15 VECÍ, KTORÉ ROBÍM KAŽDÝ DEŇ


Moje dni počas školy sa nejako navzájom veľmi neodlišujú. Za to od tých víkendových dní sa odlišujú až príliš. Potom prídu dni, ktoré narušia môj stereotyp. No tu sa pokúsim napísať 15 vecí, ktoré robím každý deň, veci, ktoré sa stali rutinou.
Tento nápad na príspevok mi napadol ešte v čase Kukučky, ale teraz sa to bohužiaľ už zahrnúť do každého dňa nedá.

                                                    01. každé ráno vstávam pred pol deviatou;
                                                    02. vždy, keď sa zobudím idem na wc;
                                                    03. každý deň strávim školou (vyučovanie, učenie, úlohy);
                                                    04. nie je deň, kedy si nepustím hocijakú hudbu;
                                                    05. od dvoch mesiacov od skončenia Kukučky, som zase v štádiu, že ju aspoň počúvam každý deň;
                                                    06. každý deň myslím na Juraja Loja;
                                                    07. každý deň si musím písať s Kristy, ak nie cez facebook (keďže sa mi tam nechce chodiť každý deň), tak cez sms-ky;
                                                    08. každý deň si želám, aby sa moji rodičia rozviedli;
                                                    09. každý deň prídem na to, aká som lenivá;
                                                    10. každý deň premýšľam nad všelijakými vecami;
                                                    11. každý deň hľadám niečo na internete;
                                                    12. každý deň premýšľam nad budúcnosťou;
                                                    13. každý večer si umývam zuby;
                                                    14. každý večer si píšem, čo ma v ten deň potešilo;
                                                    15. každý večer ďakujem za to, čo som v ten deň zažila a želám šťastie ľudom, na ktorých mi záleží (ak chcete, nazvite si to aj prihováranie k Bohu).



Nasledujúca téma bude Čo pre teba znamenajú tvoji rodičia?
Dária.

Komentáre

  1. Musela som sa nad každým bodom aspoň na chvíľku pozastaviť a popremýšľať, či to robím i ja (lebo mnohé veci už robíme automaticky a ani si to neuvedomujeme) alebo nie :D Ale napríklad to ďakovanie na konci dňa sa mi veľmi páči ❤
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára