10 ROKOV NIKTO...




 


Ahojte,
dopredu sa ospravedlňujem za tému tohto príspevku, ale patrí to k životu.

Smrť je niečo, čoho sa väčšina ľudí bojí alebo niečo, o čom sa nehovorí. Nový život je zase niečo, čo chce každý oslavovať a tešiť sa z neho. Ja som sa rozhodla tieto dva stavy spojiť do jednej témy. Rovnako ako Slovenská republika oslavuje 25 rokov. Alebo že je to 100 rokov od založenia prvej Československej republiky. Príde mi úplne normálne, že si chcem pripomenúť 10 rokov, keď sa v mojom okruhu blízkych ľudí nikto nenarodil a nikto nezomrel.



20. mája 2008 mi zomrel dedko. Otec mojej mamy a jej troch súrodencov a manžel mojej babky. Mala som desať rokov. Nejde ani tak o to, že ma to ranilo. S dedkom nemám nejaké spomienky. Ranné detstvo si nespomínam a odkedy si pamätám, tak bol chorý - nerozprával, nechodil, iba ležal. Takže jeho smrť bola pre neho skôr vykúpením. Pamätám si, že mame zazvonil mobil, vtedy sme sa dozvedeli, že ideme k tete. Tam iba mama vyzdvihla svojho brata (bývali sme cez ulicu) a ja, brat, sesternica a jej mama sme zostali u nich. Pamätám si, že sesternica ešte o tom nevedela, takže sme plakali spolu u nich. Na pohrebe som nebola. Pamätám si, že pár dní po jeho smrti bol u nás aj tatik a boli sme na cintoríne. Revom som odtiaľ odišla, takže sme sa s mamou dohodli, že tam nemusím chodiť - ak nechcem. Teraz po desiatich rokoch som bola pri jeho hrobe. Už sa nebojím. Už neplačem. Má to pre mňa iný význam odkedy verím v Boha. Odvtedy nezomrel nikto. Teda. Ak rátame rodinu. Totiž. Štyri dni pred dedkovou smrťou zomrel manžel mamkinej kamarátky (tej z Kolárova). A deň pred mojimi narodeninami v roku 2010 zomrel Tomáš, jej syn. A rovnako ak rátame tú ľudskú časť. V auguste 2008/9 zomrel Rolo, tetin rotvajler. A za túto časť som rada. Dúfam, že to nezakríknem. Nech moje babky žijú aspoň do 90-tky.


Dôvod, prečo tento príspevok píšem, je tá druhá časť - nový človiečik. Sama s videami na YouTube či článkami na blogu, médiámi mi to začalo chýbať. Narodenie je oveľa dlhšie ako 10 rokov. K najmladšej generácii patríme my - ja a dve moje sesternice (preto som napísala seba ako prvú, pretože som najstaršia). Som septembrová, druhá sesternica je novembrová. Tá posledná (s ktorou vychádzam najlepšie) bude mať koncom augusta 20 rokov. 20 rokov! sa nikto nenarodil. A to nie žeby nemal kto rodiť, ale v našej rodine sa proste nerodí. Mám dvoch starších bratrancov a dve staršie sesternice. Tiež by mal prísť rad už na nás - ja nemám ani priateľa. Okej, je tu jeden maličký - Erik. Narodil sa v máji tohto roka a je to syn mojej 'nevlastnej' sesternice. Biologicky nie je náš a ani som o jej tehotenstve nevedela. A rovnako ak nerátam zvieraciu časť - Tedy sa narodil 24. marca 2010. A fakt, že bernské salašnícke psy sa dožívajú 6 až 8 rokov ma desí. Tiež ak nerátam výdaj sesternice z roku 2013. To môžeme brať, ako že 'odišla' z našej rodiny. Nikto iný v našej rodine nepribudol.
Možno preto som si privlastnila Lucasa, Izabellu, Avalyn Grace, Kinsley Grace, Callie Jo, a ostatných, ktorí sú so mnou cez médiá.

 



Kto je najmladší člen vašej rodiny a koľko má rokov?

Dária.

Komentáre

  1. Nad touto témou som sa nikdy nezamýšľala - ale aj u nás je to už desať rokov (takmer jedenásť, aby som bola presnejšia), no v našej rodine detičky iba pribúdajú 😀 Z blízkej rodiny je najmladšia Olívia, ktorá mala v apríli dva roky 💗
    BEE A CHANGE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára