OBĽÚBENÍ INTERPRETI


Príspevok bude vždy aktualizovaný, ak sa mi niekto zapáči. Je tu názov interpreta/kapely,  pieseň od nich, ktorú som spoznala ako prvú a pieseň, ktorá pridala interpreta/kapelu do tohto rebríčka (ak sú rovnaké nepridávam to isté).

Obľúbené slovenské kapely:
Zoči Voči • Neverím v zázraky (akustik)  
• IneKafe • Čumil 
• S hudbou vesmírnou • Kam nás to zaveje • Šírime mladosť!
Metropolis • Všetko sa ti vráti
• Sám Sebou • Kamaráti • Pozeráš sa na mňa

• Ranná nevoľnosť • Z oblakov • Neutekám


Obľúbení slovenskí interpreti:

• Nela Pocisková • So in love • Neviem sa nájsť

• Martin Harich • Nezvestná • Ja ťa nájdem
• Adam Ďurica
• Neľutujem • Trest smrti

• Kali • Koniec je nový začiatok 

• Miro Jaroš • Bez siedmeho neba 

• Majk Spirit • Zhuliť! • Som aký som  

Obľúbení českí interpreti:

• Voxel • V síti
Pavel Callta
• Naštěstí • Mami
• Xindl X • Zlato • Chemie



Obľubené zahraničné kapely:

• Daughtry • Waiting for Superman
• Twenty
Øne Piløts • Tear In My Heart • Forest
• Fall Out Boy
• The Phoenix • Immortals
• One Direction • What Makes You Beautiful • Rock me

• Annisokay • Wrecking ball 


• The Wanted • Glad You Came • Chasing the sun

• Owl City • Fireflies



Obľúbení zahraniční interpreti:
• Faydee • Laugh Till You Crazy

• Justin Bieber • Boyfriend

• Conor Maynard • Vegas Girl




Obľúbené albumy:

• Zoči Voči • AUDIOHEROÍN
• This Wild Life
• Clouded
• Daughtry • Baptized
• The Killers • Hot Fuss
• Alex & Sierra • It's About Us
• Fall Out Boy  • American beauty / american psycho
• Bod omylu • Nechaj sa ovládnuť

• The Paranoid • SEDEM




Princíp obľúbenia si interpretov:

Musia sa mi páčiť viac ako dve pesničky a nie len krátkodobo.
Ak sa mi páči celý album, je to len môj obľúbený album, neznačí to aj o obľúbenosti interpreta.

Dária.

Komentáre

  1. Slovenských ani českých interprétov veľmi nepočúvam :D
    Ugh, včera som si po dlhšej dobe pustila Daughtry a skoro som umrela. Waiting For Superman je úžasná pesnička :3 A aww, 1D :3
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára