OBJAVILA SOM ZA ROK 2019

FILMY













































SERIÁLY

Castle
Familie Dr. Kleist | Das Erste
Pocket Monsters


KNIHY

Biblické čítanie
SZ:
Žalmy
Príslovia
Zachariáš
NZ:
Evanjelium podľa Matúša
Evanjelium podľa Jána
List Efezanom

Povinné čítanie
Pavol Orságh Hviezdoslav | Sonety
Martin Kukučín | Na jarmok!
Ľudmila Groeblová | On
Samuel Cambel | Zlomená duša
Ivan Krasko | Almužna
Ján Hrušovský | Pompiliova Madona
Ján Hrušovský | Muž s protézou
Milo Urban | Za vyšným mlynom (pdf)
Margita Figuli | Tri gaštanové kone
Dobroslav Chrobák | Duo Charlie
Dobroslav Chrobák | Návrat Ondreja Baláža
Peter Jilemnický | Víťazný pád
Ján Bodenek | Ivkova biela mať

DIVADLO

Mozoľovci | Štefan Králik
Chlieb s maslom | r. Alena Lelková
Lordi | r. Peter Serge Butko

Obrázky nie sú moje.

Dária.

Komentáre

  1. Tento rok si i ja budem zapisovať, čo všetko som videla! Cez aplikáciu Goodreads si zapisujem, čo som kedy čítala a aké boli moje pocity z knihy, ale bolo by celkom cool mať na konci roka spísané, čo všetko som aj videla.
    Čo sa tvojho zoznamu týka, tvoj okruh záujmov je dosť odlišný od môjho; no i tak máme zopár (najmä filmov teda) spoločných ❤

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD "MERRY CHRISTMAS AND HAPPY NEW YEAR"

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára