NEZABUDNUTEĽNÉ MOMENTY - 2016

Keď sa snažíte fotiť o jednej v noci.

Žijem. Asi najzákladnejšia veta. Premýšľala som, naozaj, či vôbec sem písať nejaký príspevok. No, ak by som si nezrekapitulovala, čo sa udialo v mojom roku 2016 a neskôr by som si to chcela prečítať, mrzelo by ma to. A tak som tu.

Keď som túto myšlienku objavila na blogu Bee., tak sa mi páčila. Rozhodla som sa to uskutočniť od začiatku roka. A chcem sa Ti Bee. poďakovať. Len vďaka tebe som začala hľadať potešenie v maličkostiach. Na každom dni nájsť aspoň niečo pekné. Objavila som v sebe samú seba. A ďakujem.

Rok 2016 mal 366 dní. Udialo sa toho veľa, veľmi veľa a môžem povedať, že to bol z tých lepších rokov. Splnili sa mi sny a prišli s ním aj nové rozhodnutia. A ja verím, že v správnych rozhodnutiach budem pokračovať aj v roku 2017. Ale stále sa držím motta: Čo má byť, stane sa.

Tieto papieriky som triedila takmer do tretej v noci. Stihla som prísť len po koniec mája. Ráno som to dokončila a z tých všetkých som si nechala 58 dní, ktoré ma istým spôsobom uchvátili spomienkami. Mnohé dni tam predsa museli byť - začiatok a koniec tejto skvelej myšlienky, narodeniny, meniny, láska k Jurajovi či iné splnené sny. Najviac som si nechala spomienok z februára, ale to neznamená, že to bol ten najlepší mesiac v roku. Nazvala by som ho srdiečkovým mesiacom, keďže takmer na každom, ak nie na každom papieriku bolo minimálne jedno srdiečko. Najmenej spomienok som si nechala z apríla a decembra, ale to tiež neznamená, že to boli zlé mesiace. V každom jednom dni som si hľadala niečo, čo ma nakopne pokračovať v tom, čo robím. Nechala som si nielen tie veselé momenty, ale aj tie, kedy som napríklad nevedela, čo napísať alebo tie, kedy nebol naozaj dobrý deň.
Čo dokazujú:
veľmi zle, bolesť brucha             |       splnenie plánu
mená                                           |       dnes nebol dobrý deň

Viem, že po tých úžasných dňoch musia prísť tie menej dobré. Rok 2016 mi dal veľa nových ľudí, ale naopak veľa ľudí mi vzal. Nielen ľudí. Práve v týchto papierikoch sú napísané aj čo i len malé skutky ľudí okolo mňa, ktoré mi vyčarili na tvári úsmev. Často som tieto papieriky využívala aj ako poznámky.
Naozaj zlomovým bol pre mňa 9. február, kedy som sa konečne odvážila vydať príspevok DIAGNÓZA.
5. marca som bola prvýkrát voliť.
Od 28. marca do 4.júna som pozerala Kukučku odznova.
29. apríla som spoznala S hudbou vesmírnou.
13. mája to bolo 6 rokov, čo sme s Kristy priateľky a tento rok oslavujeme prelom, kedy sa vraví, že ak priateľstvo prekoná 7 rokov, vydrží navždy. ♥
6.6.'16 sa narodil malý Hektor. A moja rodina sa rozrástla. ♥
12. júna som sa vyznala z lásky k Bohu.
Bola som v Nemecku.
23. augusta sa mi splnil neodmysliteľný trojročný sen, teda ak sa to dá nazvať snom. Videla som naživo Juraja Loja. ♥
27. augusta som sa stretla opäť s Kristy. ♥
12. novembra sa konala stužková.
Pani profesorka Blh. mne a Janke povedala: "Lebo sú bifle."
Neviem, či si niekto z vás robil takú hru, ktorú som nazvala 'môj budúci ženích'. Je to o 10 menách, ktoré si vyťahujete z obálky. A mne na veľké prekvapenie vyšiel SAMO. Jeho, ich meno som napísala práve preto, že mám v živote dvoch Samov, ale keď som si to prečítala, tak som pomyslela na Sama N. . Paradoxne, keď som celý život na tom, že mi bol skôr brat a skutočný priateľ, nie láska. Ale v poslednom čase sme sa opäť zblížili, aj keď sme si neskutočne vzdialení.
V posledný deň v roku 2016 som prišla na to, že ma vlastne Búrlivé víno pred samovraždou nezachránilo. Ale už to je jedno, som tu a žijem. ŠŤASTNÁ. ♥


ĎAKUJEM ♥

Ďakujem sebe, že som to vydržala. Môjmu bratovi, rodičom, babke, Kristy, Jurajovi, Bee., Zuzke, Samovi, Šaši, Dominike, búrlivackej rodine, kukučkovskej rodine, Jurajovi Kemkovi, Rasťovi Sokolovi, Robovi Jakabovi, Mariánovi Mitašovi, Martinovi Nikodýmovi, Danovi Danglovi, Adele Banášovej, Vladovi Kobielskemu, Kataríne Molákovej a mnohým ďalším, ktorých som stretla alebo si ich obľúbila v roku 2016. 


Rok 2016 by sa dal rozdeliť na dve časti: v prvej polovici som sa stále venovala Kukučke, najmä ďakovaním, prosením a prepáčením. Ale dnes ak mám úprimne napísať, je to minulosť. Na takéto krásne veci sa nezabúda, ale viem, že Matúša nemilujem a nevidela som jedinú scénu od onen momentu. Počuť som tuším počula a Máriin instagram si stále prezerám. No, dotyčný pán sa neozval od 12. mája, a preto to takto dopadlo. Ale teraz je to už jedno. Bolo to príjemné, pozrieť si to znova a veriť láske. V druhej polovici, vďaka hre Pokémon GO!, ma ovládol tento seriál. Nie, nehrám a ani som nehrala túto hru, ale vyprovokovalo ma, si to nájsť - najprv v slovenčine, češtine a nakoniec v angličtine a japončine. Pozerala som Pokémonov ešte v lete až kým boli diely, potom som naozaj prestala, ale objavila som po anglicky pokračovanie - Master Quest a to bolo ešte z original series. Časom som sama zistila, že ma príbehy prestávajú baviť a idem na deviatu sériu stále s tým, že si diely vyberám. Ozaj, vedeli ste, že to stále beží? Ash Ketchum bol tiež jeden z tých, ktorý mi tento rok uľahčili. No oveľa viac sa stalo po mojom nápade hrať s Kristy zápasy. Môj najobľúbenejší pokémon? Charmander. Počet vyhratých zápasov? Spýtajte sa radšej na počet prehratých. Ale nie. S Kristy sme si vytvorili zápasy, tímy a podľa starého môjho pokédexu mám 25 pokémonov zo všetkých 7-mich generácii. Ale to je jedno. S Kristy nám to pomáha a to je hlavné. Ďakujem Kristy. ♥ Stále si vravím, že mi to aspoň zlepšuje angličtinu.
Dal by sa rozdeliť ešte na 's blogom' a 'bez blogu'. K tomuto sa vyjadrovať nechcem. Najbližší príspevok by mal byť o mne a o Jurajovi, ale kto vie, ako to vtedy bude. Rozlúčku mám už 5. mája, takže maturujem dosť skoro /a ešte počas hokeja!/, čiže budem tu čo najskôr s príspevkom o škole.

Plusy a mínusy roku 2016:

+ oslávila som tretie výročie vysielania seriálu Búrlivé víno
+ začala 7.séria seriálu Búrlivé víno
+ začala 2.séria seriálu Kolonáda
+ tri roky zamilovania do Juraja Loja
+ výpis klasifikácie
+ seriál Búrlivé víno som presunula na 2.miesto a seriál Kukučka na 1.miesto v obľúbenosti seriálov
+ začala 6.séria MLP FiM
+ začala 4.séria seriálu Beauty & the beast
+ pozrela som si ešte raz a podrobnejšie seriál Kukučka
+ Nela sa stala mamou
+ ukončila som 3. ročník
+ už rok plním jedno moje predsavzatie
+ bola som v Nemecku
+ Lucas oslávil tri rôčky
+ stretla som Juraja Loja
+ začala 2.séria seriálu Doktor Martin
+ nastúpila som do 4. ročníka
+ prestala som aktívne pozerať seriál Búrlivé víno
+ spoznala som seriál Za sklom
+ patrím medzi devätnásťročných
+ imatrikulácie prvákov
+ DOD na FTF VŠMU
+ stužková
+ Izabella oslávila jeden rôčik
- pozrela som si druhú sériu seriálu Divoké kone
- znenávidela som seriál Búrlivé víno
- definitívne skončil seriál Beauty & the beast
- znenávidela som svoju rodinu a jedinému komu verím je brat a babka
- začala 8. séria seriálu Búrlivé víno
- DOD na FF UCM v Trnave

Chcela som sem dať aj nejaký playlist, čo sa týka môjho roka, ale napíšem to takto:
Spoznala som hudobnú skupinu S hudbou vesmírnou (SHV) a priniesli mi slnko do mojich dní. Verím im každé jedno slovo a teším sa, čo prinesú tento rok nové. A nie, nie je to iba o JENAMTEPLO, keďže mňa táto pieseň v lete akosi obišla.

Chcela som toho ešte oveľa viac, ale akosi mi odišli moje nápady, ktoré som si posledné dni vypisovala v hlave.

Ešte som určite niečo chcela napísať... čo to mohlo byť? Jáj, dnes sú to 4 roky od odvysielania prvej časti seriálu Búrlivé víno. A ja som tu, neprekáža mi to. Možno si niečo pozriem, ale nie je to nevyhnutnosť.

Šťastný nový rok 2017! Ďakujem vám za rok 2016.

Dária.
 
   



Komentáre