TOTO JE DÁRIA


Vítam Vás na novej adrese blogu,
dobre, možno je všetko zbytočné, čo sa na blogu posledné dni udialo. Prišla som na to, že vysoká škola zo mňa sala všetok život. Žijem v strese a čas, keď sa mám dobre a som v poriadku, viem určiť celkom presne - zimné a letné prázdniny.

Viem, že je to zlé. Cítim sa vtedy znovuzrodená, všetko sa mi chce - od robenia kartičiek vlastných pokémonov, pozeranie filmov, čítanie kníh až po písanie blogu. Dúfam, že ste si nemysleli, že na blog nemyslím - chodila som sem každý jeden deň. Pozerala sa okolo seba, čítala iné blogy, o čom sú - aké témy teraz letia a zháňala nejaké námety aj pre mňa.

Preto som sa na čas vrátila - keď nemám školu a teším sa z každého dňa. Zapáčil sa mi koncept Throwback Thursday - preto príspevky, týkajúce sa mojej minulosti budú vychádzať (a vychádzali) v tento deň. No sú tu aj obyčajné témy, ktoré sú akokoľvek mojou súčasťou - tie budú vychádzať v sobotu. Ak pôjde o konkrétne dni (Vianoce, Nový rok...), tak budem písať v aktuálny deň.

V nijakom príspevku som síce toto nenapísala, ale - ĎAKUJEM. Odkedy som pridala príspevok o mojej diagnóze, tak sa cítim lepšie - o tom, čo tu píšem. Nemusím používať záhadné slovíčka. Píšem na rovinu, tak, ako to je. Preto sa vás chcem opýtať, zaujíma vás nejaká konkrétna spôsobilosť? Ako mi niečo ide alebo nejde? Neviem, čo by vás však z tých všetkých odvetví mohlo zaujímať, preto sa pýtam, a zanechajte komentár s otázkami - odpoviem na úplne všetko.

Chcela by som sem pridávať príbeh. Chceli by ste aj tento typ príspevkov?
A vôbec, ak máte akékoľvek otázky - na mňa alebo blog, tak sem s nimi!

A v neposlednom rade ide o zmenu adresy blogu. Ak sa mám priznať, možno to je dôvod, prečo som sem nepísala. Možno 29-tka ešte niečo pre mňa znamená - sem-tam sa objaví v mojom živote, ale už jej nevenujem takú pozornosť. No Juraj pre mňa prestal existovať už dávno. Jediný kontakt bol v mojej hlave a vravení si jeho mena. Áno, bol. Pred nedávnom som sa totiž dozvedela, že sa stane tretíkrát otcom a vo mne to celé ožilo - aj cez jeho instagram.

Ak tento blog navštevujete nejaký ten piatok, tak viete, že verím v Boha a dostalo sa to do štádia, keď som sa rozhodla za to neskrývať. Keďže jediný tak pravidelný blog, ktorý čítam je ten od BEE. snažila som sa pohrať aj ja s mojím vlastným menom  - DÁRia.

odpovieš: "Som tvojho služobníka Jakuba. A toto je dar, ktorý posiela môjmu pánovi Ezauovi. On sám je za nami."

(Gn 32,19)

Okrem toho, je to blog o mne, takže mi tento názov príde jednoduchý a výstižný.

Dária.

Komentáre

  1. Och, som veľmi rada, že si späť 😊 Je mi jedno, ako často budeš pridávať, no vieš, že ja si vždy rada prečítam všetko, čo napíšeš - či už to bude príbeh alebo viac o tvojej diagnóze 💗
    A nový názov je super 💗💗

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára