Q & A


Ahojte,
keďže pri zmene adresy blogu neboli nejaké konkrétne otázky na mňa, rozhodla som sa tejto téme venovať zvlášť v príspevku.

Nebola som tu dlhšiu dobu, a teda veľmi nemusíte vedieť, ako sa mám, čo mám nové, ako sa mi darí. Tu máte jedinečnú príležitosť sa ma opýtať na čokoľvek a ja vám dať spätnú väzbu, odpovede.

Zaujíma vás niečo ohľadne mňa? (koľko sa napr. z príspevku o mojej budúcnosti splnilo? o maturite? o vysokej? o priateľstvách? o chlapcoch? o rodine? o seriáloch?...)
Zaujíma vás niečo ohľadom môjho zdravotného problému? (ako si češeš vlasy?...)
Zaujíma vás budúcnosť blogu? (koľko príspevkov plánuješ?...)

Tak sa pýtaj!


Zároveň vás chcem poprosiť, aby ste mi možno do komentárov napísali, aké príspevky by vás zaujímali. Akým smerom sa mám uberať, keďže som si všimla, že hudobné to už nie sú.
Pomohli by mi vaše konkrétne otázky. Odpoviem na všetko. Pripravím príspevok s najmenej desiatimi otázkami. Nezabudnite, že sa môžete spýtať viac otázok naraz.

Dária.

Komentáre

Zverejnenie komentára