TÝŽDEŇ ŠTYRIDSIATY ŠIESTY


Takýto príspevok som nenapísala už od júna, čo je dosť dlhá doba, a tak som si musela pripomenúť, ako tieto príspevky vlastne píšem.

Až do tohto týždňa som mala pocit, že sa v škole poriadne neučíme, sem-tam nejaká písomka, ale inak nič. Raz sme boli v Tatrách, inokedy bola burza stredných škôl, divadelné predstavenie, imatrikulácie, potom som mala lekárske kontroly. Priznávam sa, že párkrát sa večer spýtam, či som bola dnes v škole, pretože si to nepamätám - dôkaz toho, že tam spím. Ale tento týždeň bol najnáročnejší, písomkový a som rada, že už skončil a čakajú ma štyri dni voľna.

V pondelok sme na angličtine opakovali na test a vyšlo mi, že ak by bol na známku, tak by som mala štvorku. Na matematike sme robili opravu školskej práce, z ktorej mám trojku. Áno, pokračujem v tom, čo minulý rok, z malých písomiek mám jednotky, z tematických dvojky a zo školských mám trojky, čo tam potom, že majú najväčšiu váhu a len kvôli nim mám dvojku na vysvedčení. Dúfam, že ste teraz dostatočne pochopili tú iróniu. Na dejepise sme mali praktikantku, ale lienka (alebo čo to bolo) na podlahe bola zaujímavejšia, a len vďaka nej som tam nezaspala. Geografiou sme začali sľubovaný písomkový týždeň. Poznáte ten pocit, ak máte v písomke niečo dobre, ale potom si poviete, že to tak nemôže byť a dáte tie pojmy naopak a po písomke zistíte, že ste to predtým mali dobre a prepísali ste to na zle? Lebo ak kvôli tomu budem mať z písomky dvojku, tak si asi otrieskam hlavu o stenu. Na občianskej ma vytiahol odpovedať a doteraz sa smejem na tom, ako som sa ho snažila presvedčiť, že nemusím ísť odpovedať, keď som písala písomku. Dal mi päť otázok a poslal ma sadnúť s jednotkou, tak som sa ho aspoň spýtala, že čo mám z písomky z dejepisu, povedal, že jednotku.
V utorok sme písali písomku z fyziky a neviem prečo, ale odovzdala som prvá a potom som vedela, že mám zle jednu úlohu. Z literatúry z písomky z Jozefa Maka mám dvojku. Na angličtine sme písali test a nejako som to urobila, pretože ona asi nechápe, že ak nám dá na opakovanie ten istý test len inú formu, tak si asi, že ešte pamätám, čo tam bolo. Na úvode do sveta práce sme prvú hodinu nerobili nič, pretože sme tam boli dvaja. Zvyšok bol na ibobrovi. A druhú hodinu sme preberali nové učivo.
V stredu sme mali písomku zo slovíčok z nemčiny, lenže už nemáme našu profesorku, takže sme si museli zvyknúť na nový systém, že sa tvoria aj vety. Neviem, čo mi to napadlo si neprečítať po sebe tie vety a odovzdať len tak prvá, pretože mám jednu vetu zle. Zvyšok by mal byť dobre, takže očakávam jednotku, ale kedy tie písomky opraví ani srnky netušia, snáď o mesiac to už bude. Po písomke nás šokovala, že druhá polovica slovíčok bude zajtra, ale presvedčili sme ju na budúcu stredu. S tým, že si budúci štvrtok napíšeme test. Ďalšia písomka bola z chémie zo sacharidov, no neviem prečo, ale po prvej otázke- škrob, mi všetko vyfučalo z hlavy. A zo siedmych otázok som vedela jednu. Jednu som opísala od Dominiky, asi dve som si vymyslela a už keď som si myslela, že viem aspoň bonusovú, tak po dvoch bodoch som už ďalej nevedela. Takže ak budem mať z toho aspoň štvorku, tak budem skákať od radosti. Mali sme aj triednickú, kde sa riešili bežné triednické veci. Napríklad aj to, že kvôli nám sa škola zamyká už o 7:50, nesmieme sa chodiť prezúvať pred siedmou hodinou, lebo nás pošlú sa prezuť späť. Rieši sa aj návrh na prestávku na obed, fakt výborné, že až teraz, keď my odchádzame -lebo kým sa to schváli, tak fakt my odídeme- A ešte traja moji spolužiaci dostali pokarhanie triednym učiteľom za neskoré príchody.
Vo štvrtok nám rozdala písomky z fyziky, mám jednotku. Z angličtiny neviem ako, ale mám svoju prvú jednotku z testu na gymnáziu. Hoci ak by som mala o jeden bod menej, bola by to už dvojka, s týmto som vážne nerátala. Potrebujem jednotky, ak nechcem, aby som na polroka mala trojku. Mali sme našu poslednú písomku a to z biológie. A keďže tam mám jednu krásnu - teda tú najhoršiu - známku a ešte jednotku, nezostáva mi nič iné, len sekať dobrotu a mať ďalej jednotky, aby potom prižmúrila oči a dala mi na polroka dvojku. Ten čudný pocit, keď viete latinský názov, ale ani do konca písomky vám nenapadne ten slovenský. Mám zle úlohu, kde sme mali písať o väzive, ale ja som písala o chrupke. Preto nikdy nepodceňujte profesorku, keď si myslíte, že prvú látku nedá, pretože to nie je pravda. Potom som ešte nevedela svaly krku, a tak som tam dala musculus sternocleidomastoideus, čo je správne, ale okrem toho som tam dala aj lichobežníkový sval, čo tam nepatrí. -teraz sa pokojne smejte, aj ja som sa smiala-
Piatok bol balzamom pre mozgové bunky, žiadna písomka. Na slovenčine sme robili maturitný test- súc či nesúc, to súc otázka. Na matematike skúšala. Na občianskej nám povedal, že písomky opraví a dá nám ich na internet. Denis -ten nový spolužiak- sa spýtal, že či už o jednej a profesor povedal, že áno. Keď som prišla domov o pol tretej, tak tam nebolo ešte nič. Ako keby som nepoznala Bur., ale potom som to písala Kristy a hneď, čo som to odoslala, tak mi na internetovú žiacku knižku prišli dve jednotky z občianskej náuky. Na informatike som mu povedala, že mi sľúbil jednotku, tak si to zapísal, ale tá na internete ešte nie je. Potom ešte dve hodiny sveta v obrazoch a mohli sme ísť konečne domov na predĺžený víkend. -ktorý má iba naša trieda-



Aký ste mali týždeň?

Dária.       

Komentáre

  1. Až som sa pristihla pri tom, že sa v tom množstve predmetov strácam - som fakt rada, že teraz ich mám tak málo :D A si šikuľka, jednotka z druhou :D Kiežby som to mohla povedať i o sebe :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára