FAKTY O MNE - A,B alebo C?


Rozhodla som sa, že sem dám pár faktov o mne s tým, že do komentárov si môžete tipnúť (alebo ak viete, tak napísať) a napísať správne odpovede. Tak aj zistím, či ma poznáte. Nebojte sa nič vám nespravím, ak dáte zlú odpoveď. Pokojne si pomáhajte príspevkami. Spoznáte ma tak bližšie.

1. Aké meno mám v krstnom liste?
       A) Dária                            B) Dorota                  C) Diana

2. Bývam na...
      A) západnom Slovensku        B) strednom Slovensku        C) východnom Slovensku

3. Koľko mám súrodencov?
     A) mám jedného brata            B) mám jednu sestru              C) som jedináčik

4. Študujem na...
A) strednej odbornej umeleckej škole   B) 4-ročnom gymnáziu    C) strednej odbornej zdravotníckej škole    

5. Chodila som na...
A) základnú umeleckú školu, výtvarný odbor    B) základnú umeleckú školu, hudobný odbor   C) základnú umeleckú školu, literárno-dramatický odbor


6. Môj prvý cudzí jazyk na základnej škole bol...
A) anglický                            B) ruský                              C) nemecký

7. Môj prvý cudzí jazyk na strednej škole je...
A) anglický                            B) ruský                              C) nemecký

8. Môj prvý styk s nemčinou bol...
A) v 2. ročníku ZŠ                  B) v 5. ročníku ZŠ              C) v 6. ročníku ZŠ
9. V lete 2013 som sa začala učiť, ako samouk...
A) taliančinu                            B) španielčinu                    C) francúzštinu
10. Ak by som bola chlapec, tak sa volám...
    A) Marcel                            B) Michal                            C) Michael

Myslím, že stačí, aby ste sa pri chvíľke času mohli pri tom pohrať. Snažila som sa dávať také otázky, ktoré som spomínala bežne na blogoch.

Dária.
 

Komentáre

  1. Ugh, girl, v prvom rade fakt neviem, prečo mi na blogger homepage nezobrazuje i tvoj blog a najnovšie príspevky a štve ma to, lebo sa mi nechce preklikávať v tom množstve blogspotov, ktoré sledujem, ale potom som za trapku, prečo nechodím na tvoj blog.
    Okej, ja sa skúsim nepreklikávať - len čisto podľa toho, čo si pamätám :D
    01. Fuf, teraz sa mi zdá, že Dária si iba ako pokrstená. Nie. Dorota. Ugh. Nie nie nie. Si Dária, ale pokrstená ako Dorota a tak ťa i väčšina ľudí volá, či? Som úplne mimo? :D
    02. Na východnom. A viem aj presne kde - teda mesto, keby som vedela ešte bližšie, tak to by bolo už divné -, ale nespomínam si, či si to i tu už niekde písala a nechcem to tu písať, v prípade že nechceš, aby ľudia vedeli, kde bývaš. Ale viem i mesto. A nie je to tak ďaleko odo mňa :D
    03. Brata. A... staršieho?
    04. Na gymnáziu. S rozšírenou výučbou cudzích jazykov... alebo akokoľvek to bolo :D
    05. Fuf, zdá sa mi, že na výtvarnú. Ale toto si vážne nie som istá :D
    06. + 07. Huh. Radšej máš nemčinu a aj ti ide viac a aj sa mi zdá, že sa ju učíš skôr, ale teraz si fakt nie som istá :D či hoci sa ju učíš kratšie, ale ide ti lepšie, alebo ti ide lepšie preto, lebo sa ju učíš dlhšie :D :D
    08. Toto sa mi zdá, že od druhého. Ale nemám ani páru prečo.
    09. Španielčinu. A mala by som sa ju začať konečne učiť i ja.
    10. Nevidím veľmi rozdiel medzi menami "Michal" a "Michael", ale asi jedno z tých :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára