PLAYLIST | DEŇ ČO DEŇ



Keďže 29.február je len raz za štyri roky, nechcem si nechať ujsť príležitosť, pridať príspevok. A akosi mi zatiaľ vychádza každý mesiac spraviť väčší projekt - v januári som si začala písať, čo ma v ten deň urobilo šťastnou. Teraz som si urobila ďalší projekt a to je taký, že som si po celý mesiac zapisovala piesne, ktoré som v ten deň počula a vznikol z toho celkom slušný playlist. Od zajtra začnem znova nový projekt.

Ale keďže sa to nemohlo zaobísť bez komplikácii, tak v mojom každodennom playliste vytŕčali soundtracky z Kukučky. A tie na internete nie sú. Preto bolo ťažšie premyslieť si, či sem tie pesničky, ktoré som počula aspoň raz, mechanicky vypíšem alebo k nim aj niečo napíšem.

Taktiež museli patriť do môjho playlistu relaxačné piesne, ktoré som počúvala pri písaní SOČ. Sem vypíšem len tie, na ktoré sa ťažšie hľadal odkaz. A tie ostatné si budete môcť vypočuť na youtube.

                                                          ♫ Kukučka soundtrack 2 ♫   (00:00-00:15)                                   
   Relaxing music             
 
♫ Hans Zimmer music


                                         

Páčil by sa vám ešte niekedy takýto projekt?
Počuli ste vo februári niektorú z pesničiek?
Aký je váš februárový playlist?

Dária.

Komentáre

  1. Musela som sa pousmiať, keď som videla YOUTH, je to úžasná pesnička ❤
    Čo som však nečakala bolo také množstvo pesničiek z MITAM od 1D, ale trafila si presne moje najobľúbenejšie ❤ I keď celý album zbožňujem ❤
    A Waitong For Superman ❤ Už dlhšiu dobu som tú pesničku nepočula ❤

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára