POSLEDNÝ ROČNÍK


Viem, viem. Štvrtý ročník som ukončila 12. mája a ja sem prichádzam s príspevkom až teraz. Tak ale predsa.

Písať o tomto roku je smiešne, keďže nemám v podstate o čom písať. Áno, bola tu stužková (ale spomienky na ňu som sa snažila čo najrýchlejšie vytesniť a doteraz okrem videa a fotiek nemám o nej nič ani napísané) a bola tu maturita (ale o nej chcem vážne v druhom článku), ale inak sa za tento rok neudialo nič závratné v škole (v živote mnoho). A teda sa pokúsim sem napísať, čo najviac, aj keď nie je o čom.

Je to naozaj smiešne, lebo ja som si tento rok predstavovalo trochu inak- že budem každý deň aspoň dve hodiny pri knihách, a že nebudem vedieť čo skôr. Skrátka, že budem poctivá maturantka, ako som si sľúbila, a že to bude aj dôvod, prečo sem nechodím. Haha. Úprimne vám poviem, že toto bol najľahší rok, aký som zažila a nechcem to pre ostatných zľahčovať - vážne ak máte potrebu, tak sa v maturitnom ročníku učte a nemyslím si, že by ste si zo mňa mali brať príklad. Ja len... rozvrh hodín som ani nemala vytlačený, prepísanie občianskej, ako som chcela, som neuskutočnila. A čím bližšie tá maturita bola, tým som sa učila menej a menej.

Rozvrh hodín:
Bol menený tuším trikrát. A to ma dosť zaskočilo, že ho dali na stránku už štvrtého júla (alebo tak nejako). Mala som doslova úžasný rozvrh: pondelok - 5 hodín, utorok - 6 hodín, streda - 6 hodín (ak triednická 7), štvrtok - 6 hodín a v piatok by som chodila až na tretiu hodinu s tým, že by som mala siedmu hodinu. Viete čo by to bolo chodiť v piatok na tretiu hodinu s tým, že tretia je telesná? Veď to je raj pre každého študenta. Ale nie, oni to museli v auguste zmeniť a asi aj to bol dôvod, že som si ten rozvrh nevytlačila. Môj druhý rozvrh znel (a fungovali sme s ním pár týždňov):
Pondelok - GEO, GEO, SJL, NEJ, ANJ
Utorok - SEG, SEG, ANJ, ANJ, TSV/pre mňa NEJ, SJL, SPS
Streda - OBN, OBN, SJL, SJL, ANJ, UMK, TRH
Štvrtok - 0,0,SEG, KAJ, KAJ, SJL
Piatok - 0, NEJ, TSV/pre mňa NEJ, ANJ, UMK, SPS, SPS

tretí rozvrh:
Pondelok - GEO, GEO, SJL, ANJ, ANJ
Utorok - OBN, OBN, NEJ, TSV/pre mňa NEJ, ANJ, SJL, SPS
Streda - SEG, SEG, ANJ, SJL, SJL, UMK, TRH
Štvrtok - 0,0, SEG, KAJ, KAJ, UMK
Piatok - 0, ANJ, TSV/pre mňa NEJ, NEJ, SJL, SPS, SPS
a s týmto som fungovala až do konca. Poviem vám. Mať v piatok siedmu hodinu nie je nič horšie. A mať v utorok tri hodiny s tým istým profesorom, teda jeden a ten istý predmet, tiež nie je v pohode. Štvrtky? Nepamätám si, že by som sa na ten deň niekedy učila.
Po správnosti by to malo vyzerať nejako takto:
V pondelok som mala 5 hodín, z toho 3 vyučovacie predmety, ale z toho len 2 učiace predmety, pretože z geografie som nematurovala.
V utorok som mala 7 hodín, z toho 5 vyučovacích predmetov a 5 učiacich sa predmetov. (najťažší)
V stredu som mala 6/7 hodín, z toho 4 vyučovacie predmety a iba 2 učiace predmety.
Vo štvrtok som mala 4 hodiny, z toho 3 vyučovacie predmety a iba 1 učiaci sa predmet. (neučila som sa) (najľahší)
No a v piatok som mala 6 hodín, z toho 4 vyučovacie predmety a 4 učiace sa predmety.

Vzťahy:
Veľa vám napovie to, čo vám dám sem po tomto bode, ale nič sa nezmenilo. S profesormi som ako-tak vychádzala, Voz. ma štvala naďalej, urobila opäť jednu hnusnú vec. Fero (učiteľ) na mňa tak čudne pozeral a akoby som za všetko zlé, čo sa v ten deň stalo mohla ja. Vit. som videla len na chodbe a vtedy, keď som šla odniesť triednu knihu k nim. Teda niečo v zmysle: "nech sa páči" "ďakujem" bola naša konverzácia, ale stále ju mám rada. Ale neviem, či by som na fyzike mohla mať také podmienky ako na geografii. Teda, ak by som musela robiť s nimi veci, tak radšej nech tam nie som. Ale vždy mi jej úsmev vylepšil deň. A pri lúčení. Ďakujem. Triedna sa mi snažila vyhovieť. Chcelo by to pevnejšiu ruku, ale ďakujem za opravu tých chýb. Pripraví vás do života. Ako si všetko urobiť sám a do ničoho sa nestarať. A Bur.? Ten nám perlil. Tu sú niektoré z nich:

„Nemôžem poškvrniť niečo, čo už je poškvrnené.“
„Ja mám brata a jeho otec.“
empirik                 racionalista
Angličan                 Francúz
Lock                       Descartes
nebudem sa k tomu vyjadrovať, to je smiešna otázka
buď pôjdeš do pekla alebo do ešte väčšieho pekla
a teraz, keď zomriem tak čo? Tak ťa zabijú ešte raz
zomrel nesmrteľný
ako to povedať? - Bur. Sadnite si. - Gabika
nechápem, prečo s ňou chodil, ešte vo Švédsku
(zvoní) Čo tam je? – Bur., Zuzka: „Veverička“
a pýtajú sa kto ho zabil. Nie toho nebožtíka... no povedz, kto ťa zabil, kto to bol?
začína sa to nakopiť
nechoď tam, ty somár
jablKOVOSŤ
citroNOVOSŤ
banáNOVOSŤ
korytnačka (pretože on to vyslovuje korytŇačka)
poznáš takých ľudí, čo spáchali samovraždu? Asi už nie.
zviera, ktoré chrome na prednú, zadnú nohu
nerobil, zbohatol. Joj, ja keby som tak robil.
Čo sa týka spolužiakov. Nemala som tam už nikoho, s kým by som sa mohla normálne porozprávať alebo niekoho spýtať, čo bolo v škole. (a verte mi, prepísať dva týždne za pár hodín nie je sranda). Hlavne som pochopila, že je najlepšie. ak tam sedím, lebo hneď čo vytiahnem päty, tak zapíšu štyri strany. A okrem toho, robiť si vlastné poznámky, nie je na zahodenie. Áno, Šaša nám robila srandy. (What is different between you and your Idol? He is famous.) Áno, bez Sofinky by sme nemali stužkovú. Áno, Denis mi vrazil dýku do chrbta. Áno, po tom lístočku s jeho menom, som ho videla inak. Samo sa mi priblížil, ale predsa mi bol vzdialený. (a preto som nemala srdce ho odtiaľ vymazať) Dominika po mne vrieska, potom sa so mnou rozpráva akoby sa nič nestalo. Ale prišla som na to, že som jej dobrá len vtedy, keď Stanka v škole chýba. Zo začiatku pri mne na geografii sedel Maco a trochu sa na mňa lepil, tak som nevedela, čo si mám o ňom myslieť. Pozdravenie sa mi, som brala ako hotový úspech. Na angličtine sme preberali témy z knihy, kde je 10 otázok, verte či nie. Aj keď nás tam bolo 9, nepodali mi otázku, radšej dali niekoho viackrát. Bola som pre nich vzduch. A moje správanie k nim? Nič som nerobila nezištne. Vlastne áno, jednu vec a doplatila som takmer na ňu. Takže ja naozaj verím, že si na mňa o päť rokov nikto nespomenie. Nechcem ísť na stretávku. S nimi? Nikdy! Dobre spomienky mám v srdci a nezabudnem na nich. Ale tých je málo.

Denník maturantky:
Ako som vám sľúbila, písala som každý deň, čo som bola v škole niečo, čo sa udialo. A vybrala som, myslím si, celkom kľúčové udalosti.



5. sep. 2016
    Ráno som vstala o 6:04. Zobudila som sa na sen o prome na Búrlivé víno. Prehnalo ma, doľahlo to na mňa. Som štvrtáčka, maturantka. Takmer som zmeškala začiatok o 8:30. Len tak-tak som dobehla do telocvične, mama ma odviezla autom. Prvého, koho som uvidela bol pán školník. Pozdravila som sa profesorovi Bur. . V telocvični sa mi pozdravila Veronika, postavila som sa k chlapcom. Po príhovore zástupkyne, riaditeľa a primátora mesta sme išli do triedy. Povedala som Vanese, všetko najlepšie k narodeninám. V triede sa so mnou zvítala triedna, povedala pár vecí, dala nejaké papiere a mohli sme odísť. O deviatej.
7. sep. 2016
     Dnes som si obliekla podobné tričko, ako má Matúš oblečené ako Juraj v seriáli Kukučka. Dnes je to rok od začatia. V škole sa riešila stužková. Boli sme sa pozrieť na prvákov. Nakoniec primanom robí imatrikulácie sexta. Mali sme dve hodiny sloviny, ale profesorka prišla neskôr. Šaša je predsedníčkou ŽŠR! Nič sme nerobili. Akurát nás dostatočne vystresovali s maturitami, aj na angličtine.
8. sep. 2016
      Vstala som už o 6:55, aj keď som šla na tretiu hodinu. Bolo to zvláštne, vadilo mi, že som doma. Chodila a motala som sa po byte. Pozreli sme si s mamou Medicopter 117 a o 9:20 som stála pred školou, kým mi školník neotvoril dvere. 4 hodiny z toho jedna nematuritná. Na seminári z geografie si budem môcť robiť veci na nemčinu. Na konverzáciách z angličtiny sme preberali tému Slovensko. Šli sme bez prestávky. Potom sme mali už len slovenčinu, kde sme začali preberať rétoriku.

                                                                                                                                               9. sep. 2016
     Ak by sme sa učili podľa rozvrhu, tak idem na druhú hodinu, ale mali sme náhradný rozvrh, pretože bolo účelové cvičenie. Je rozhodnuté, definitívne idem maturovať z občianskej náuky a nemčiny. Triedna mi dovolila byť pri chlapcoch na nemčine, takže ak mi to povolí Voz. (ja fakt dúfam, že áno), tak budem mať 4 hodiny nemčiny a ešte 5 hodín svojich nemčín. Chcem ešte aj doučovanie, len ešte neviem kedy. Prvý týždeň hodnotím celkom fajn. Spolužiaci mi odpovedajú na otázky a berú ma do partie ohľadne stužkovej. Ale čo sa týka výzoru, tak som pre nich vzduch. Necítim sa zatiaľ odstrčená, ale ešte sme len začali. Inak sme nerobili v škole nič, jedine na slovenčine sme preberali rečnícky štýl. Chýba mi Zuzka, je tam ticho. Ale Šaša to zachraňuje. Necítim sa byť maturantkou, nie som na to pripravená. 
13. sep. 2016
      Prvýkrát v tomto školskom roku 7 hodín. Podarilo sa mi, vybaviť si tú nemčinu namiesto telesnej. 4 hodiny týždenne a rovnako aj na seminároch z geografie a geografii. Dnes som si čítala knihu a je zvláštne, že čím ďalej som čítala, tak som rozumela viac. Ak mám pravdu povedať, dosť ma reakcia Voz. zaskočila, nečakala som, že mi to dovolí, tak rýchlo. Začala som už s prvou témou. Na spoločenskovednom seminári sme si robili z Bur. srandu. Šaša vymyslela kradnutie triednej knihy. A riešili sa aj fotky na oznamká.
20. sep. 2016
      Je normálne, že čítaním v nemčine som sa naučila orientovať v texte? A učím sa tak nové slovíčka, ktoré si, ale nepamätám. Začali strašiť s anglinou, že sa píšu slovíčka, ale nepísali sme. Potom som mala nemčinu s chlapcami a ja som vážne zvedavá, ako chcem zmaturovať. S vedomím, že som sa učila o deň skôr na písomku z literatúry, som pocítila akési zadosťučinenie. Na spoločenskovednom seminári sme opakovali psychológiu.
21. sep. 2016
      Momentálne sa trasiem a je mi zima. Je mi zle. Zverejnili totiž témy a termíny na VŠMU. Nezvládnem to. Témy sa ešte dajú, ale napísať nejaký návrh? Ani knihy a filmy nie sú problém, nájdem si to. 3. január, 8. a 9.február, bojím sa. A to má Matúš meniny. Nie je to osud? Pretože práve Matúš Kvietik spolu so seriálom Kukučka mi ukázali túto cestu. Necítim sa byť maturantka a už sa mám pripravovať byť vysokoškoláčka? Aj som zabudla, čo sme robili v škole. Mali sme skrátené vyučovanie, lebo mali poradu. Na literatúre sme písali písomku, sama som bola prekvapená, že myšlienky mi išli rýchlejšie ako ruka. Mám zatiaľ, ak si dobre pamätám, len jednu vec zle. Zvyšok sme nerobili nič také, riešili sme stužkovú a imatrikulácie prvákom.
23. sep. 2016
        Nebol najlepší nápad ísť na druhú hodinu s tým vlakom. V panike, že prídem neskoro, som celú cestu do školy prebehala, a potom som bola spotená. Na nemčine sme spolu s profesorkou opravovali moje témy. Boli tam chyby, ale vždy mi to vysvetlila, nad niektorými som len krútila hlavou. Povedala mi, že to nie je zlé. Na angline sme mali písať slovíčka, ale písal len Fero. Na umení a kultúre sme boli vonku, neviem prečo. Potom išla polovica triedy domov a my sme mali spoločenskovedný seminár. A za to, že som povedala, čo si myslím, mi dal jednotku. Ale kedy ju zapíše, to neviem. Akoby sa moji spolužiaci už prispôsobili a zvykli si nielen na školu, ale aj na to, že sme maturanti. Len ja viaznem niekde medzi. Je toho na mňa priveľa. Maturita, prijímačky (na ktoré som sa ešte nestihla učiť), imatrikulácie a stužková. Nevládzem.
27. sep. 2016
         Prosím, nech si nevytiahnem na maturite Šport, ani z angličtiny, ani z nemčiny. Ja fakt neviem, čo má nešportovec k takejto téme povedať.
30. sep. 2016
      Začínam si zvykať, že som maturantka. Rozhodne si to už uvedomujem. Dnes sme napríklad riešili úlohy na imatrikulácie, ktoré sú 27. októbra. Šla som až na tretiu vyučovaciu hodinu, aj to bola telesná. Samo urobil jedno krásne gesto, ďakujem. Na angličtine sme písali slovíčka, ale mne všetky úplne vypadli. Fakt som zvedavá, čo z toho bude. Potom som sa pomýlila a išla na obed, čudovala som sa, prečo tam nikto nie je. Potom mi doplo, že až o hodinu neskôr. Na umení a kultúre sme riešili stužkovú. Potom sme išli domov.                                                                       
6. okt. 2016
       Ísť o deviatej z domu, je mi stále cudzie. Dočítala som knihu po nemecky! Neuveriteľná skúsenosť, obohatená slovná zásoba, ale hlavne, pochopenie vetnej skladby. Boli tam myšlienky aj o Bohu, teda minimálne jedna, ktorá ma niečo naučila. Na konverzáciách z angličtiny sme boli spojení, takže sme riešili stužkovú. Potom nasledoval obed, ktorý mi vôbec nechutil. Tak diskutovanie o VŠMU s Blh., ktorá je výchovná poradkyňa. Nasledovala písomka zo slovenčiny, kde mám síce všetko, ale či aj dobre... Tak krúžok zo slovenčiny, kde som vedela dve najťažšie otázky, teda tak aspoň tvrdila Blh. A ešte ma pochválila, že tým, že sa učím na prijímačky, tak to viem. Celé tri roky som milovala, teda skôr mala radšej slovenčinu a hodiny literatúry boli pre mňa utrpením, no tento rok je to naopak. Samo N. sa ku mne dnes správal divne, zrazu sa so mnou rozprával a chýba mi.
20. okt. 2016
        Na geografii som sa učila viac-menej angličtinu, ale ešte kým som čakala na zazvonenie vôbec na prestávku, premiestnila som si lavicu. Nie je mi výhodné brať dejiny umenia, keď máme iba jednu hodinu. Potom sme mali ísť na zdravú veľkú prestávku, ale asi desiati sme sa na to vykašľali. Potom bola dvojhodinovka konverzácie z angličtiny. Na slovenčine ma konečne, alebo aj nie, vytiahla prezentovať prejav. Pretiahla som to na 6:37, takže som zvedavá. Na konci sa ma spýtala: „Dária, dýchaš?“
3. nov. 2016
        Vstať počas školského týždňa o pol ôsmej? Prečo nie. Prvé poletujúce vločky. Na seminári z geografie som si čítala dejiny umenia. Načo sa budem učiť na konverzáciu z angličtiny, keď povedala, že bude skúšať iba tých, čo nemajú známku. A Dária sa neučila a Dáriu vyvolala. Dostala jednotku. Na umení a kultúre, zmenený rozvrh, sme mali skúšať program, ale každý iba sedel. Tak som bola ešte na krúžku zo slovenského jazyka. Domov som však prišla až o piatej.
8. nov. 2016
        Prvé dve hodiny bola občianska náuka a písali sme písomku. Neviem, kedy sa chcem začať učiť, pretože som opäť všetko opísala. Aj tak mám dve veci zle, ale pôjdem sa s ním vyhádať, ak mi nedá jednotku. A viem, že si Aristotela vytiahnuť nechcem.
14. nov. 2016
         Až takmer do zvonenia nikto okrem mňa nebol v triede. Na geografii sme sa rozprávali o stužkovej, a potom sme išli do triedy jesť koláče! Na slovenčine sme jedli tiež koláče. No a na angličtine sme nemohli ostať v triede, tak sme išli do jazykovky a rozprávali sa o stužkovej, a počúvali pesničky. Na obed som nešla, pýtala som sa kto chce, nech ide, lebo ja som bola plná.
21. nov. 2016
         Nevládzem, za štyri dni sa mi tak otočil život. Nestíham, mám strach, bojím sa. Na geografii som si čítala bratov dejepis a potom sa učila angličtinu a literatúru. Na slovenčine sme preberali jazyk a reč. Pýtala som sa profesorky, kedy môžem vyplniť s ňou prihlášku, pretože som ju pokazila. Teda nie ja, ale ten super systém na internete. Takže ak to zajtra nespravíme, asi ma už naozaj porazí. Na angličtine som dostala 4,4,1, pretože slovíčka, test a skúšala ma dvanásť minútovku z bývania.
1.dec. 2016
       Proste to takto ďalej nejde. Čo robím so svojím životom? Ísť na tretiu hodinu je fajn, ale doslova si to tam odsedieť, je utrpenie. Na geografii som konečne dočítala dejepis, takže môžem zobrať ďalší zošit. Na konverzácii z angličtiny ma vyskúšala z obrázka. No, žiaľ, o Barackovi Obamovi toho veľa neviem. Potom nasledovalo štyridsaťminútové čakanie na ďalšiu hodinu a štyridsaťpäťminútové čakanie na odchod domov.
13. dec. 2016
        Hádajte komu odpadli prvé dve a posledná hodina? Pocit na nezaplatenie. Mala som dve nemčiny, kedy som dostala 1 zo slohu. Mala som 100%. Na angličtine sme preberali príbeh. Obed dnes nebol dobrý. Na literatúre sme opakovali literárnu modernu a Kraska.

 
11. Jan. 2017
        Ísť s vedomím, že mám 5 hodín do školy je fajn. Obzvlášť, keď ma čaká iba jeden test z angličtiny. Huh, ráno sme s Dominikou stretli Blh., že máme s ňou hodinu, a potom v zástupe je, že máme 6 hodín. Zajtra som mala ísť na tretiu hodinu, tešila som sa, že sa konečne vyspím a čo? Dali nám prvé dve hodiny spoločenskovedný seminár. A z angličtiny zo slovíčok mám jednotku.
12. jan. 2017
      Keď som stretla Bur., chcela som sa ho opýtať, či sa dobre vyspal, ale zdržala som sa. Nešla som do triedy a čakala kým zazvoní nie na tretiu, ale prvú hodinu. Od Maca som sa dozvedela, že vraj pozeráme film. No počkať, ja som sem prišla o dve hodiny skôr len preto, aby som pozerala nejaký film? Nakoniec sme ho presvedčili na učenie. Prvú hodinu sme sa učili  a druhú pozerali film.
1.      feb. 2017
Napíšte meno človeka z triedy, ktorého poznáte najmenej. Denis? Prečo si označil mňa? Nepamätáš si, že sme sa celý prvý a polovicu druhého ročníka rozprávali? Kto sa s tebou bavil o hokeji? Kto riešil s tebou nového prezidenta? Kto s tebou sedel na písomke? Ja! A to síce ty nevieš, ale kto sa do teba zamiloval? A ešte k tomu úplne inak? Prestal si pre mňa niečo znamenať, ale teraz... Aspoň viem, na čom som.

15. feb. 2017
Naozaj som tam bola sama?! Len ja a profesorka na prvých dvoch hodinách? Ešte k tomu z toho predmetu nematurujem.

1.      mar. 2017
Učím sa na angličtinu gramatiku a vyvolá ma, dostanem trojku? Spýtam sa ako hlupák, čo mám z testu a povie, že päťku? Z rozprávania som stratila až jeden bod za celkový dojem a mala som až jednu hlúpu chybu. Namiesto keďže som mala kedže. Na maturite budem sama v skupine.

13. mar. 2017
Pondelok trinásteho. Takto pred maturitou som úplne v pohode. Povedala som si nejako bolo, nejako bude. Robila som, čo som mohla, menej sa už nedalo. Ani ma nehne, aby ma pohlo. Napriek všetkému sme písali písomku z angličtiny.

17. mar. 2017
Hneď na moju prvú hodinu sme dostali spŕšku. Druhá päťka z angličtiny. Ach, také dôležité, že budem mať možno samé jednotky a sólovú trojku. Nebavila sa s nami a podľa mňa nás tie „ťažké“ časy ešte len čakajú. Na nemčine som nevedela ani ceknúť. Na slovine sme rozoberali maturitu. A potom? Potom sme boli piati a potom štyria na spoločenskovednom seminári.

(písané 5.) 4. ap. 2017 
Normálne som sa dokázala celého Kanta naučiť ráno v škole. Sľúbil nám písomku, ale akosi na ňu zabudol. Na nemčine si vždy uvedomujem, že už je apríl a ja nemám napísanú novú tému od Vianoc. Na angličtinu sa učím len vtedy, keď viem, že mi niečo hrozí. A to je viac ako zlé. Na literatúre sme písali písomku a sama som bola prekvapená, že ma bolí ruka od písania. Na spoločenskovednom seminári som už spala.

2.      máj. 2017
Začal posledný mesiac aktuálnej etapy môjho života. Rovnako je to mesiac hokeja. Na občianskej náuke sme preberali ekonómiu. Na nemčine dala prepadovku, snáď som to nepokazila až tak veľmi.
Potom sme opravovali tému. Na angličtine sme preberali communication. Na literatúre sme mali slovenčinu, kde sme opravovali diktát.

10. máj 2017
Konečne? Vieme výsledky z písomných maturít. Okej, vážne som to mohla napísať lepšie. Budem s vyznamenaním! Nemám si už vážne, čo s nimi povedať.

12. máj 2017
Konečne! Posledný deň s tými spolužiakmi. Na angličtine sme hovorili svoje dojmy 4 rokov. Potom sme sa lúčili, vysvedčenie, rozlúčka a do mesta.  

Štatistika:V škole som bola 128 dní (spolu s imatrikuláciami, polročným a koncoročným vysvedčením). 2-krát som šla po nejakej hodine domov.
V škole sme mali 3 dni riaditeľské voľno, 2 dni sme boli v divadle, 1 deň koncert, mali sme stužkovú a strávili sme štyri (niektorí päť) dní s maturitami. Bola som na dvoch dní otvorených dverí počas školy (v skutočnosti na troch). 1 deň som mala konzultácie k štúdiu a 1 deň prijímačky. Vynechala som 4 dni pre chorobu, 2 dni pre lekárske ošetrenia a 3 dni som si spravila voľno, aby som sa mohla učiť na prijímačky.

Priemer na začiatku školského roka - 97,22%
Priemer na konci prvého polroka - 94,26%
Moja prvá známka na ižk - 1 - Slovenský jazyk a literatúra
Moja posledná známka v prvom polroku - 1 - Občianska náuka
Počet vymeškaných hodín - 5
Priemer na začiatku druhého polroka - 83,33%
Priemer na konci školského roka - 91,32%
Moja prvá známka v druhom polroku na ižk - 0 - Slovenský jazyk a literatúra
Moja posledná známka v školskom roku - 1 - Spoločenskovedný seminár
Počet vymeškaných hodín - 53

                                           
Sama netuším, ako sa mi to podarilo. Najmä ten druhý polrok, keďže fakt hrozilo, že budem mať sólovú trojku z angličtiny. Ale mala som tam predsa len dva predmety navyše, z ktorých som nematurovala a keďže som si mohla robiť, čo som potrebovala, boli to jednotky zadarmo. Nemalo mi čo pokaziť vysvedčenie - až na tú angličtinu, matematiku sme nemali. Ale jediná taká zaslúžená jednotka je zo slovenčiny, pretože nič iné som sa neučila. Teda, ako by som skonštatovala štvrtý - maturitný ročník? Nuda a ľahší ročník neexistuje.

Dária. 

Komentáre

  1. Ja som tiez rada, ze mam gympel uz za sebou. Ides aj na vysoku skolu?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V prvom rade ma mrzí, že sa k tomu článku dostávam až takto neskoro, no klikla som naň viac-menej hneď, ako si ho pridala, respektíve ešte v ten deň, no keď som zbadala, aký je dlhý, tak som si povedala, že si ho radšej nechám na nejaký voľnejší deň, kedy ho nebudem musieť len preletieť očami :)

    Snažím sa prísť na to, prečo je taký rozdiel v ponímaní štvrtého ročníka medzi mnou a tebou. Teda nie, žeby bol pre mňa najťažším, ale ani náhodou nemôžem povedať, že by bol nejaký jednoduchý :D Je síce pravda, že mne trochu dával zabrať dejepis, keďže si naša profesorka potrpela na tom, aby sme sa poriadne pripravovali aj počas školského roka, a tak som nad učebnicou a zošitom musela sedieť trikrát do týždňa, ale koniec-koncov som za to potom bola aj vďačná :D A vďačná som doteraz, pretože v hlave mi ostali nejaké tie základné informácie, a tak sa ich teraz nemusím nanovo učiť :D

    Skončila si s krásnym vysvedčením, a som za teba rada, že už máš strednú za sebou. Pre teba to nebolo také krásne miesto, ako pre mňa, preto je určite len super, že sa už môžeš posunúť v živote ďalej, prijímať nové výzvy a neriešiť strednú školu :D
    Ale v tomto smere si mi otvorila oči - zo seriálov a filmov som si vždy myslela, že stredná škola je super, a potom sa mi to aj potvrdilo, pretože so spolužiakmi som stále v kontakte (a s Romanou sme sa už bavili o tom, že by sme chceli u nás doma zorganizovať prespávačku :D), zatiaľ čo ty si to mala úplne opačne. No zase na druhej strane - ja som si až tak nesadla so spolužiakmi z vysokej (respektíve - sadla, nie je v triede ani jeden človek, s ktorým by som sa nevedela normálne porozprávať, len už to nie je ako na strednej - nepíšeme si, nevoláme, nestretávame sa po škole a podobne), takže možno tvoj čas len prichádza :D

    Tvoj koniec s blogovaním ma mrzí, ale plne ho chápem. Ja sama som v poslednej dobe niekoľkokrát došla do bodu, kedy som zvažovala zrušenie blogu, no nakoniec sa vždy našlo niečo, čo ma prinútilo v tom pokračovať, no hlavne mi pripomenulo, prečo som začala. Ak si však ty nič také nenašla, tak je len pochopiteľné, že končíš - hoci nemôžem povedať, že by ma to nemrzelo.

    A ešte - vo svojom bullet journal síce Kosti nemám zakrúžkované až dokonca, ale ja som tie posledné časti videla :D Roky som sledovala seriál len "jedným očkom", keď ho mal v obývačke niekto pustený, no potom som sa zapozerala do niekoľkých dielov zo siedmej série, a nechcelo sa mi čakať, pokiaľ pôjdu v telke, tak som všetko dopozerala online (a súhlasím, to finále je úžasné!); no teraz som ich začala pozerať odznova, diel za dielom po poradí :D

    Pevne dúfam, že ešte uvidíš tento komentár - a potom mi, prosím, odpíš na facebook (lebo sa bojím, že pri tom všetkom ja akosi opäť pozabudnem, a nechcem, aby si si myslela, že ťa ignorujem :D)

    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára