VÝPIS KLASIFIKÁCIE - II.A


Vám nepríde priam až neuveriteľné, že len pred pár dňami začal školský rok a ja som sa stala druháčkou na gymnáziu a dnes, dnes som dostala do rúk moju polročnú prácu, ktorú mám v podstate na háku až na jeden predmet? Pretože na mňa dolieha strach, že maturita a ďalšie závažné rozhodnutie - vysoká škola - sú tu čo nevidieť. A stále so strachom otváram dvere, že ten deň je tu. Hoci mám ešte dva roky a pol pred sebou.



Hoci som sa tento polrok nejako extra neučila, mala som lepšie známky ako v prvom ročníku. Očakávala som, že to dopadne presne ako pred rokom. Posledný týždeň, kedy som si myslela, že už ma nič nečaká, to celé zmenil. A na moje (a nielen moje) prekvapenie k lepšiemu.

Uvedomila som si, na ktorom predmete mi záleží, ktorý do života potrebujem, a ktorý nie. Z ktorého by som si vedela predstaviť maturitu, hoci mi ho netreba na vysokú školu. Vysoká škola, ktorú som si vybrala a drží ma už takmer rok nedáva nejaké dôrazy na maturitné predmety-  sú tam dôležité prijímacie a talentové skúšky. Po dlhšom premýšľaní som prišla ešte na jednu, kde viem z akých predmetov musím ísť maturovať. Preto som si spravila rebríček obľúbenosti predmetov a toho sa akosi snažím držať. 

Takže:
Slovenský jazyk a literatúra - chválitebný (2)
Nemecký jazyk - výborný (1)
Anglický jazyk - chválitebný (2)
Matematika - chválitebný (2)
Informatika - výborný (1)
Fyzika - výborný (1)
Chémia - chválitebný (2)
Biológia - chválitebný (2)
Dejepis - chválitebný (2)
Geografia -chválitebný (2)
Občianska náuka - výborný (1)
Etická výchova - výborný (1)
Umenie a kultúra - výborný (1)
Telesná a športová výchova - výborný (1)

To, že nebudem mať žiadnu trojku som vedela, ale to, že som prospela s vyznamenaním ma príjemne prekvapilo a takmer mi vyhŕkli slzy. Verte či nie, aj keď už vyzerá byť všetko stratené, nemusí to tak byť. Napríklad z takej chémie, pri priemere 2,16 mi dala 3, ale potom čo som sa počas minulého týždňa dozvedela, že to bude moja jediná trojka, šla som odpovedať, dala mi šancu a pozrime sa, zmenilo sa to. Veľmi, skutočne veľmi ma prekvapila matematika, pretože ak máte priemer 3,1 tak čo by ste očakávali? ja trojku. Lenže mi povedala, že som na hodine aktívna, že vidí že to viem a dá mi šancu na dvojku. Tá šanca sa ani nekonala, len mi oznámila: "Všímala som si ťa dnes na hodine." Ja: "Takže?" "Dvojka." A až na poslednú chvíľu anglický jazyk, tam mi tiež vychádzala trojka, ale posledné dve jednotky mi vytiahli priemer na dvojku. Aj keď s výkričníkom, ale je tam.

Predmety, podľa obľúbenosti:
Nemecký jazyk
Fyzika
Matematika
Geografia
Biológia
Slovenský jazyk a literatúra
Občianska náuka
Anglický jazyk
Umenie a kultúra
Informatika
Etická výchova
Telesná a športová výchova
Dejepis
Chémia

Ohľadom maturitných predmetov sa vyjadrím v samostatnom príspevku, ktorý bude zverejnený už čoskoro.

So svojim výpisom som veľmi spokojná a spokojnejšia ako minulý rok.

Ste spokojní so svojím Výpisom klasifikácie?
Aký máte Výpis klasifikácie?
Ste: prospel/a s vyznamenaním, prospel/a veľmi dobre alebo prospel/a?


Dária.

Komentáre

  1. Gratulujem, si šikuľka :3
    To ja by som sa mala začať poriadne obzerať po maturitných predmetoch, nie ty :D Ty máš ešte času, ten môj sa stále viac a viac kráti. Ale mám už taký menší prehľad, no takisto sa stále trochu bojím, že si teraz povyberám veci na žurnalistiku, a potom niekedy uprostred štvrtého ročníka zistím, že je to úplný blud a že chcem ísť študovať nejakú informatiku.
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára