TÝŽDEŇ DVADSIATY


Som rada, že som tu. Pretože budúci týždeň asi neprežijem. A po maturitách už vôbec nie. Budúci týždeň máme na každý deň niečo a v piatok dokonca aj školská z matematiky.

V pondelok som dostala dvojku z biológie a veľmi ma to mrzelo, pretože mi vychádzala jednotka a teraz už to mám bližšie k dvojke. Z nemčiny sme písali test a na slovenčine som sa jej opäť raz bála. Kričí, buchne po stole a ja to nezvládam. Tiež mi vychádzala jednotka, ale už mám medzi. Dali sme si termíny, kedy bude posledná písomka, diktát, že po maturitách budeme prezentovať projekty, ktorý nemám ešte spravený, treba mi prečítať Lakomca do utorka a dala nám otázky na koncoročné skúšanie, odpovedať bude každý, nemáme sa jej vyhýbať, pretože nám dá päťku, budeme si ťahať otázky. Bojím sa ani neviete, ako veľmi. Z dejepisu chcel anketu do stredy, neznášam ho.
Utorok bol celkom fajn, až na Bielorusov a Nórov. Poobede som robila tú anketu na dejepis. Ja som pyšná na našich hokejistov. Prvá tretina nie je skoro nikdy naša, to si musíme priznať. Ale to čo dokázali s USA v druhej tretine, klobúk dole. Nie, nie som ten fanúšik, ktorý nefandí, keď sa nedarí. Vravte si čo chcete, možno pozerám iba majstrovstvá a olympiádu, tieto majstrovstvá som si pozrela celý dokument o Zlatej ceste z roku 2002 a mala som zimomriavky. Pretože ako povedala moja mama, na majstrovstvá sa dostanú iba tí najlepší. Slováci sú najlepší! ♥ Okrem toho, bol tu tatik a opäť raz mi vyčistil žalúdok.
V stredu som sa rozhodla, že pôjdem odpovedať z biológie, pretože som si chcela vylepšiť priemer na jednotku, haha, dostala som dvojku, pretože posledná látka mi absolútne vyfučala z hlavy. Mali sme ísť pratať ku Tescu, za to, že nám dali ako sponzor čisté vody. Ja som nebola a dobre že nie. S najväčšou pravdepodobnosťou by som sa pozvracala. Namiesto toho, som oslavovala päť rokov úžasného priateľstva s mojou spriaznenou dušou. No a čo, že sme sa nevideli a nepočuli, my to nepotrebujeme. ♥
Štvrtok bol celkom obyčajný, akurát sme sa dozvedeli, že v piatok máme namiesto geografie slovenčinu. Takže som sa bála, že nám dá tú písomku, ale dohodli sme sa, že bude literatúra, a tak som poobede musela robiť rozbor zo Zmierenia...
V piatok sme sa učili iba prvé tri hodiny, pretože potom bola rozlúčka s maturantmi. Na literatúre sme robili dramatizáciu humornej prózy a mne to pripadalo, akoby som písala scenár pre hercov do divadla, mňa to neskutočne bavilo. Aj tak sa s nami boli rozlúčiť na angličtine, presne ako minulý rok. S tým rozdielom, že minulý rok som poznala asi tak dvoch a tento rok mi skoro všetky tváre niečo hovorili, len som nevedela ich mená. Končil Domčin Števo a aj Sofiin frajer, dosť som ich poznala, čo dochádzam a chodia autobusom. A jedného som poznala, len z toho, že ho každé ráno, vidím, ako sa prezúva, konečne viem jeho meno. A tak ďalej. Nechce sa mi veriť, že po maturitách, už bude v podstate jún, náš posledný školský mesiac. Veď teraz som sa stala druháčkou a mám byť tretiačkou?

                               

Aký ste mali týždeň ?

Dária.

Komentáre

  1. Aw, honey, to s biológiou ma mrzí :/ Ale možno sa ti to podarí ešte nejako vytiahnuť :)
    Ja veľmi hokej nepozerám, no výsledky sa ku mne i tak vždy nejako dostanú :D
    A je celkom zaujímavé, že na literatúre beriete tie texty, čo sme mali my pred pár mesiacmi - na Lakomca a Zmierenie si dobre pamätám, hoci my sme pozerali iba filmy :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára