10 SLOVENSKÝCH PIESNÍ


Sama som prekvapená, že píšem príspevok. A vôbec. Sama som prekvapená z toho, že som prekvapená.

Keď som si spustila v mobile svoje piesne, tak som zistila, že je tam neskutočne veľa slovenských piesní. Začala som ich počítať, ale pri čísle nad dvesto som sa pomýlila. Ale usúdila som, že aj tak je to dosť veľké číslo na to, aby vznikol z toho takýto príspevok.

Dala som si však pár pravidiel, aby ste si nemysleli, že tu dám iba moje najobľúbenejšie piesne.
~ Pieseň musí byť spievaná po slovensky, odchýlky slov v angličtine sa pripúšťajú
~ Každá pieseň musí byť od inej skupiny
*Pravdepodobne bude pokračovanie či už so skupinami alebo interpretmi*

~ Skupina môže, ale už nemusí existovať

~ Snažila som sa vybrať piesne s dobrou melódiou, ale najmä poučným alebo rozumným textom

~ Nesmie to byť veľmi známa pieseň, ktorú bežne počujete v rádiu

~ Ešte som ju tu nedávala


                                                                    
                                                           ►Bod omylu - Svet ťa núti
                                                                  
                                                            ► Elán - Láska moja
                                      

 
                                                        
► Hidden Road - Hľadáš, čo máš
                                                                                                          
                                                         
► IMT Smile -  Nedá sa ujsť  
                                                   

                                                         ► INE KAFE - Zrkadlo                                                                


                                                           ► No Name - Lekná                                                                   

                                       ► Ranná nevoľnosť - Ďakujem                                                                     
                                 
                                                                   
                                         ► S hudbou vesmírnou - Šírime mladosť   
                                   

                                                 ► The Paranoid - Odložte masky  
                                

                                                 
► Zoči Voči - Spoveď
                                

Počúvate slovenské piesne?
Poznáte niektorú z uvedených piesní?
Bola by som rada, keby ste sa vyjadrili ku každej pesničke. Pri niektorých to nebolo ani náhodou ľahké.

Dária.

Komentáre

  1. Skúsim tie sukpiny dať do ďalších skupín, podľa toho, či ich počúvam/poznám a tak. :)
    Nepoznám len skupiny Bod omylu a Ranná nevoľnosť. No name, Ine Kafe, Elán a IMT Smile veľmi nepočúvam, teda nie tak bežne, ale podľa mňa majú super pesničky. Pesničku Láska moja milujem, podľa mňa je jednou z najkrajších od Elánu, ale to ťažko posúdiť. :) Nedá sa ujsť si spievam v takých situáciách ako "Nedá sa ujsť, pred školou neutečieš..." na odľahčenie atmosféry 2. septembra.
    The Paranoid a Zoči Voči pred niekoľkými rokmi počúvala moja sestra aj sa mi ich pesničky celkom páčili, ale akosi si to nepúšťam, tak mi uniká ich terajšia tvorba. Ale teraz idem k tomu najhlavnejšiemu...

    Už keď si hore písala, že niektoré z nich rádiá nepúšťajú a kapely už ani nemusia existovať, s malou dušičkou som si priala, aby tu bolo Hidden Road. a je! Bola to fakt super kapela. Dokonca práve pesnička Hľadáš, čo máš ma postavila na nohy asi v najhoršom období za posledný rok, len tak z ničoho nič, za čo si ju veľmi vážim. Škoda, že už netvoria. Viem, že teraz je S hudbou vesmírnou a ich tiež úplne milujem, ale rada by som si od Hidden Road pustila aj niečo nové.
    si zatiaľ jediný človek, ktorý "obe" kapely aj počúva (že to nebolo len Je nám teplo a stačí)

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skutočne len málokedy počúvam slovenské pesničky - a z tvojho zoznamu poznám len Nedá sa ujsť. IMT Smile je jedna z obľúbených skupín môjho ocka, takže poznám viac textov :D
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára