DVETISÍC OSEMNÁSŤ



Ahojte,
máme za sebou ďalší rok 21. storočia. Prežitý dvadsiaty rok môjho života, ktorý ma naozaj zmenil. K lepšiemu? K horšiemu? Rada by som sa to dozvedela.

Kým doterajšie roky som zhrnula mojimi papierikmi, ktoré som si písala po celý rok, dnes to bude inak. Nie žeby som si tieto spomienky neuchovala, ale objavila som niečo nové, čo ma momentálne robí mnou.


                           

YouTube. Kto by ho nepoznal. Nikdy, naozaj nikdy som nechápala ľudí, ktorí majú obľúbených YouTuberov ešte k tomu cudzohovoriacich. Jediného, koho som poznala bol Gogo (a následne Lucy, Selasie...), ale aj tam som si vyberala, ktoré videá si pozriem. Až do januára.
Neviem, čo mi to napadlo si vyhľadávať roztomilé videá so psíkmi (napr. že nevedia zliesť po schodoch a tak). Držalo ma to až dva dni. Potom mi skočilo v odporúčaných video od istých YouTuberov. Bola to psia tematika, a tak som asi po troch dňoch, čo ma to video prenasledovalo, naň klikla. A tam to celé začalo.

The Jurgys, ako si hovoria, inak Jurgensmeierovci z mesta Utah ma svojou láskou pohltili. Bryce svojou láskou k Nellie a Nellie svojou láskou k Brycovi. Potom, ako som sa dozvedela, že očakávajú príchod svojho prvého potomka, klikla som na odoberať a už ma mali. Čo bolo dosť komplikované, keďže som mala pred sebou svoje prvé skúškové obdobie a ja som mala potrebu pozrieť si každé jedno ich video. Ich cieľom je dostať ľudí von na dobrodružstvo, skrývajú rôzne veci, aby ich tam ľudia našli. Momentálne sú na 50 states tour spolu s ich pár mesačnou dcérkou Avalyn. Toto sú jediný Youtuberi, od ktorých mám pozreté všetky videá a sledujem ich aj naďalej.




  Som asi v zimnom alebo úplnom spánku?, ale sledujem aj týchto:
Neviem, či si ich zaslúžim sledovať. Možno viete, možno nie, ale ja som vážne obsessed s ľudmi, o ktorých sa dozviem, že sú tehotný, čakajú dieťa, alebo sa im nedávno narodilo. Phil a Alex (a Kinsley Grace, a Callie Jo) sú však niekde oveľa vyššie, ako je obyčajná rodina a ich každodenný život. Dostali sa do môjho srdca tak hlboko, až ma dotiahli do kostola, Dómu svätej Alžbety v Košiciach, každú voľnú chvíľu, kedy môžem. 

Okrem týchto, ktorí sú hlboko v mojom vnútri, sledujem zriedkavo: LiveEachDay, Cole&Sav (kde Cole vo mne objavil moju túžbu veriť a pomohol mi nájsť cestu, rozšíriť ju do môjho srdca), Jess and Gabriel, The Frey Life, Earls Family Vlogs... či zasmiať sa pri žartíkoch Whealth by Slaiman a ostatných pranksterov, ktorých nájdem.

A sama neviem, či je to v pohode. Pretože začínam viac rozumieť angličtine ako slovenčine. Ja keď tie videá pozerám, tak mám pocit, že na mňa hovoria po slovensky. A mám problém sa niekedy vyjadrovať po slovensky. Kristy mi našťastie rozumie. Za to mamu to znervózňuje, lebo mi nerozumie. :D  



Preto tu dávam svoje plusy a mínusy tohto roka, ktorý bol lepší ako ten minulý a zároveň dúfam, že horší ako tento.

+ odpútala som sa od osláv Búrlivého vína
+ ukončila som zimný semester
+ našla som svoju druhú rodinu - YouTube Family
+ spoznala som seriál Inšpektor Max
+ začala som chodiť do kostola sa modliť
+ odpútala som sa od Juraja Loja
+ ukončila som prvý ročník na vysokej škole
+ začala som jesť špenát, brokolicu a karfiol
+ nebola som v auguste chorá alebo zranená
+ narodenie Leyly
+ spoznala som seriál Sestričky
+ tatik bol doma na moje narodeniny
+ bola som v kostole päťdesiatpäťkrát
+ povedala som Kristy moje tajomstvo a prijala ho kladne
+ cez Vianoce sa nikto nepohádal s tatikom


- prijímačky na VŠMU
- mala som horúčky
- povedala som tatikovi, že chcem, aby sa rozviedli
- zmenila som odbor
- nevedela som, že Juraj Loj sa stane tretíkrát otcom
- nestretla som sa s Kristy.


V tomto roku som počúvala prilíš veľa kresťanskej (worship) hudby. Ktorú som začala vnímať najmä vo februári a následne v marci. Odvtedy každý jeden deň prechádzam YouTube, Deezer len, aby som našla nejakú moju najobľúbenejšiu pieseň na dva dni. Po dvoch dňoch nájdem ďalšiu a tak dookola.

#PESNIČKA JANUÁRA
                                    

                                                     If I was dying on my knees
                                                       You would be the one to rescue me
                                                      And If you were drowned at sea
                                                    I'd give you my lungs so you could breathe

#PESNIČKA FEBRUÁRA
                                  
                                            
                                                  ♫ You make me better than I was before
                                                    Thank God I'm yours
                                                   The worst me is just a long gone memory
                                                   You put a new heartbeat inside of me
                                                   You make me better than I was before
                                                    Thank God I'm yours ♫

#PESNIČKA MARCA
                                  
                                                      ♫ For greater things have yet to come
                                         And greater things are still to be done in this city ♫

#PESNIČKA APRÍLA
                                

#PESNIČKA MÁJA
                              
                                         ♫ In a world full of followers
                                                     I'll be a leader
                                            In a world full of doubters
                                                     I'll be a believer
                                                Running after Jesus
                                                with my whole heart
                                         This ain't just some temporary phase
                                           You can't face this kind of grace    
                                             And leave the way you came
                                           No trails coming against me
                                            Could put a dent in my passion
                                             They're just an opportunity
                                              To put my faith into action ♫

#PESNIČKA JÚNA
                             
                                           ♫ For every heart that's breaking
                                               For every soul that's shaking
                                     For every sickness, there's healing in Your hands
                                                       Let every heart  awaken
                                                  To see it's You who saves us
                                        You are my help and the rock on which I stand ♫

#PESNIČKA JÚLA
                              

#PESNIČKA AUGUSTA
                                
                                                   ♫ I see you hurt, I feel your pain
                                                      All of our dirt is washed in the rain
                                               I've walked that road, I've felt that shame
                                                No place is home but times, they are changin' ♫

#PESNIČKA SEPTEMBRA

                                             ♫ And why does my life have to hurt so much?
                                                 Why can't I find any peace of love?
                                                   And why do I feel like I'm not enough?
                                                 Dear God, are you sure that you don't mess up?
                                                       The truth is it's not even you
                                                       It's just me that I'm up against
                                                            You don't mess up
                                                            I know you don't mess up
                                                          I know that you don't mess up
                                                         I don't mean to criticize you
                                                          I know I'm hard to teach
                                           I know you tell me there's nothing wrong with me ♫

#PESNIČKA OKTÓBRA
                                       
                                                 ♫ Can I speak honestly?
                                                    I've still got some questions
                                                         Still fightin' attention
                                                          I need some relief
                                                       No, I'm not Superman
                                                        this is my confession
                                                       Been learnin' my lesson
                                                         help me understand ♫

#PESNIČKA NOVEMBRA
                                  
                          ♫ Do you feel Him in your heartbeat even when you're running?
                      You try to drown Him out with your life but you still hear Him calling
                             With a voice you've never heard but it sounds like home, home
                                      You try to shut it out but you feel in your bones
                                               And it won't leave you alone ♫

  #PESNIČKA DECEMBRA
                                       
                                                    ♫ That's how big, that's how big Your love is
                                                     And that's how wide, that's how wide Your love is
                                                        And every time I look up at a winter night
                                                      I see Your love falling down, filling up the sky ♫

Ako ste prežili rok 2018 vy?
Čo sa vám podarilo?
Čo sa vám nepodarilo?

Šťastný nový rok
želá

Dária.

Komentáre

  1. Poznas slovenskych youtuberov Kvietkovcov? Oni vydavaju kazdy vecer video o ich dni a tiez maju aj malu jednorocnu dcerku.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára