AKO SOM SA ZMENILA ZA POSLEDNÉ ROKY


Keď sa na seba pozriem z nadhľadu a vidím Dorotku z 9.B a Dáriu z III.A, tak je tam vidieť dosť obšírny rozdiel. Až sa nad niektorými vecami nemôžem pozastaviť.

Prvým akýmsi míľnikom bude rok

2 0 1 2


Koncom ôsmeho ročníka sme boli na školskom výlete, kde sme zostali v chatke len štyri dievčatá, kým ostatní šli na túru. Ja preto, že by som rebríky v Slovenskom raji nezvládla; vtedy ešte Kristína preto, že si deň predtým na túre trošku ublížila; Julka a Nika, ktoré tam boli už ani neviem prečo. Šlo o to, že sme s Kristínou zostali v chatke samé. A Kristína si púšťala pesničky. A pustila Zoči Voči. A bola to pieseň Neverím v zázraky. Vydedukovala som si to z textu, pretože moja hrdosť nerozprávať sa s ňou, mi bola vzácnejšia, ako poznanie nejakej novej kapely. Zakázať si, aby sa mi zapáčila, bolo odo mňa dosť sebecké. 

• Fičím na Twilight ságe.

• Bolo jasné, že Alexander Bárta v seriáli Panelák končí. Znenávidieť televíziu Markíza len preto, že mi ho odtiaľ ukradli a hneď na to v lete pozerať Horúcu krv? Prečo nie. Následne usúdiť, že Horúca krv je fakt jeden z tých najvydarenejších seriálov Markízy. Obľúbiť si herca Ondreja Daniša. Obľúbiť si tento seriál. 

15.09.2012 je dátum, ktorý ma zmenil. Zmenil najmä moje trvalé bydlisko a presťahovať sa do vlastného bolo spočiatku dosť chaotické. Nevedieť si zvyknúť na dochádzanie a možno aj preto som si tak pokazila svoj prospech. 

Prvé narodeniny bez mamy, ešte k tomu vtedy, keď máte tak krásny vek. Pätnásť rokov. Neviem, asi som sa potrebovala predvádzať, možno so mnou vážne začala mávať puberta. Videla som veľký rozlet. Hlava mi letela v oblakoch. 

• Horúca krv skončila. Chcem hneď pokračovanie. Promo Zakázaná láska na Búrlivé víno.

• Vianoce bez rodičov


2 0 1 3 


•  Začiatok nového roka sa niesol do štvrtej rána. Vstať po jednej poobede je v podstate normálne. Sadnúť si len tak zo žartu a pozerať Búrlivé víno, považujem za najsprávnejšie rozhodnutie môjho nového života. 

• Ukončenie Twilighteru

• Zistenie od spolužiačky, že sa osobne poznáme s Laurou Hritzovou

29.01.2013 ♥ Treba k tomu niečo?

 • 10.2.2013 - Búrlivé víno sa dostalo na prvé miesto v obľúbenosti seriálov.

20.2.2013 - moje prvé narodeniny s Jurajom Lojom. Jeho 29. narodeniny. 

13.3.2013 - písanie Testovania 9 z matematiky a slovenského jazyka a literatúry. Nájdenie blogu Sydney.

• apríl 2013 - prvý pokus zmeny seba samej. Za pomoci Iné Kafe - Záverečná. Začatie chodenia iba tak von, nájdenie chuti do učenia. Za dva dni zhodenia dvoch kilogramov. Presun Búrlivého vína na 20:20. Ukončenie pozerania seriálu Panelák.

• máj 2013 - majstrovstvá sveta v hokeji; prijímačky na gymnáziu; nový notebook; CD Nech od Martina Haricha; tatik pri nás; koncert s prítomnosťou Nely Pociskovej; superstáristi. 

• jún 2013 - najúžasnejší výlet na základnej škole; zblíženie s Kikou (spolužiačkou) ; One Direction; Justin Bieber; cesta vlakom do Bratislavy; rozlúčka na základnej škole; prúdy sĺz; prvý seriálový záchvat pri sledovaní Búrlivého vína; 105.diel

• Toto leto musí byť najlepšie. Doba ľadová 4; Madagaskar 3; začatie sa učenia španielčiny - zmena. Úplná zmena, iné zmýšľanie. Opustenie stránky mojpsik.sk. Ešte silnejšie puto so seriálom Búrlivé víno. Najlepší pobyt v Číži.

• Narodenie Lucasa Loja 8.8.2013

• Začatie niečoho nového. Tešenie na gymnázium. Určite tam bude super. Musí byť.

• Nová škola, noví spolužiaci. Päťkrát menený rozvrh; prepadávanie z chémie; neznášanie biológie; milovanie nemčiny. Zuzka, Zuzka, Zuzka. Pauza od blogu

• Náš prvý spoločný výlet - exkurzia v Kežmarku. Bur. nepozná chodník, auto-neauto. On fotí! Nový album Zoči Voči; autobus; mobil so slúchadlami v ušiach a týmito úžasnými pesničkami. Zuzka u nás doma. 

• koncert Nely Pociskovej, čo že je zajtra biológia.

• Vianočná burza. Najlepší kolektív. 


• Vianoce s oboma rodičmi. Najúžasnejšie darčeky.

• Búrlivé prekvapenie; Martin Mňahončák.
                

2 0 1 4 


Prvé výročie; 40 hodín a 19 minút bez spánku.


• Dlhšia prestávka Búrlivého vína alebo čo je dôležitejšie ako škola? Búrlivé víno.


• Rozchod Niny a Martina.

• Prestáva ma Búrlivé víno baviť. 

Prečo máš toho druhého rád, alebo Valentín v škole.

•  Búrlivé víno mi celý ten čas ukazovalo cestu, môj cieľ je scenáristika.

 
• Týždeň so španielčinou.

• Známky na štvorky. Je mi to absolútne jedno. Mám Janku, Zuzku, Dominiku

• Školský výlet, ktorý ukázal dosť. Žiaden super kolektív

• Vysvedčenie len s trojkou z matematiky. 

• To najlepšie leto. Ešte väčšia zmena. ADELI. Janka, Adam. Janka, Janka, Janka. Začína sa makať. 

• Zabitý rozvrh; buď sám vojak v poli. Dominika aspoň trošku odfukuje mračná za zakrytým slnkom.

• Keď sa Martin a Nina dajú dokopy na moje narodeniny.

• V mojej hlave zúri búrka. 6.decembra iba prší a prší. Vydržím to. Juraj ma chráni. Kristy ma tíši v anjelských krídlach. Skončím alebo začnem odznova. Búrlivé prekvapenie. Konkrétne Martin Mňahončák mi dá odpoveď. Začínam odznova. Pamätaj, vždy môže byť horšie


• Nie zblíženie s Kristy, ale s anjelom. Drží ma pod ochrannými krídlami. Brilliant Friends Forever. 


2 0 1 5


• Svadba Niny a Martina.
 

• Jurko. 

7 dvojok, to sa ako dá?

• Vo februári v ADELI. Zanevretie na školu a na nemčinu. 


Prebratie. Existuje väčšia nenávisť, ako ja a chémia?

• Kolektív, nekolektív. Nič už s nimi spoločné mať nechcem a ani nebudem. Koniec. 

• Príbeh vymyslený, osudový? Zmýšľanie skutočné a jedinečné. Juraj Levický.

• No a čo, že seriál Chlapi neplačú už nepozerám, finále si predsa musím pozrieť!

Štyri dvojky

• Leto plné splnených snov. Janka. Adam. Noví ľudia. Na hraniciach Nemecka. Španielsko, delfíny. Najúžasnejší deň s najúžasnejším človekom Kristy. BFF. Iba ako spomienka? Nie. Žijem ju každý deň.

Aké požičaj, také vráť. Facka. Nekolektív. Hluk. Hukot. Úzkosť. Nápad. Šťastie. Človek sa má správať podľa seba, nie ako to chce okolie. Žiaden kopec nie je strmý. Už nevládzem. Obrana.

• Najobľúbenejší seriál Kukučka. Matúš Kvietik, človek, ktorý žiari humorom. Mária Havranová, možno by sme boli kamarátky. Máš podobný úsmev, ako mala mama. Na takéto krásne veci sa nezabúda. Len vďaka tebe som ju našiel, ju aj nový domov. Ďakujem. Nikdy ste nezažili takúto lásku, takú silnú a pri tom tragickú. Neveril som na osud, kým som nestretol teba, Táňa. Mama ma sem poslala, aby som vypátral vrahov, ale ja som našiel teba. Tak si mala prísť za mnou. Dozvedel som sa pred oltárom, že žena, ktorú milujem najviac na svete je moja sestra. Bál som sa, čo to s tebou spraví. Prepáč. Prosím neplač. Bolí to, veľmi. Napriek všetkému ďakujem. Dá sa tej nahrávke veriť? Na pamiatku našich dvoch matiek, ktoré nás aj napriek ťažkostiam dokázali priviesť k pravde a láske.


Ďakujem. Prosím. Prepáč. Veriť láske. Veriť v osud. Juraj. Heda


Prístav nádeje.


• Nie je od veci
poďakovať sa za to, čo mám.


• Každý mesiac minimálne jedna prečítaná kniha.


• Stretnutím s Kristy to neskončilo. My nie sme najlepšie priateľky, my nie sme ani spriaznené duše. Medzi nami je to ako medzi súrodencami. Myslím si, že sestra je to pravé pomenovanie.


2 0 1 6


Až pri treťom výročí pochopím, že tretia séria nebola až taká hrozná.
 

Nechcem Búrlivé víno.


• Kričanie o pomoc. Chcem Kukučku. Dva mesiace, Tri mesiace. Štyri mesiace.


Nepotrebujem Dominiku.


Tri dvojky?!

• Kukučka 1.miesto v obľúbenosti seriálov. Búrlivé víno 2.miesto v obľúbenosti seriálov.


29.


Juraj Loj. Maxim Zachar. Nič iné, len to ma donúti si ešte pozrieť rlivé víno.


• Čo je dôležitejšie, ako si ísť za svojím cieľom. Za niečím, čo ma baví. Čo ma robí šťastnou.


• Pokazené známky, nejako bolo, nejako bude.


• Čakám kedy sa ma niekto spýta, že keď Kika skočí do studne, či skončím aj ja. Nie. Neskočila by som, pretože by som jej tam skočiť nedovolila. Tak ako ma ona nenechala zomrieť, nenechám ani ja ju zomrieť!


• Treba premýšľať nad maturitnými predmetmi a seminármi. Vyzerá to tak, že si budem musieť vybrať predmet, na ktorý budem musieť chodiť. Ale mám ísť aj z neho maturovať? A ktorý predmet si vybrať?
 


                                   

Myslím si, že je vidieť, ako a kedy som sa zmenila. Ktorý rok považujem za najhorší, a ktorý považujem za najlepší. Ako ma zmenili veci, životné štýly, ľudia. Kto je mojim anjelom a kto  diablom. Kedy som našla moje šťastie. Kedy som šla dole vodou. Kedy som šla hore strmým kopcom. Kde je môj cieľ a kto mi ho našiel. Kto ma podržal v najhoršom.

Ďakujem.
 
 

   

Nasledujúca téma bude Čo chceš niekomu niečo povedať?

Dária.

Komentáre