RECENZIA FILMOV: NOC PLNÁ ZÁZRAKOV 1, 2, 3




                        Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt noc plná zázrakov Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt noc plná zázrakov 2 Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt noc plná zázrakov 3
                                                          Slovenský názov: Noc plná zázrakov;
                                                          Originálny názov: Listy do M.;
                                        Réžia: Mitja Okorn; Maciej Dejczer; Tomasz Konecki;
                                      Scenár: Marcin Baczyński; Marcin Baczyński, Mariusz Kuczewski;
                                                            Marcin Baczyński, Mariusz Kuczewski;

                                                                Rok: 2011; 2015; 2017;
                                                    Dĺžka: 116 minút; 99 minút; 103 minút;
                                                  Hrajú: Piotr Adamczyk, Agniezska Dygant,
                                                   Tomasz Karolak, Wojciech Malajkat a ďalší;

                                                             Žáner: komédia;
     

O filme:
Roky ženy plačú spolu s Bridget Jones, smejú sa na Hugh Grant, dokonca aj pri pohrebe. Vo filme Noc plná zázrakov postavy zisťujú, že to, čo sa s nimi deje, je láska.
(wikipedia.org)

Päť príbehov, ktoré sa odohrávajú počas Štedrého dňa. Životy ľudí sú navzájom poprepletané.

Názor na filmy:
Pre lepšie pochopenie budem písať fonetické predabované mená postáv. Myslela som si, že už som z komédií vyrástla. Naozaj. Nech som videla akúkoľvek komédiu, bola pre mňa taká suchá, nesmiala som sa úprimne a zasmiala som sa maximálne dvakrát. Keď som ich však videla aj cez toto vianočné obdobie, môžem povedať, že ma to bavilo viac ako Sám doma, a to už je celkom dobrý argument.
Mikuláš Konečný pracuje v rádiu a prihovára sa poslucháčom, aký je dnes deň a ostatných žiada, aby mu do rádia zavolali, čo si tento rok pod stromček želajú. Malý chlapec (okej, tak osem? ročný) Gašpar sa snaží zase prejsť životom. Kým Vladi, majiteľ firmy kostýmov, sa bojí zoznámiť svojho priateľa s rodičmi, Melchior (Mel) si užíva s Karinou. A tak je tu Štepan, ktorého podvádza žena s Mikulášom (Mel) a jeho dcéra Majka ho nenávidí. Mikuláš Konečný je naštvaný na svoju šéfku, keďže mu zase vyšla služba na Štedrý večer, a tak nebude môcť byť so svojím synom Kostekom. Doris si zase želá, aby ju konečne zasiahla láska, a tak sa aj stane. Doslova. Vojtech sa chce zase čo najrýchlejšie dostať domov k svojej žene Malgožate. Po ceste domov ho však zdrží Toša, malé dievčatko. Ešte je tu Malgožatina sestra Betty, ktorá sa onedlho stane slobodnou mamičkou.
Nechcem nejako rozvíjať dej, ale fakt, že v každom z piatich príbehov čosi chýba ma kladne pohltil. A keď som sa dozvedela, že je to poľský film, tak mi padla sánka. Humor tu naozaj funguje a na niektorých piesňach si ulietavam dodnes.
Pri prvom pozretí sa mi dvojka páčila o trochu menej, ale keďže som ju videla už trikrát, môžem svoje tvrdenie vziať späť. Je minimálne rovnako dobrá ako jednotka. Fakt, že sa tam postavy nezmenili a dokázali pracovať s tými, ktorých tam už mali, ma príjemne prekvapil. Hoci Gašpar už vo filme nebol, pridali tam jeden pár, ktorý mal problém s láskou, klasický trojuholník a ešte jednu rodinu, kde je zase súrodenecká láska a aj tento príbeh ma dostal. A tie piesne, och, moje nervy.
Trojku som videla tieto Vianoce po prvý raz. A hoci som sa snažila neriešiť to, že mi vyhodili Kosteka, príliš mnoho nových postáv ma rušilo. Možno preto, že tie tváre nepoznám, pôsobilo to na mňa ako úplne nový film. A aj s tým som do toho išla. Pozerala som sa na nové postavy ako na nové jedinečné príbehy, ale neoslovili ma. Nevravím, že to hrali zle, ale párkrát mi to prišlo ako umelo natočené. A hlavne jeden príbeh, tak strašne umelo ukončený. Avšak pozerám, že scenáristi boli tí istí, takže neviem, kde sa stala chyba. Určite dám trojke ešte šancu.

                                   

Videli ste tieto filmy?
Aký film ste naposledy videli?

Dária.

Komentáre

  1. O týchto filmoch som zatiaľ ešte vôbec nepočula, čo je ale celkom zvláštne, pretože komédie mám veľmi rada. Môj obľúbený žáner sú detektívky, ale na tie nemám vždy nápadu a sú dosť "heavy" na to, aby si ich človek mohol pozrieť na odreagovanie; a v takých chvíľach siahnem práve po nejakej rom-com, kde sa zasmejem a oddýchnem si :D
    Ja momentálne pozerám Friends, pretože sa ich snažím dokončiť, pokiaľ mi ich stiahnu z Netflixu :D

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD "WHERE TO BUY ETHICAL CLOTHING PART 02"

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára