TÝŽDEŇ DVADSIATY PIATY


O chvíľu končí škola a i tak, ešte stále bojujem. V utorok to však už skončí a ja verím, že úspešne. Aspoň mi tieto dni ukázali moje nové motto: Žiaden kopec nie je strmý.

V pondelok som sa pýtala angličtinárky, že koľko známok ešte potrebujem, a čo mi vychádza. Hneď sme sa dohodli, že si zajtra (čiže v utorok) napíšem slovíčka a v stredu uzavriem tento školský rok odpoveďou. Na matematike som pochopila ešte viac, ako sa nerešpektujeme a nie sme ani ochotní byť ticho, aby sme mohli zopakovať toho čo najviac- pretože nás v utorok čakal výstupný test. Poobede mi bolo na zvracanie, nebolo to ani tak z matematiky, ako zo sklamania, že sklamem toľko ľudí okolo mňa vrátane seba, ak ten výstupný test napíšem na štvorku. Týmto Ti Kristy veľmi ďakujem, že si pri mne stála a ešte stále stojíš, hlavne pre vetu, ktorú chcem pre teba napísať.
V utorok som letela o päť štyridsaťsedem na WC, pretože ma prehnalo. Žalúdok som mala ako na vode a klepala sa. Fintu som však našla a opäť sa mi potvrdilo, že Kristy bude so mnou stále. Slovíčka z angličtiny som vedela. Keď tu zrazu zazvonilo na piatu vyučovaciu hodinu a prišla matematika. Šesť úloh. Obyčajne si prečítam zadanie a čumím, čo po mne chce. V ten deň som si opísala príklad a počítala. Posledný som počítala naozaj na rýchlo, pretože som nestíhala. Opäť sa mi potvrdilo, že rezy kocky neviem. Ale to, čo nasledovalo potom, ma naučilo bojovať až dokonca.
V stredu som potrebovala nenápadne zistiť, čo mám z matematiky, keďže v stredu ju nemáme. Počas veľkej prestávky som stretla profesorku. "Máte opr..." "Mám." "A moju?" "Mám." "A čo mám?" "Dvojku." potešila som sa, verila som, že mi jednotku na vysvedčení dá. No keď som ju stretla znova, tak som sa jej na to opýtala a vravela, že mi dá dvojku. Odpovedala som z angličtiny na jednotku, zo slovíčok mám tiež jednotku, čo znamená, že na vysvedčení bude dvojka- vyriešila som si prospela s vyznamenaním.
Štvrtok bol dosť ťažký na psychiku. Povedala, že mi dá dvojku, ale ja som predsa šla za ňou. Skúšala som, či nejako povolí, aby mi aspoň dala šancu na jednotku. Pýtate sa na čo? V treťom ročníku na ZŠ na konci som mala posledný raz jednotku z matematiky, na polroka som mala, ale dvojku. A chcem po tých rokoch konečne mať jednotku a ešte v máji som to mala na dosah, ale kebyže nedostanem z veľkej písomky trojku, tak ju možno aj mám. A tak mi dala návrh písať ešte z celého učiva. A ja som do toho išla. Z informatiky mi dal pri známkach 1,2,1 jednotku.
No a dnes nastal ten deň. Prvá hodina a ja som mala dokázať, že na tú jednotku z matematiky mám, nestihla som dopočítať ešte jednu úlohu, a tak v utorok sa o všetkom rozhodne.

Od piatka (minulého) som sa učila matematiku po dve hodiny, dokonca aj v pondelok. Včera som jej venovala štyri hodiny a môžete hádať, ako strávim tento víkend. Viem, čo si musím ešte prejsť, aby som dokázala dopočítať štvrtú úlohu a vypočítať piatu. Stále sa na kopec škriabem a ja verím, že sa tam vyškriabem aj s jednotkou z matematiky na vysvedčení.

Nebudem tu nejako písať, čo budem mať z čoho, keďže tomu sa chcem venovať v deň vysvedčenia, ako celému druhému ročníku. Ale prezradím vám, že som si niečo opravila a dúfam, že sa k tým predmetom pridá aj matematika.

                                  

Aký ste mali týždeň?


Dária.

Komentáre

  1. Vždy sa cítim tak blbo, keď niekto hovorí, ako veľmi sa doma učí. Včera na dramáku prišli Kaja s Katkou celé natešené, že matiku úspešne zvládli a majú obe na vysvedčení štvorku. Baška im celá šťastná tiež povedala, že ona prešla s trojku a ja neviem, proste neviem prečo, ale potom sa cítim tak blbo. Nie je to moja vina a sú ľudia, ktorí mi hovoria, že mi to všetko strašne závidia a tiež by chceli mať také známky ako ja a cítim sa divne, keď si ja večer iba prečítam učivo, ráno v buse si ho zopakujem a mám jednotku a niekto drtí do polnoci a ráno vstáva ešte o piatej, a i tak má trojku. Nie je to moja vina a mala by som vďačná a cítim sa blbo. Tento ročník končím zase s čistým vysvedčením.
    Teším sa na utorok a tvoj článok, že ako si dopadla :3 Budem na teba myslieť a verím, že ti tá matika skočila dobre, to tvoje odhodlanie je úžasné a veľmi inšpirujúce ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára