RECENZIA KNIHY: HVIEZDA JASNÁ

                                                    
                                                     

                                                           Názov : Hviezda jasná
                                                          Autor : Maxim E. Matkin
                                                   Vydavateľstvo : Slovart; Rok : 2014
                                                    Trvanie prečítania : 3 a pol hodiny

O knihe :
Stela má dvadsať a je čašníčka. Nie je celkom obyčajná čašníčka, má jednu zvláštnu schopnosť a okrem toho väčšie množstvo rodičov, dvoch dobrých kamarátov, zmätky vo vzťahoch s mužmi, dostatok instantných rád do života, snahu konať dobro a vrodenú impulzívnosť. Stela – zvaná tiež Hviezda Jasná Kopasná  – bude chvíľu stratená, bude sa rozčuľovať, zachraňovať, utekať, odpúšťať a milovať. A nakoniec nájde, čo nehľadala, a napriek tomu bude aspoň pre ňu konečne všetko jasnejšie. Hviezda jasná.
Existujú ponaučenia, ktoré sú absolútne pravdivé a predsa sa nimi nikto neriadi. Existujú ľudia,  ktorí priťahujú iných ako rozsvietený maják lode na rozbúrenom mori, a predsa sa cítia osamelí a nepochopení.
(zdroj : martinus.sk)

Názor na knihu :
Čítanie za mesiac júl si už môžem odškrtnúť. Tak dobre sa to vyvíjalo a potom sa to celé pokašľalo. Túto knihu mi kúpil brat k Vianociam, priznám sa, že aj ja som ju zahliadla, ale hneď potom, čo som zistila, že je písaná on- rozprávaním, tak som ju zatrhla. Už keď som bola na štyridsiatej strane, tak som tejto knihe chcela dať štyri hviezdičky. Páčila sa mi, mnoho dialógov, ale aj dostatok opisov. To, že názvy kapitol boli napísané radami mami hlavnej postavy, Stelina zvláštna schopnosť. No potom sa tam začali reči o tamtých veciach a neskôr aj opisy toho. To ma najviac sklamalo. Našli sa tam buď preklepy alebo aj chyby. Nechcem pre tamtie veci, ktoré nemôžem čítať, lebo mi je z nich tak zvláštne a musím chodiť po každej takejto situácii na záchod, úplne znížiť hodnotenie.

Hodnotenie :



Čítali ste túto knihu?
Akú knihu ste naposledy čítali alebo čítate teraz nejakú?


  Dária. 

Komentáre