovanie a niekedy si ho aj teraz píšem v hlave. Písala som znova denníky, zo školy, známky, príbehy, seriály. Čo ma v živote postretlo. Vďaka príbehom sa mi zlepšila slovná zásoba a pravopis.
Sama už neviem, prečo som sa rozhodla prejsť na ďalší blog.

DOROTHYS-WORLD-IN-DOROTHYS-LIFE
Tento blog môžem považovať za úspešné obdobie v mojom živote. Vyformovala som sa a získala mnoho priateľov. Presunula som si sem všetky doterajšie príbehy a písala ich ďalej. Prešiel si Twilight-om, smrťou môjho škrečka. No najmä Búrlivým vínom. Koncom deviateho ročníka, dvoma zmenami, španielčinou. Prvým ročníkom na gymnáziu.
No a dlhej pauzy, ktorá vyústila do zmeny adresy. Zmena bola aj z toho dôvodu, že tento predlhý názov mi už liezol na nervy.

LIBROSS
Dva roky písania som sa rozhodla osláviť založením blogu len pre moje príbehy. Je to praktickejšie, keď nemusím písať, čo je nové v mojom živote a mať všetky príbehy na jednom mieste. V tom momente však prišiel istý zlom, ktorý trvá doteraz. Príbehy už na papier, respektíve do Wordu nepíšem. Sú stále iba v mojej hlave a veľmi ma to mrzí. Preto nemám čo pridávať. Avšak po dokončení knihy chcem blog zmazať. A ak, tak na príbehy si založiť Wattpad, kde mám aspoň nejaké autorské práva

LIONEMPIRE
Bol založený po akom-takom upokojení a usporiadaní udalostí v mojom živote. Tú najdôležitejšiu časť zo mňa- Búrlivé víno som celé prekopírovala. Bol to prvý a začiatok druhého ročníka na gymnáziu. V tom období najkrajšie momenty v mojom živote. Moje myšlienky sa uceľovali. A aj ucelili. Tento blog dosiahol môj vrchol a je to môj najvydarenejší blog, keď sa na to pozriem s odstupom času.
Dôvodom, prečo som prešla na blogspot bolo kazenie a aj komunita na blog.cz. Rozhodla som sa prejsť na novú adresu aj novú dómenu. A je to lepšie.

No a posledný blog je tento. Prvý na blogspote, hoci už so zmenenou adresou. Obsah zostáva. Píšem o svojich radostiach a starostiach, formujem sa. Bežím. Dýcham. Idem ďalej. Verím. Mám cieľ. A je tu super!




Chcem sa vám poďakovať, že ste túto 15 day challenge čítali. Verím, že ste sa o mne niečo nové dozvedeli, a že sa vám takéto príspevky páčili. ♥

*weheartit.com
 
Dária.

Komentáre

  1. Najprv som si povedala... aw, 2011, how cute... ale potom som si uvedomila, že wow, ono je to fakt už päť rokov :D ani sa nezdá, ako ten čas letí :D (a takto zniem presne ako starý človek :D)
    A ja poznám aj pár blogerov, nie len blogerky :D Ale je pravda, že blogeriek je oveľa viac, asi na to chlapci nemajú čas :D :D
    Ale máš tiež pekne bohatú históriu blogov - i keď sme začínali trochu inak :D
    A Wattpad je fajn, ja mám asi... tri účty :D a chodím iba na jeden, kde mám všetky príbehy, ktoré čítam, pokope :D
    Som rada, že si sa na blogspote takto udomácnila ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám pocit, že asi všetci blogeri a blogerky na blogspote tu prešli z blog.cz. Aj ja. Už ako fakt malá, možno som bola v druhom ročníku na základnej, som si založila môj prvý blog - doviedla ma k tomu sestra. Vtedy som ani poriadne nevedela, čo taký blog je, no postupne mojimi rukami prešlo mnoho blogov, viac aj menej úspešných.
    Tento môj blog je zatiaľ ten, ktorý mi vydržal najdlhšie, tak dúfam, že sa mi ho bude dariť držať nejak pokope, hoci momentálne nemám inšpiráciu.
    Tiež mám plno príbehov v hlave, no tam im je niekedy najlepšie. Myslím to tak, že tam sú "napísané" presne tak, ako som to v tom momente cítila. Nemusela som ako keby hľadať slová, aby som to písala, jednoducho to šlo samo. ak sa to snažím dať na papier, trvá mi to veľmi dlho, lebo neviem, ako to opísať. :)
    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára