21 VECÍ, KTORÉ SOM AKCEPTOVALA AKO 21-ROČNÁ


Ahojte,
viem, že väčšina ľudí, keď dosiahne vyšší vek, robí čosi také, ako čo sa naučil v danom roku. Ja som sa to však rozhodla pozmeniť na veci a ľudí, ktorých som sa naučila akceptovať, že sú také, ako sú.

21. rok môjho života bol veľmi vedomý. Mám pocit, že som cítila každú jednu sekundu z neho a všetko si dôkladne pamätám. Už teraz však viem, že bude horší ako nasledujúci rok. Pretože veci sa menia. Napíšem to, ako sa veci diali, september 2018-2019.

Akceptujem, že...

01. mám toho najlepšieho tatika na svete.
02. budú vždy existovať v triede spolužiaci, ktorých zaujímam iba vtedy, ak niečo potrebujú.
03. odísť z nemčiny bolo správne.
04. sa nechcem v budúcnosti venovať scenáristike.
05. môj naojbľúbenejší žáner hudby je worship hudba.
06. nesmiem písať Juraja Levického, pretože prídem o tieto momenty v budúcnosti.
07. môžem Kristy povedať absolútne všetko.
08. Juraj vždy bol, je a bude v mojom srdci.
09. kým neodpustím, nepohnem sa ďalej.
10. som sa zaľúbila do kamaráta.
11. nesmiem tlačiť na pílu pri hocikom a pri hocičom.
12. God isn't everything. God is IN everything. (nr. #1)
13. učenie sa cudzích jazykov nie je moja záľuba, je to poslanie.
14. varená zelenina je celkom fajn #lidldakujem.
15. som bisexuálka s väčšou orientáciou na chlapcov (páčili sa mi doposiaľ asi štyri dievčatá). 
16. Boh dáva všetkému zmysel a Jeho načasovanie je perfektné.
17. najlepšie čo môžete niekomu dať, je zážitok.
18. odpovede sú v Biblii.
19. sú ľudia, ktorým na mne záleží a treba ich v tom nechať, treba ich nechať pomáhať.
20. Mám dvoch otcov - tatika a Otca. Som Božie dieťa.
21. sa musím najprv cítiť dobre, keď som sama. Musím si užiť to, že som sama, a teraz viem, že vzťah nie je to, čo práve potrebujem.

Dária.

Komentáre

  1. Som veľmi rada, že si si našla svoju cestu – a tak vnútorne si sa zmierila s tým, že nemčina a scenáristika nie sú tou, po ktorej máš kráčať. Niekedy nie je ľahké sa s tým zmieriť, pretože všetci máme svoje sny a plány, a bolí to, keď nevyjdu, ale je to presne to, čo nás núti rásť a ísť ďalej. A je super, že si našla aj stabilitu po náboženskej stránke a vieš, kde máš hľadať pokoj. Tento článok iba ukazuje, ako si za ten rok vyrástla ako osobnosť – a je to teda obrovský krok.
    Ešte raz prajem všetko najlepšie k narodeninám – a nech si šťastná ❤
    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "DECLUTTER YOUR WARDROBE"

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára