MORNING EMOJI ROUTINE


Ahojte,
na mnohých blogoch čítam príspevky o morning or evening routines, dokonca, že si ich čitatelia pýtajú v komentároch (a takáto žiadosť padla aj na mojom blogu). Tieto príspevky však obsahujú skôr produkty, ktoré dievčatá používajú na make up,  na vlasy alebo všeobecne na starostlivosť o svoje telo. To isté sa stáva aj pri youtube videách, ktoré sledujem.

Vždy som bola skeptická o týchto príspevkoch, keďže nepoužívam make-up a v podstate nemám akúsi rutinu. Nechápala som, ako môže mať niekto nejakú rutinu, odkedy a dokedy trvá taká ranná rutina a tú istú otázku si kladiem aj pri večernej - jasné, odkedy sa zobudím, ale dokedy? Dokedy je podľa nich ráno? A odkedy je podľa nich večer? Dokedy som si vedela domyslieť - pokiaľ človek nejde spať.
Moje dni sa menia podľa toho, či je akademický rok alebo sú prázdniny či dokonca víkend, podľa rozvrhu hodín v škole, pretože nie vždy začínam o ôsmej, ale aj o 11:40. Nie vždy prídem domov v rovnaký čas, keďže raz prídem domov ako školák - okolo tretej-štvrtej, inokedy zase ako pracujúci človek na dvanástky - o ôsmej. Nechodím spávať každý deň rovnako, keďže sa prispôsobujem rozvrhu. A keďže sa ráno snažím spraviť čo najviac za čo najkratší čas, tak mi príde hlúpe a nezaujímavé písať o tom, že idem na toaletu, keďže to sa zjavne do tých rutín nedáva.

Napriek tomu som objavila jemnejšiu a možno zaujímavejšiu verziu - s emotikonmi, ktorú som si zapožičala z instagramu od YouTuberov, ktorých sledujem. Dnes to bude ranná rutina, ktorú rozdelím na školskú a domácu (víkendovú/prázdninovú), ktorá trvá odkedy sa zobudím, až pokiaľ nevkročím do budovy zvanej fakulta/sa nezačnem učiť. Keďže si myslím, že môj zimný semester bol celkom zorganizovaný. Predpokladám, že v letnom semestri si toto pokazím, no ale uvidíme. 


school:

                                   ⏰🥰🔖🚾💊🍵🧼👗🚆🎧🙏📖🚶‍♀️🥪📚

Obyčajne sa zobudím ešte pred budíkom, a len si tak ležím a čakám, kým vstane babka alebo mama z postele. Nezáleži na tom, či je to o 5:00 A.M., o 6:00 A.M. alebo o 7:00 A.M. (neskôr, ani skôr nevstávam). Kým sa snažím prebrať, tak sa poďakujem Bohu za to (modlitbou), že som sa mohla zobudiť, a že mi dal aj dnes tento dar. Doteraz som to robila až večer, ale už to takto robím pár týždňov a cítim sa oveľa lepšie, lebo mám hneď na pamäti, že som mala to šťastie zobudiť sa. Tak sa pozriem na mobil - preto, lebo potrebujem vedieť, koľko je hodín, keďže v izbe hodiny nemáme a aj preto, lebo si prečítam biblický verš dňa a snažím sa zapamätať si ho, aj to, z ktorej knihy je a potom ho aplikujem do svojho dňa na určité situácie. Nasleduje wecko, vezmem si svoj liek, ktorý zapijem vodou z vodovodného kohútika. Je to jeden a pol tablety. Sadnem si za jedálensky stôl a vypijem si svoj nesladený čajík. Tak si spravím rannú hygienu - od umytia zubov po opláchnutie tváre studenou vodou. Prejdem do svojej izby a vychystám sa do sveta - oblečiem a učešem sa. O 6:05 A.M., o 6:55 A.M., o 9:05 A.M. vyjdem vonku z našej budovy. Zdvihnem hlavu, pozerám sa hore, nadýchnem sa a vydýchnem, prípadne sa prežehnám a idem na vlakovú stanicu. Nastúpim do vlaku, v ktorom prevažne počúvam hudbu z mobilu, alebo ak je vo vozni Wi-Fi, tak si pozriem jedno video z YouTube, ktoré cez noc vyšlo.
Až prídem do Košíc, tak všetko záleží od počasia. Ak neprší, ale fučí, tak idem pešo. Ak prší alebo sneží, alebo meškal vlak, tak idem na električku, ktorá ma odvezie do školy. Ak idem pešo, idem do kostola (opäť - neplatí, ak začínam školu o 8:00 A.M., pretože je v kostole sv. omša a nechcem vyrušovať Slovo Božie). Ak nejdem do kostola, tak idem pešo aj tak, len idem inou trasou, aby ma nedráždil. V kostole sa pomodlím, a potom si čítam minimálne dve kapitoly z nejakej knihy Starého alebo Nového zákona z Biblie. Pokračujem vo svojej ceste pešo do školy. Sadnem si na lavičku pred učebňu, kde by som mala mať hodinu a naraňajkujem sa - keďže môj žalúdok tento semester protestoval, tak to neplatilo vždy a neraňajkovala som vôbec. A keďže je môj žalúdok veľmi výberavý - jediné, čo takto ráno (7:20 A.M./8:40 A.M.) znesie, je chlieb s maslom a salámou. Ak idem až vlakom po deviatej, tak raňajkujem doma (ale ako som tvrdila, moje telo odmietalo jedlo, takže sa stalo, že som išla aj bez raňajok), v takom prípade o 11:00 A.M. idem na obed do jedálne, ktorú máme v škole. Tam sa postretáme so spolužiakmi a čakáme na hodinu. Potom už začínam zarezávať - o 8:00 A.M./o 8:55 A.M./o 11:40 A.M. Teda takto to bolo v zimnom semestri.  


home:
                                ⏰🥰🔖📱🚾🚿 💊🧼👗💻▶️🥪📚 ✏️🙏📖
Keď som doma, tak vstávam bez budíka. Za posledné roky som sa naučila vstávať okolo 7:00 A.M., niekedy je to skôr, inokedy neskôr. Najdlhšie, čo sa mi podarí spať, je do 8:00 A.M., a ak už vstanem neskôr, tak považujem deň za stratený, keďže sa neviem potom naštartovať do dňa. Poďakujem sa za to, že som sa dnes mohla zobudiť, prečítam si biblický verš dňa. Následne zostávam na mobile a iba si prezriem, aké videá cez noc vyšli, keďže väčšina YouTuberov pridáva o našej polnoci. Nepozerám ich, idem na instagram, kde si čítam biblické verše v angličtine a prejdem instastories YouTuberov, ktorí používajú instagram. Tak idem na wecko a osprchovať sa, umyť si vlasy. Potom užijem lieky, umyjem sa, oblečiem sa. Nasleduje notebook. Pozriem si všetky videá, ktoré vyšli cez noc - verte mi, sú dni, keď to mám za polhodinu, inokedy tam strávim aj dve hodiny. Vzhľadom na môj vyberavý žalúdok, až potom idem raňajkovať - minule sa ozval až o 12:35 P.M. Po raňajkách si sadnem za stôl a píšem si úlohy (ak je akademický rok). Závisí všetko podľa situácie, ak mám ticho v byte, tak si urobím prestávku na čítanie (a modlenie) minimálne dvoch kapitol z niektorej knihy Starého alebo Nového zákona. Ak však to ticho nemám, tak to presúvam na večer


Snažila som sa to nejako spísať, ale sama počas písania som videla, že sa niekedy moja rutina odlišuje aj od tohto základu.

Ak by vás predsa len zaujímala moja evening routine, tak mi pokojne dajte vedieť do komentárov, a pokúsim sa ju v podobnom duchu spísať.


Dária.


Komentáre