ZOČI VOČI

                                                             
                                                               
Hudobná punk-rock-ová skupina Zoči Voči bola založená v roku 2004, pochádza z Nitry. Skupinu založil Michal Žitňanský (spev, gitara) a Filip Miko (spev, basová gitara). Bývalými členmi sú Samuel Jančo a Michal "Coney" Rybanský. Aktuálnu hudobnú zostavu tvoria: Vladko Kovár, Jano Pisoň, Michal Žitňanský a Filip Miko.

V roku 2010 vydali album S tebou idem ďalej,  ktorý obsahuje 11 piesní. Mojimi najobľúbenejšími sú: Idem ďalej, Utekám, Podaj mi ruku, Prestávam dúfať a S tebou. Toto je jediný album, ktorý chýba v mojej zbierke.
V roku 2011 vydali album Nikto z nás nie je bez chýb. Obsahuje 18 piesní z toho sú tri intrá, dve piesne naspievané akusticky a jedna alternatívnou verziou. Práve akustickú verziu Neverím v zázraky som od nich počula ako prvú pieseň, z textu som si vydedukovala názov a neskôr si ju pustila a zamilovala sa do nej. Patrí k mojim najobľúbenejším. Názov albumu používam ako svoje motto, ktoré ma drží nad vodou. Pieseň Stratený je prvou, ku ktorej bol spravený aj videoklip. Najobľúbenejšie piesne: Intro, Nikto z nás nie je bez chýb, 2012, Prehrať a zmiznúť, Intro Stratený, Stratený, Ak nie si moja (cover), Intro Jeden dôvod, Neverím v zázraky (akusticky), Jeden dôvod (akusticky) a 3:00 (alternatívna verzia). Toto CD mám doma vo svojej zbierke.
Rok 2013 bol definitívnym, kedy som si pripustila, že toto je moja najobľúbenejšia hudobná skupina. Preto som bola závislá na albume Milovaní - Nenávidení. Obsahuje 13 piesní, z toho je jedna prespievaná s Egom- Deti stratenej generácie. V tomto albume je len jedna pieseň, ktorú nejako extra nepočúvam pre vypípané slovo a to Niekedy. Mojou najobľúbenejšou piesňou od nich je Aj keď... Veľmi inšpiratívnou je aj Kde si bol?, Nad Prahou, MierPoď! Poď! Poď!, Na cestách či Už nevládzem, ktorú počúvam, keď je zle. Album tiež vlastním.
Posledným, najnovším albumom, ktorý vyšiel v roku 2014 je AUDIOHEROÍN,  obsahuje 11 piesní. Týmto názvom albumu konečne pomenovali hudbu pravým menom a odvtedy vravím, že hudba je mojim audioheroínom. Tento album je jediný akustický a mnoho ich piesní je prespievaných. Z tých novších ma najviac ohúrila Spoveď, ale ani Klamem nie je na zahodenie. Z akustických verzií je to S tebou. Aj tento album vlastním.

                                           


       
        
                          
Texty k skladbám píše Michal Žitňanský a sám ich aj spieva. Sem-tam spieva aj Ján Pisoň.
Naspievali piesne s Egom, ZakázanýOvoce, Borrou a ďalšími.

Na deň ôsmeho júna dvetisíc dvanásť nezabudnem asi nikdy. Pretože to je ten deň, kedy som ich pieseň Neverím v zázraky (akusticky) počula po prvýkrát.

Aktuálne absolvovali minulého roku v decembri turné po Slovensku a v Bratislave pokrstili svoj najnovší album. Od januára boli hosťami skupiny Iné Kafé na ich turné. Pripravujú nový rockový album.      

Túto slovenskú kapelu považujem za svoju najobľúbenejšiu, na žiadnom koncerte som ešte nebola, ale veľmi si želám, aby som sa na nich aspoň raz dostala.

Dária.



Komentáre

  1. Bohužiaľ, ja si mnohé slovenské pesničky nepriraďujem k autorom. Teda, stáva sa, že viem refrény, ale nemám ani páru, kto to spieva :D Ale zdá sa mi, že od Zoči-Voči som už niečo počula, ale netuším čo a ani neviem, že čo to bolo :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára