JEDEN ROK OD ZALOŽENIA BLOGSPOTU


Ahojte,
viete aký je dnes deň? Okrem toho, že je štátny sviatok a všetci školáci sú doma?

Už je to rok, čo som objavila službu Blogger a našla som tlačítko 'vytvoriť blog'. A mne to nedalo o klikla som. Blogspot som chcela mať už pred mojim predošlým blogom (september 2013), ale našla som len blogspot.cz. A ja som chcela mať blogspot.sk a našla som! Pamätám si, že som sa ešte Kristy pýtala, či mám na 'vytvoriť blog' kliknúť. Ako vidíte, klikla som a neľutujem!

Skúsila som si napísať prvý príspevok. O to viac ma to ohúrilo, že tu je všetko po slovensky a nie po česky. A že už to nie sú články, ale príspevky. Keď som klikla na 'nový príspevok', tak som zostala čumieť s otvorenými ústami. Prispôsobiť si, akej veľkosti chcete písmo? Tučné, kurzívou alebo podčiarknuté? Preškrtnuté? Dávať si sem obrázky a mať k nim aj popis? Dať sem video? Veď to je úžasné!

O spustení blogu nemôžem ešte hovoriť, keďže v tento deň som sem pridala len 'ABOUT DÁRIA' , ktoré je už teraz iba 'DÁRIA' a je zmenené a ešte kontakty na mňa. Na blogspot som prešla až prvého januára, takže vtedy čakajte tiež príspevok. Tam budú tie štatistiky, že koľko príspevkov, komentárov, návštevníkov.

Stále sa učím s blogspotom narábať. Neviem pracovať s HTML kódmi, i keď už som aj hľadala nejaké, podľa ktorého mám teraz túto šablónu. Stále to nie je ono a ja verím, že raz nájdem svoj štýl, ktorý mi bude vyhovovať. Ďalej sú to príspevky, keďže mi dáva iné písmo, aké chcem - namiesto normálne mi dá buď malé alebo najmenšie a stále ma to štve. Ale pokúsim sa to dávať do Wordu, tam to opraviť a potom už len skopírovať. Preto sa ospravedlňujem, neviem to ešte dokonale. Preto mi niekedy napísanie jedného príspevku trvá štyri hodiny.

Dnes som chcela dať iba na vedomie, že od tohto dňa som bola presvedčená a rozhodnutá prestúpiť na blogspot. Patriť medzi väčšiu komunitu.

Čítajte naďalej moje príspevky, o chvíľu sa vidíme opäť - rok od spustenia blogu.

Ako dlho máte svoj blogspot?
Spustili ste svoj blog v deň jeho založenia?

Dária.

Komentáre

  1. V prvom rade - gratulujem :)
    A som veľmi rada, že i ty si prešla na blogspot, lebo ako vidím, i ty si na ňom oveľa spokojnejšia. Podľa mňa je oveľa prehľadnejší a jednoduchšie sa ovláda, no i tak dáva viac-menej úplnú slobodu - čo sa týka písania článkov, no najmä tvorby designu. Na blog.cz ma vždy štvalo, že tam mám na výber len z nejakých troch vecí a nič viac, no prispôsobila som sa a nechala to tak. No teraz, keď som na blogspote, už len krútim hlavou nad tým, ako som mohla na blog.cz tak dlho vydržať.

    Ja som blogspot mala založený dlho predtým, než som naň pridala nejaký poriadny prvý článok. Chcela som sa ním najprv trochu oboznámiť, že čo ako funguje :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ak budeš kedykoľvek potrebovať pomôcť s HTML kódmi, tak mi daj vedieť a ja ti veľmi rada pomôžem :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára