V. SÉRIA


Oláh je stále na psychiatrii a čaká na svoj rozsudok. Nina a Martin sa majú o dva mesiace vziať. Martin vezme Ninu do domu, ktorý by im mohol patriť. Laura nájde na zastávke Stelu, a tak ju vezme do vinárstva, kde spoločne zavolajú jej otcovi- Karolovi Kramerovi (Vlado Kobielsky) . Slávo sa stretáva s Lýdiou Kramerovou (Ivana Kuxová). Eva spozná Karola, totiž kedysi s ním chodila. Karol sa tvári, že je už za tým, ale pravý dôvod, prečo sa vrátil do Vínneho je získať Evu. Peter začína žiarliť. Babka Anna vybaví pre Ninu a Martina svadbu skôr, ale "čierna" svadba sa im páčiť nebude, a tak od toho odstúpia. Prípravy na svadbu však pokračujú a onedlho má nastať ich veľký deň. Spoločne vymyslia, aby si Nina s Martinom išli oddýchnuť do Paríža, kým ostatní všetko prichystajú. Zrušili lety, a tak to vyzerá, že si Nina s Martinom znova nebudú môcť povedať svoje áno. Vtedy však pomôže Karol Kramer a svojou helikoptérou ich privezie naspäť na Slovensko, pozvú ho na svadbu. Nine a Martinovi už nič nebráni vtom, aby si mohli povedať svoje áno. Na svadbu príde aj Martinov kamarát Vilo s manželkou Dankou a synom Jurkom, Martin je Jurkov krstný otec. Nina s Martinom si povedia svoje áno. Večer už budú musieť Vilo, Danka a Jurko ísť domov do Prahy a Peter sa ponúkne, že ich odvezie. Ninu unesú,  ako sa na svadbe robí a ocitne sa v ich novom domove, ktorý Martin kúpil. Užívajú si svadobnú noc, keď Rita volá Martinovi, že ho v nemocnici potrebujú. Martin spozná chlapca v kritickom stave- je to Jurko. Pýta sa na ostatných, pretože auto šoféroval Peter- jeho brat. Rita o ostatných nevie. Martin zistí, že Peter žije a je na prekvapenie v poriadku, ale Vilo a Danka sú mŕtvi. Jurko je v kóme po operácii mozgu. Nina s Martinom budú musieť svadobnú cestu odložiť. Spoločne sa dohodnú, že keď sa Jurko preberie, tak si ho adoptujú. Šaňo však prezradí, že Naďa (Rebeka Poláková) by mohla byť Jurkovou mamou. Martin sa jej to opýta, ale ona zatĺka. Jurko sa preberie a začne sa pýtať na rodičov, nebudú mu vedieť povedať pravdu. Až neskôr za pomoci psychiatra, ale Jurko prestane rozprávať. Až Nina mu pomôže. Jurko ujde z nemocnice, pretože musel ísť za Ninou. Nakoniec už zostáva s nimi v novom domove. Naďa sa začne o Jurka zaujímať, pretože zistí, že zdedil veľké pozemky. Peter spadne a nebude si cítiť nohy. Lekári mu oznámia, že je ochrnutí, absolvuje prvú operáciu, ale tá mu nepomôže. Karol vydiera lekárov, aby ho viac neoperovali, chce byť najbližšie k Eve. Karol sa prizná Vavrovi, že on je zodpovedný za nehodu. Michal sa dostáva zo psychiatrie a za pomoci Karin chce opäť získať pozemky. Rita pripustí liečbu podľa Michala pre Stelu, hoci ju sám otrávil. Kramer mu je zaviazaný a slepo mu verí a robí ho mocnejším. Rita sa dáva dokopy s Erikom. Lýdia je chvíľu so Slávom. Nina si myslí, že je tehotná, ale mýlila sa a aj ona a aj Martin sú smutní. Naďa prezradí, že Jurkovým pravým otcom je Martin. Nina im chce dať, ako rodine šancu, a tak odchádza do prírody, kde stretáva Tomáša, spolužiaka zo strednej. Nina a Martin sú nakoniec spolu. Kramer dostane do krachu Vinárstvo Rozner - Doliský - Kramer. Tomáš zavolá Nine, že ma ponuku, ako zachrániť vinárstvo. Odchádza a Naďa má možnosť získať Martina. Jurko ochorie Nadinou vinou a vtedy sa dozvie, že jeho praví rodičia sú oni. Ninu to zarazí, že mu to povedali bez nej a od Martina odchádza. Nadin plán vychádza. Kramer sa Eve ku všetkému prizná, až na nehodu a Petrovi povie, že súboj vyhral. Peter je Eve vďační. Michal vydiera Kramera a tým získa pozemky, kde sú vinice, nemocnicu a peniaze. Michalovi sa začne zjavovať Tibor. Rita je tehotná. Nina chce odísť s Tomášom do Dánska, ale keď sa dozvie, že Naďa spáva s Oláhom, cestu odloží a musí zistiť viac. Pôjde za Kristínou, Nadinou sestrou. Karin oznámi, že je tehotná a Michal ju zavedie k zrázu, z ktorého ju zhodí. Zranenú Karin nájde Inge a tá ju dovedie ku Karolovi. Môžu konečne Oláha dostať do basy, pretože Karin naňho vie veľa. Karin prišla o dieťa. Luteránová má plán, ako Michala dostať za mreže. Polícia a Ivan ako primátor, jej v tomto pláne pomôžu. Polícia oznámi Michalovi, že Karin spáchala samovraždu. Karin je živá, ale koná sa jej pohreb. Začína Michala strašiť, keďže sa mu zjavujú mŕtvi. Michal sa predávkuje liekmi. Naďa unesie Jurka. Nina sa vracia k Martinovi. Naďa zavedie Jurka za Michalom, ale jemu sa stále zjavuje Karin. Je potrebné plán dokončiť, a tak Karin Michala naláka na zráz, kde sa dozvie, že Karin je živá a podpíše darovaciu zmluvu pozemkov pre Karola Kramera. Michala zatýka polícia, ale ten napokon sám skočí zo zrázu a zabije sa. Naďa nevie kde je Jurko, pretože v byte Michala nie je. Viola sa so Žigom vezmú v kostole. Lýdia sa vracia zo Španielska, aby mohla byť so Slávom. Karol má späť vinice, no nemá ani Evu a ani Lýdiu. Jurko príde domov sám, ale k Nadi sa správa odmerane. Povie jej, že jeho skutočná mama je Ninka, a že je zlá. Naďa oňho prišla. Nina a Martin sú konečne spolu aj s Jurkom šťastní. Vavro sa preberie z kómy.         

Čo pre mňa znamená:
Keď máte seriálový záchvat ešte od štvrtej série, veľa vám netreba. Promo na piatu sériu dali presne dvadsiateho štvrtého decembra, čo som si krajší darček na Vianoce priať ani nemohla. Mám pocit, že od štvrtej série som taký fanúšik Búrlivého vína, že už neraz ma babka chce zapísať na psychiatriu. Zistiť si meno chlapca z proma na V.sériu, len z toho, že si pamätáte, že ste videli Marka Kramára v jednom live vysielaní? Dedukovať z jednej fotky, že chlapček, ktorý sa usmieva pri Martinovi je Marko Kramár? Spočiatku som mala akési predsudky z Vlada Kobielskeho, keďže doteraz bol ťuťko Kubko z Paneláku. Rola mu však sadla, a tak vyfasoval prezývku idiot. Naďa to tiež vedela dobre zahrať a stále mi išlo písmeno p, tak som ju nazvala pijavica. Normálne, keď som to na ňu použila, tak som cítila, ako to zviera urážam. To, čo so mnou robí Juraj Loj je priam neuveriteľné. Stále som za to, že Nina a Martin sú super pár. Keď dali promo, keď sa to už všetko malo rozuzliť, tak ma mrzelo, že sa tam rieši Oláh, Kramer a Nina s Martinom nič. Vyviedli ma z omylu v štyridsiatej druhej sekunde, kde keď som videla, že Martinovi steká slza po líci, tak som dostala seriálový záchvat. Tá scéna v tom prome bola asi dvojsekundová, ale ja som sa rozrevala a nevedela dýchať. V ten deň som to promo videla tridsaťkrát. A za štyri dni sto osemdesiatkrát. Babka mi už vážne vypisovala papiere na psychiatriu. A keď nastala tá scéna, tak ja som revala štyri minúty vkuse, a koľkokrát tú scénu vidím, tak plačem. Bolí ma, keď plače. Ja tento seriál milujem. A mne nezáleží na nejakej sledovanosti, že Divoké kone ich porazili tuším trikrát. Ja som pri Búrlivom víne plakala šesťkrát, ale nie tak, že slza a koniec, prúd sĺz a zástava dýchania.


 V. séria šla od 05.01.2015 do 25.06.2015.
Prvý týždeň od pondelka do štvrtka o 20:30.
Od druhého týždňa do marca od utorka do štvrtka o 20:30.
Od marca do júna od pondelka do piatka okrem stredy o 20:30.
V prvý júnový týždeň šiel od pondelka do piatka o 20:30.
Od druhého júnového týždňa od pondelka do štvrtka o 20:30.
Mala 91. epizód.     
Sledovanosť prvej epizódy- 23,4%
Sledovanosť svadby Niny a Martina- 26%
Sledovanosť poslednej epizódy- 28,7%
Najvyššia sledovanosť- 29,4%

Dária.

Komentáre