ZMENA ADRESY BLOGU - GEORGES29


Ahojte,
no a čo, že včera bol prvý apríl, ja som to myslela vážne. Bol to deň vtákov, takže úplne obyčajný deň. Nemôžem za to, že to vyšlo akurát v apríli. No a proste som potrebovala mať aj v názve blogu číslo 29.

Pôvodne to malo byť čisto iba o dvadsať deviatke, ale všetky názvy od španielčiny, cez taliančinu až po nemčinu boli už obsadené. Po slovensky mi to tiež nechcelo dať, aj tak sa mi to veľmi nepáčilo. Tak som začala premýšľať, žeby som tam dala meno Juraj, ale tiež žiadna sláva, až po pridaní s mi to nakoniec zobralo.

Ako som už spomínala, číslo 29 je pre mňa osudové? šťastné? ochranné? osobné? Rozhodne je to číslo, ktoré sa so mnou nesie od narodenia a bude tu až do smrti. Je to číslo, ktoré ma robí šťastnou a to šťastie mi aj prinesie.

                   NUMBER 29 MAKES ME HAPPY AND BRINGS ME LUCK


29. 09. 1997 ---> dátum narodenia
29. marec | Miroslav ---> a potom, že prečo som ho ešte do nedávna tak vrúcne milovala...
29. 09. 2012 ---> prvé narodeniny bez mamy

29. 01. 2013 ---> už tri roky dva mesiace a štyri dni ♥
29. diel ---> prvýkrát som plakala pri Búrlivom víne
29 rokov ---> Jurajove narodeniny, moje prvé narodeniny
29. 10. 2013 ---> imatrikulácie
29. 09. 2014 ---> Nina a Martin sa dali dokopy a odvtedy sú spolu; narodeniny, ktoré mi ukázali v akej spoločnosti žijem.
20: 29 ---> čas, kedy som sa vždy pozerala na hodiny; nedávalo mi to zmysel, ale už dáva; 20. 2, 29. 9
2+9 = 11. 9 ----> Matúš
9-2 = 7. 9 ----> Kukučka
29.7 | Marta ---> toto už nemôže byť náhoda
29. 11. 2015 ---> nejde mi dať do notebooku 29.diel Kukučky, soundtracky z Búrlivého vína
2x9 = 18-2 = 16. 12 ---> Izabella
29. 01. 2016 ---> We keep waiting on a day that never comes and never comes


Vždy keď vidím číslo 29, tak sa usmejem. Či v televízii, v matematike, na angličtine v slovíčkach. Beriem vtedy väčšiu zodpovednosť za seba. Cítim vtedy, že musím dávať na toto číslo väčší dôraz, pozor.

A stále mám ešte len 18 rokov. Čo bude potom? O pár rokov? Keď oslávim napríklad zlaté narodeniny, teda 29

No a meno Juraj je krásne v každej podobe, či už v tej slovenskej, ako Jirka v českej, Georg v nemeckej, George v anglickej / americkej, Jorge v španielskej a dokonca Georges je po francúzsky. A znamená pre mňa viac ako veľa. Je zvláštne, že ho poznám od roku 2013, dobre koniec 2012, ale v živote ho nemám, stretla som zatiaľ len jedného Juraja. A osobne žiadneho Juraja v mojom okolí nepoznám. Ale beriem to pozitívne, pretože buď ma niekde nejaký Juraj čaká alebo mi nechce kaziť ten význam, keď budem vo svojom náručí držať svojho syna.

Neznamená to však, že tu už nebudem prispievať svoje radosti a starosti. O tom tento blog predsa je.

Tridsaťjeden-krát  ďakujem.

Dária.

 

Komentáre

  1. Nová adresa blogu sa mi páči - možno o to viac, že viem, čo všetko pre teba znamená a že tak osobná ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára