SERIÁLOVÁ MINULOSŤ

Každý z nás pozerá nejaké seriály, v tomto článku vám priblížim moju seriálovú minulosť. Ktorý seriál bol môj prvý? Ako ma zmenili? Aké seriály sledujem teraz? Čo na nich obdivujem? Ak to chceš vedieť, čítaj ďalej.

Nebudem tu spomínať kreslené seriály ako sú Včielka Mája, Tom a Jerry či Winx. Pamätám sa, ako som v detstve Winx zbožňovala, mala som tam obľúbenú Bloom. Predstavovala som si, že ja som ona, tešila som sa kedy sa opäť budem môcť ponoriť do sveta týchto víl.
Začalo sa to komediálnym seriálom Susedia. Kde či už Lászlo, Ildikó, Fero či Zuza boli geniálni! TV Markíza
Môj skutočne prvý seriál som začala sledovať 18.02.2008 a bol to seriál Panelák. Pamätám sa, že som si myslela, že sú to skutočné príbehy. Vedela som, že Viki Raková (Agáta), Filip Tůma (Richard) i Mirka Partlová (Angie) sú skutoční, ale ako malé dieťa som ešte nechápala kto je herec a čo je seriál. Mala som 10 rokov a bola som tretiačka. A verte či nie, bolo ťažké vydržať do 21:15 kým seriál začal. Mnohokrát som v polovici zaspala a neskôr si ho pozrela v repríze. Práve tu som pochopila, že môžem mať obľúbeného herca, ktorým sa stal Marián Miezga. Pamätám sa dokonca na paródiu vo WEBMASTER. Kto by bol povedal, že sa stane mojim najobľúbenejším seriálom a vydržím s ním 5 rokov a 2 mesiace? Neľutujem, že som ho začala pozerať, naučil ma veľmi veľa. Ten kto ho sledoval, tak si možno spomenie ako si Dušan s Patrikom robili napriek, keď potrepali pivo a potom keď ho jeden z nich otvoril, olial sa. Odvtedy mám fóbiu z otvárania plechoviek. Prešla som si naozaj viacerými obľúbencami medzi pármi: Milan a Angie, Dominika a Maslák, Agáta a Noro, Mirka a Vašo, Michal a Ivana, Dominika a Maslák, Milan a Angie, Michal a Ivana. Rovnako sa mi páčili Janko a Aďo, Miška či Gargamel. Sledovala som ho aj v archíve. Pre mňa bola najlepšia 8.séria. Teraz ho už nesledujem a nie som ochotná sa k nemu vrátiť. TV JOJ
Ďalším seriálom bola Ordinácia v ružovej záhrade. Mojej mame sa tento seriál veľmi páčil. Pamätám sa, ako Panelák kvôli nemu presunuli, pretože diváci to mali také divné. A tiež nebolo ľahké vydržať tak dlho hore. Aktívne som sledovala prvé tri série. Potom som dala prednosť Paneláku. Lenže, keď už sme mali DVD recordér, tak som jej šiestu sériu nahrávala a tú som videla celú. TV Markíza
Tretím seriálom bolo Ako som prežil. Skutočné príbehy v podaní hercov, najviac ma zasiahol ten čo bol v hlavnej úlohe Alexander Bárta a aj Peter Kočiš. TV JOJ
Seriál Keby bolo keby sa mi tiež páčil, ale momentálne si veľmi nepamätám o čom už bol. Viem, že tam hrali Zuzana Fialová, Ján Koleník, Roman Luknár, Diana Mórová, Marián Miezga. A viem, že sa mi druhá séria páčila viac, kde hrala i Monika Hilmerová či Betka Stanková. A pamätám sa aj, že v poslednom dieli bolo jedno slovíčko, hrešenie na k...a :D TV JOJ
Komediálny seriál Profesionáli som pozerala zo začiatku. Potom dlho, dlho nič až na 12.sériu som skončila. Boborovský bol aj tak najlepší! TV JOJ
Odsúdené som začala sledovať až od druhej série sem-tam tak aktívne až tretiu sériu, kde sa mi veľmi páčil Pavol Višňovský a na chvíľu sa stal mojim najobľúbenejším hercom. TV JOJ
Keď si spomeniem na seriál Nevinní, neviem čo mám k tomu napísať. Keď si predstavím ako som bola zaľúbená do Patrika a Kristíny. Ako som stále pozerala ich spoločnú noc, koľkokrát sa mi s nimi snívalo. Že bol na prvom mieste v obľúbenosti. Stále som pozerala posledný diel a hovorila, prečo to už skončilo? Nakoniec som ho prestala pozerať úplne. TV JOJ
Seriál Druhý dych som nepozerala od začiatku. Pozerala som ho asi od 40.tej časti a zapáčil sa mi. Tak som si cez youtube sledovala tie prvé epizódy a časom som dobehla zameškané. Potom som ho sledovala pravidelne a zamilovala som sa doň. Druhú sériu som si dávala nahrávať, ale keďže som mala strašne veľa rozpozeraných seriálov nedalo sa to stíhať. A ani ma akosi prvá epizóda nenadchla. Druhú sériu som videla vo videoarchíve, ale len tie časti kde sú Anna s Danielom a Michal so Zuzanou. TV Doma (TV Markíza)
Sama neviem ako som dokázala vydržať sledovať Dr.Ludsky a aj jeho pokračovanie Dr.Dokonalý. Keďže zďaleka ma vtedy ešte medicína nezaujímala ako teraz, vlastne vďaka tomuto seriálu ma medicína začala zaujímať. Ako som sa dokázala pozerať na Patológiu? Mojim najobľúbenejším dielom bol Boh spánku. Vtedy som pochopila, že aj ten najbezcitnejší človek dokáže mať strach. A v pokračovaní sa pamätám ako som ho sledovala v archíve a raz, keď tu bola sesternica K. sme pozerali akurát diel s tetovaním a to musím priznať, že bolo hnusné. TV JOJ
Celé odcudzovanie TV Markíza sa skončilo po začatí seriálu Horúca krv. Musím sem napísať, že som sa nevedela zmieriť s odchodom Alexandra Bártu z Paneláku do Markízy. Nenávidela som ich, ale bolo leto a tak mi to nedalo, a keď začali reklamy na tento seriál, povedala som si, že aj keď ich za to nenávidím si ho pozriem. Bolo potom zvláštne, pretože tento seriál patrí jeden k najpodarenejším od TV Markízy. Vedela som od začiatku, že to bola Zuza. Strašne sa mi páčil Ondrej Daniš. To ako sa Adam snažil o Zuzku, o Katku. Bol úžasný v oboch sériach, hoci v druhej som mala rada aj Lukáška. Prvá séria bola lepšia celkovo, ale čo sa vzťahu Zuza a Adam týka, vyhráva druhá séria. TV Markíza
Posledný seriál pred moji oficiálnym prestupom na inú televíziu bol seriál Pod povrchom. Predtým než začal som si v archíve seriálu Panelák obľúbila Doktora Fábryho a Kláriku. A tak som to kvôli Markovi Igondovi začala sledovať. Seriál sa mi páčil, nakoniec aj Viky a aj Zuzka. Uvedomila som si, aký život dokáže byť krutý. Že adoptované deti môžeme brať ako za vlastné. TV JOJ
2 0 1 3
Tu sa začína moja seriálová závislosť, ktorá trvá doteraz a ešte dlho bude. Mojim najobľúbenejším seriálom je Búrlivé víno. Hoci ma reklamy naň poriadne štvali. "Pozriem si to len tak zo srandy." A tá "sranda" zmenila môj život. Pieseň Neviem sa nájsť tomu len dopomohla, ktorú milujem už od Silvestra 2012. Zamilovala som sa do Juraja Loja, našla som obľúbenú speváčku a herečku Nelu Pociskovú. Moju vášeň dokazujem doma pri jeho sledovaní a dokazovala som to aj na mojom už bývalom blogu. Milujem taktiež aj Maxima Zachara, a keď tam už dlhšie nie je, tak mi chýba. Našiel vo mne záľubu, editáciu videí (orezávanie reklám). Prestala som sa smiať pri posteľových scénach, naučil ma seriálovým záchvatom, mysleniu len na Juraja Loja (najobľúbenejší herec) a taktiež o nečakanú takmer samovraždu. Mojou obrovskou záľubou je opakovanie replík, ich opravovanie, večné komentovanie seriálu, smiechu, plaču, kde je mikrofón, poznanie piesní, melódii. Musím poznať životy hercov a vďaka tomuto seriálu som si uvedomila, kto sú to HERCI. A tiež som sa vďaka tomuto seriálu naučila identifikovať hercov podľa hlasu. TV Markíza
Seriál Kolonáda bol tiež fajn. Obľúbila som si aj Marka Geišberga. Dej sa mi páčil a teším sa na druhú sériu. RTVS
Môj druhý najobľúbenejší seriál je Chlapi neplačú. Každý si myslí, že ho sledujem kvôli Maštalírovi. Pravda je však taká, že ho z časti sledujem kvôli Alexandrovi Bártovi a najviac pre Marcela Chlpíka. Páči sa mi však pár Michala a Pauly. Momentálne ma veľmi nebaví. TV Markíza
2 0 1 4
Pozerala som tiež seriál Superhrdinovia. Hlavné postavy sú tam vlastne deti a hoci mi niekedy vadí, že sú tam práve tie známejšie deti (Richard Labuda, Oliver Oswald). Príbehy sa mi niekedy nepáčili, ale našla som tam jednu pesničku, ktorú som potom počúvala stále. RTVS
Aktuálne najnovší seriál sú Doktori. Kde vraveli, že bude iný ako tie doposiaľ. A aj keď pokračovať nebude aj za tých desať dielov som sa niečo o kardiochirurgii dozvedela. Páčilo sa mi ako vystihujú  detaily, no tento seriál som si zobrala ako kritiku, kde komentujem všetko čo vidím a zdá sa mi to zlé. Pripravujem sa tak na VŠ. Zase tam hrá Alexander Bárta, čo znamená, že aj keby hral kdekoľvek, vždy ho budem brať za jedného z obľúbených hercov. TV Markíza

Ešte som sledovala seriál od našich bratov Čechov Gympl s ručeným omezeným. Zo zahraničnej tvorby som pozerala: Komissar Rex, Knight rider, Medicopter 117, Kobra 11 (Cobra 11), Rodinka úžasných (No ordinary family), Stratené duše (Ghost Wisperer) a najnovší je: Kráska a zviera (Beauty & the beast).

Dária

Ktorý seriál bol Váš prvý?
Aká je vaša seriálová minulosť?

Komentáre

  1. Aj ja som začínala so seriálmi ako boli "Susedia či Panelák" haha. Dlho boli mojími srdcovkami. Taktiež som pozerávala spolu s maminou Kolonádu, také spríjemnenie večera. No čím som staršia tým viac a viac pozerám americké seriály, ktoré som si poriadne obľúbila, haha.Inak veľmi pekný článok. Zároveň ťa chcem pozvať na moju giveaway: http://sashenageletova.blogspot.sk/2015/01/new-year-giveaway.html#more

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára