RECENZIA FILMU: 38










                                        Názov: 38 - Filmová pocta hokejovej legende 
                                Žáner: dokument, životopisný ; Dĺžka: 87 minút ; Rok: 2014
                               Réžia: Daniel Dangl, Lukáš Zednikovič; Námet: Daniel Dangl
                 Účinkujú: Mária Demitrová, Marián Gáborik, Michal Handzuš, Marcel Hossa,
     Marián Hossa, Zdeno Chára, Tomáš Kopecký, Miroslav Šatan, Vladimír Vujtek, Ján Filc a ďalší


Obsah:
38 predstaví Demitru nielen ako vrcholového športovca, ale predovšetkým ako človeka a silnú osobnosť, na ktorú dodnes spomína celý národ. Poodhalí významné i bežné momenty zo života hokejovej legendy, jeho túžby a vytýčené ciele. Film 38 je určený každému, koho sa odchod Paľa Demitru dotkol a kto sa chce dozvedieť niečo viac o tomto nielen výnimočnom hokejistovi, ale predovšetkým skvelom človeku.
(zdroj: ČSFD.cz)



Názor na film:
Možno už viete, že práve Pavel Demitra ma naučil sledovať hokej. Pretože siedmy september dvetisíc jedenásť, vtedy som ešte poriadne nevedela, ktorý to je, jeho meno som počula, ale keďže som sa o hokej nezaujímala, tak to so mnou veľmi neotriaslo. Keďže vtedy boli správy, či už normálne alebo športové iba o tom a ja som si uvedomila, ktorý to je. Z rodiny nikto nevie, že hokej sledujem vďaka nemu, teda som to osobne ja nikomu nehovorila, preto som na tento dokument nebola v kine a videla ho, až keď bol odvysielaný v televízii. Dokumenty nesledujem, ale tento... Naozaj ukázal Demitru, ako človeka nielen, ako hokejistu. Páčilo sa mi, ako o ňom rozprávajú. Páčilo sa mi, že som sa mohla o ňom dozvedieť viac, ako som vedela. Spoznať jeho všetky úspechy, pády no najmä tvrdohlavosť. A rovnako sa mi páčilo, ako o ňom hovorili, ako naňho spomínali. Jediné, čo môžem vytknúť sú biele titulky, na bielej ľadovej ploche sa nedali čítať.

Hodnotenie:


Videli ste tento dokument?


Dária.                                                  

Komentáre

  1. Veľmi dokumenty nepozerám, ani neviem prečo. A tento... Nevidela som ho, ale ani neviem povedať, či sa naň niekedy pozriem - neznie zle, ale veď ma poznáš :D Nesledujem hokej, nesledujem slovenské filmy a ani nič, čo má pôvod na Slovensku :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára