FAKTY O BUDÚCNOSTI

1. Chcela by som ešte raz mať na vysvedčení: prospela s vyznamenaním (aspoň jeden polrok)
2. Chcela by som, aby sa môj zdravotný problém dostal na takú úroveň, aby mi dovoľoval robiť veci, ktoré teraz neviem
3. Keby mohla byť maturita z akéhokoľvek predmetu, vyberám si: umenie a kultúra, nemecký jazyk+ slovenský jazyk a literatúra, anglický jazyk (povinné)
4. Chcela by som úspešne zmaturovať a byť prijatá na moju vysnívanú vysokú školu
5. Počas študovania na vysokej škole, by som si chcela spraviť jazykovú školu z nemeckého a španielskeho jazyka (a tým získať certifikát)
6. Po vyštudovaní vysokej školy by som sa chcela zamestnať v tej oblasti a priniesť na Slovensko niečo nové
 7. Naďalej sa chcem venovať písaniu príbehov a možno vydávať knihy, stať sa vo voľnom čase spisovateľkou
8. Chcela by som sa stretnúť s Kristy a podať si ruky
9. Chcela by som sa stretnúť s mojimi priateľmi z internetu a aj blogermi
10. Chcela by som sa stretnúť ešte raz ako celá trieda zo základnej školy (aj s triednym učiteľom)
11. Chcela by som sa stretávať s mojimi spolužiakmi z gymnázia
12. Chcela by som sa stretnúť s Jurajom Lojom a jeho rodinou
13. Chcela by som si nájsť priateľa, ktorý by ma miloval, mi dôveroval a bol verný
14. Neviem či sa chcem aj vydať
15. Chcela by som mať dve deti- chlapec, dievča (Levoslav, Diana) (nech sú zdravé)
16. Ak by som mala dvoch chlapcov, volali by sa: Levoslav, Tobias
17. Ak by som mala dve dievčatá, volali by sa: Diana, Dália
18. Rátam s možnosťou, že pre môj zdravotný problém nebudem mať deti, a v tom prípade si chcem dieťa adoptovať z detského domova (najlepšie chlapca)
19. Tiež rátam s možnosťou, že by som mala aj tri deti, v tom prípade ak by to bol chlapec volal by sa buď Martin alebo Juraj, alebo Lucas, a ak by to bolo dievča, tak Barbara (Baška)
20. Chcela by som bývať v dome s bazénom, záhradou a garážou
21. Ak by som mala auto, chcela by som BMW x5 s automatickou prevodovkou
22. Chcela by som vlastniť psa
23. Vo svojom voľnom čase by som sa chcela venovať canisterapii
24. Chcela by som si adoptovať psa z útulku
25. Chcela by som, aby moje deti videli seriály, ktoré sa páčia im. Keď budú malé, chcem im pustiť: Bol raz jeden život, filmy: Ako vytrhnúť veľrybe stoličku, Ako dostať tatínka do polepšovne, Zachráňte Williho (hlavne 2) a tak ďalej
26. Chcem, aby moje deti vedeli, že som mala blog
27. Chcem, aby moje deti mali to najlepšie vzdelanie, mali dobré známky a chcela by som, aby aspoň jedno študovalo na osemročnom gymnáziu (a ak by som naďalej bývala na východnom Slovensku, tak aby aspoň jedno študovalo na GJAR) (ak by to gymnázium vtedy ešte existovalo)
28. Chcem, aby si moje deti vybrali povolanie a strednú školu, akú chcú
29.Chcem, aby si moje deti zariadili izbu, ako chcú
30. Chcem, aby moje deti šli k moru
31. Chcem sa stretávať naďalej s mojim bratom, aby ho moje deti spoznali, chodili k nemu na návštevu a ak by aj on mal nejaké deti, aby so svojimi sesternicami a bratrancami vychádzali čo najlepšie, aby bol môj brat šťastný
32. Chcem, aby moji rodičia žili šťastne a spokojne, aby boli na tomto svete ešte dlho, a aby boli na seba pyšní, za to čo dokázali
33. Chcem, aby sa moje deti stretávali s mojimi rodičmi najviac ako to len pôjde
34. Chcem, aby sa moje deti spoznali s mojou sesternicou K. a navštevovali ju
35. Chcem tráviť s mojou rodinou čo najviac času a užívať si každú jednu sekundu s nimi
36. Keď zostarnem chcem, aby sa so mnou moje deti stretávali (aj so svojimi deťmi)
37. Chcem spomínať v starobe s mojim priateľom na naše najkrajšie časy
38. Chcem, aby moje deti boli hrdé na to, čo som dokázala
39.  Chcela by som sa dožiť veku 70+
40. Chcela by som byť spopolnená a pochovaná v blízkosti Modry (vinohradov, najlepšie pri kameni ELESKO)


Dária

Komentáre

  1. "(a ak by som naďalej bývala na východnom Slovensku, tak aby aspoň jedno študovalo na GJAR) (ak by to gymnázium vtedy ešte existovalo)" :D :D :D Gjarko je dobrá škola, no :D
    Ale sú to krásne sny, verím, že jedného dňa, o niekoľko rokov budeš na blog zverejňovať príspevky, ako sa ti plnia sny :3
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára