PLAYLIST - LETO 2015

                                                     všetci sa tvárme, že posledný príspevok nebol až tak dávno

 


Premýšľala som, ako ich mám sem pridať, a tak som sa rozhodla, že najlepšie to bude podľa abecedy piesni. Pre vypočutie, klikajte na noty (niekedy na obe).

                                                                  Echosmith – Cool Kids
                                                   Nicky Jam y Enrique Iglesias – El perdón ♫
                                                              Måns Zelmerlöw – Heroes
                                                       Carly Rae Jepsen – I really like you
                                                       Major Lazer & DJ Snake – Lean on
                                                                      Maroon 5 – Maps ♫
                                                Zuzana Smatanová a Adam Ďurica – Miesta ♪
                                                                 Pavel Callta – Nádech ♫
                                                      This Wild Life – No more bad days ♪                                                                                                                                                                                  Olly Murs – Right place right time♫                                                       
                                                                        MAGIC! – Rude ♪

                                              Sám Sebou feat. Borra – Som z teba blázon ♫

                                                          Pavel Callta – Song pro Tebe ♪
                                                             Calvin Harris – Summer ♫
                                                              Pavel Callta – Terapeut ♪
                                                            Avicci – Waiting for love
                                                                                                                                                                                      Avicci feat. Aloe Blacc – Wake me up                                           
                                                                  Kwabs – Walk
                                                                                                                                                                                         Skrillex & Diplo feat. Justin Bieber – Where Are Ü Now                                                    
                                                             Jason Derulo – Wiggle ♫



Sú tu piesne, ktoré mi už lezú na nervy ( Lean on, Summer, Where Are Ü Now, Wiggle), ktoré aj po počúvaní počas celého dňa sú pre mňa úžasné (Heroes, Terapeut), ktoré mi pripomínajú určité spomienky s ľuďmi (Miesta, Rude), ktoré vo mne vzbudia rýchlosť (Walk), ktoré mi stále vyrážajú dych (Nádech) alebo sú proste nesmrteľné (Wake me up).

Páči sa vám niektorá pieseň?
Aké sú vaše piesne tohto leta?


Dária. 

Komentáre

  1. Ja sa ešte na zverejnenie môjho summer playlistu iba chystám, takže ten detailnejšie až trochu neskôr :D Ale Where Are U Now je i u mňa, keďže som si tú pesničku veľmi obľúbila, ale inak tu sú i ďalšie - ako Maps, Wake Me Up či Summer, ktoré som už počúvala oveľa skôr a už sa mi trochu... prepočúvali :D Stále ich mám však veľmi rada :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára